1. |
RE: *** HIX AUTO *** #3390 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Porsche havon (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
DSG kerdes (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #3390 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasz(tok)!
> a valasz exceru: 250 LE felett es 2,5-3 tonna alatt gyakorlatilag q nehez
> nyomatekot atvinni utcai gumikra (sulypontathelyezodes).
Eppen ez az, hogy nem lenne egyszerubb negy kerekkel? Ket-
kerekmeghajtas eseten van "a masik" ketto, ami "kapaszkodik"
az aszfaltba, mig negykerek eseten az auto "elrugja" magat.
(Kulonosen 0-rol, startnal megfigyelheto, de gyanitom, menet
kozben is fellepo, bar annyira nem erezheto jelensegrol van
szo.)
A "hadd menjen a segge keresztbe" es az "egyszeruen nem
eri meg koridoben a tomegtobblet miatt" valasz meg a legin-
kabb hiheto.
Koszi, udv:
Nagyak
|
+ - | Porsche havon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nagyak irta:
: "Klassz" lehet veluk nem csak telen, de mar kis csapadek mel-
: lett is...
Csak vezetni kell tudni. Par eve egy operatorcsoport beult Walter Roerhl
melle a Porscheba, valami 15cm-esen behavazott, kanyargos erdei uton,
ketoldalt erdo, normal teligumi (semmi szo:g). Mentek 110-zel, amitol
kicsit barnultak az utasok nadragjai. ;-)
Udv,
marky
|
+ - | DSG kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho egybegyultek !
Ha mar igy beindult a beszelgetes, nekem is lenne egy kerdesem.
Vezetett mar valaki 7 sebesseges DSG valtos autot ? Kivancsi lennek a
valtas komfortjara es a "kuszasra", milyen erzes egy automatahoz kepest.
Ez az uj fejlesztes szaraz tarcsas megoldas, de nem tudom elkepzelni,
hogyan oldottak meg a finom csusztatast, amit a hidraulikus valtonal a
citrom,
vagy a 6 sebesseges DSG-nel a tobbtarcsas, olajos kuplung muvel...
Azt tudom, hogy joval kisebb nyomatekot tud atvinni, mint a 6 sebesseges
(250Nm/350Nm), mar ezen is csodalkoztam. Azt hittem, a fejlesztes ebbe
az
iranyba is haladt...
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
|