Szasztok, Triznyák,
>>>
Sajnos ez már nem az on-line javítható kategória, több tucat oka
lehet. Az, hogy nincs hibakód, még nem sokat mond, ha az
adagolóban van a gebasz, azt a Ford teszter nem ismeri fel, ahhoz
pl. Bosch KTS kell.
<<<
Ácsi. Tehát volt az eredeti adagoló. Azt, pontosabban az autó ECU-ját én
kiolvastam, ott volt több hiba is, pl. fuel timing error. Utána kiszedte
az
ember az adagolót, elvittem a Bosch-hoz, aholt KTS-sel kiolvasták, szögehlyzet
jeladó. OK. Akkor adagoló csere.
>>>
Jellemző hibája ennek az adagolónak a
tetején lévő vezérlőelektronika érintkezési hibája, forrasztások
szoktak elengedni benne, de ha azt is cserélték, akkor máshol
lesz a baj.
<<<
Elvileg ez egy felújított adagoló, ettől persze még lehet rossz (?)
>>>
Légteleníteni is elég körülményes, én úgy szoktam,
hogy a visszatérő csövön szivattyúzom a gázolajat míg
buborékmentesen nem jön.
<<<
Próbálta így is, de nem vezetett eredményre. Végül úgy csinálta, hogy egy
ibrikből, elektromos AC-val a betáp ágon, ráadott gyújtással légtelenítette.
Ez
most elvileg megvan, de mégsem indul, kicsiket azért már pöffen.
>>>
Megeshet az ilyen nem indulós esetnél,
hogy hibakódot csak legalább x sec (6/10?) folyamatos indítózás
után ír be.
<<<
Holnap első dolgom lesz kiolvasni, ma le volt merülve a kiolvasókám...
:-(
>>>
Mivel diagoltátok?
<<<
X431 Launch Diagun
ivicz
|