Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3635
Copyright (C) HIX
2010-02-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: kamionok (mind)  31 sor     (cikkei)
2 vonatok (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Nehez eset... (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - re: kamionok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Nagyak irta:
: > Egyebkent miert nem jo neked azon nemet statisztika, hogy a szemelyi
: > serulessel jaro balesetek 14,4%-a nem megfelelo sebessegre vezetheto
: > vissza?

: Miert is? Miert ne lehetne, hogy a rendorseg (vagy barmi-
: lyen statisztikai hivatal) "nem megfelelo sebesseg" flag-gel
: ellatja az adott bejegyzest, meg ha csak szimpla abszolut
: gyorshajtasrol volt is szo, de egyebkent nem beszelhetunk re-
: lativ gyorshajtasrol?

Legy szives itt elmeletileg konstrualni egy olyan szemelyi serulessel 
jaro balesetet, ahol abszolut gyorshajtas van, de relativ gyorshajtas 
nincsen. Peremfeltetel: megengedett sebesseggel haladva nem tortent 
volna szemelyi serules. 2. feladat: ugyanez, csak peremfeltetel nelkul.

Amire en ki akarok lyukadni: a nemet balesetek hetedenel nem megfelelo 
sebesseggel haladtak. Annak dacara, hogy az embert nagyon sok helyen 
segitik a sebessege megvalasztasaban tablak. Elmeletileg sem Mo-n, sem 
No-ban nem kellene semmilyen sebessegkorlatozo tabla, mert a KRESZ 
valahogy ugy kezdodik, hogy a sebesseget ugy kell megvalasztani, hogy 
mindig idoben lehessen reagalni, megallni, stb. Magyarul a vezetok 
jelentos resze keptelen a relativ gyorshajtas hatarat meghatarozni, 
segito tablak dacara. Ezert *is* kell abszolut sebessegkorlazotasokat 
bevezetni.

Udv,
marky
+ - vonatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

ha mar Akos vonatokrol meselt, talaltam egy erdekes oldalt, 6ha meg nem
ismeri vki:

http://iemig.mav-trakcio.hu/

djtiszy
+ - Nehez eset... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 	Apropo, latott barki is baleset utan olyan vegkovet-
> 	keztetest, hogy "Nem nezett szet, ez volt a baj. A
> 	tobbi ko- rulmeny ehhez kepest irrelevans."?)

Az, hogy valaki nem kello korultekintessel vezetett, 
mindennapos kovetkeztetes...

De az, hogy a tobbi korulmeny irrelevans, egyszeruen 
hulyeseg, mert ilyen nincs; legfeljebb a felelosseg 
megallapitsakor lehet(ne) ezt mondani, ha kizarolag az egyik 
fel a hibas.

Es mivel (nehany kiveteltol eltekintve :)) barki hibazhat, 
vannak olyan szabalyok, amelyek arra hivatottak, hogy ezen 
hibak bekovetkezesekor csokkentsek a kovetkezmenyek 
sulyossagat.

A tobbseg keptelen arra, hogy sose hibazzon, nehanyan pedig 
arra keptelenek, hogy a fenti indokokat megertsek es 
elfogadjak.

Ilyen a vilag, nincs mit tenni :)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS