> Szüleim szolgáltatót váltottak Telekom-ról Digi-re. A Digi azt mondta, hogy
> szóljanak jóval előre, mert 2-3 hét alatt tudják csak beszerelni. Mivel 2-3
> hétig nem akartak telefon nélkül maradni, így azt előre megkötötték, de
> a Digi nem a kért felmondási napon, hanem kb. egy héttel előtte jött szerelni.
>
[...]
> A telefonba viszont belekötöttek, mert
> a szám át lett hordozva a Digihez, és azt nyilván mutatja a rendszerük. És
> ezért 5.000 Ft büntetés jár.
>
> Ez így normális, szokásos? Hogy kellene szolgáltatót váltani a
> jövőben, hogy ez ne legyen? Utólag lehet ezen segíteni?
> Nem egy nagy tétel, de bosszantja őket.
Nem is az a kerdes, hogy meg tudjak-e allapitani a hasznalatot, hanem hogy
a net egy fix dij, kifizetik, nem erdekes, hogy hasznaljak-e. A telefonnal
viszont nyilvan az a szolgaltato logikaja, hogy hiaba fizetik ki az
alapdijat, a szexvonalak hivasan, es hasonlokon remelt busas haszontol
nem csak elesnek, de az egyenesen mashoz folyik be, ezert a buntetes.
Szokasosnak szokasos, a normalitas emlegetese manapsag egyre
illuzorikusabb...
A szulok alairtak egy szerzodest a Telekommal, amiben benne volt a min.
futamido es a kotber. A Digivel megallapodtak, hogy kb 3 het mulva jonnek.
A Diginek kenyelmesebb volt a kert idopont helyett elobb jonni. A Diginek
kenyelmes munka(at)szervezesebe beleegyezes a szuloknek kotberfizetessel jar.
Ez szokasos, normalis, bar meg van aki inkabb az illuzioit emlegeti ha
szembesul egy szerzodes be nem tartasanak kovetkezmenyeivel.
Mit lehetett volna tenni: Legegyszerubben megmondani a Diginek hogy a futo
szerzodesbol hordozas kotberrel jar tehat vagy jojjon kesobb, vagy szereljen
akkor amikor tud es a szamhordozas induljon kesobb (es a szulok atdugjak a
telefont a szamhordozaskor). Ha egyik sem lehetseges, akkor elfogadni, hogy a
hazhoz jovo szerelo es kapcsolt ugyintezessel kenyelmes, de tobbletkoltseggel
jarhat.
|