Sziasztok!
Az autopalyan rendezett kamionversenyhez kapcsolodik ez a cikk, erdemes
elolvasni: http://www.vezess.hu/magazin/170_nel_autopalyan/13066/
A ceg, ahol dolgozom, szallitassal is foglalkozik, sokszor a belvarosban
is,
ahol nem egyszeru sem a parkolas, sem a megallas rakodas celjabol. Az
ejszakai szallitast csak nagyon keves helyen engedelyezik, ezert marad
a
nappali idopont. A kritikus helyeken BERELT rakodohelyunk van, ami altalaban
foglalt, amikor a kamion / teherauto odaer. Ha a sofor tobbszaz meterrol
kezdi a lepakolast, az aru egy resze hasznalhatatlanna valik ( hutott es
fagyasztott rakomanyrol van szo ). Ilyenkor marad a masodikkenti megallas
ami szinten nem szabalyos. Varni, masik parkolohelyet keresni nincs ido,
mindenhol idore megy az auto.
Ebbol csak azt szeretnem kihozni, hogy ugyan mindketto feltartja a
forgalmat, de van nemi kulonbseg a masodikkent megallok kozott. Van aki
kenyszerbol teszi ( mivel a berelt rakodo / parkolo helyet mas elfoglalta
),
van aki lustasagbol.
Muszaki vizsga arra lenne hivatott, hogy a forgalmkeptelen jarmuvek ne
vehessenek reszt a forgalomban ( elvileg ). Gyakorlatilag ez is a lehuzasrol
szol. En a jarmuveimet nem a vizsga miatt tartom muszakilag jo allapotban,
hanem a sajat es utasaim biztonsaga erdekeben. Robogot nem kell
vizsgaztatni, a kutya nem ellenorzi, megis jo a vilagitasa, feke, gumija,
futomuve.
A kozlekedesi szabalyokat szerintem nem celravezeto szigoritani egy-egy
felelotlenseg miatti baleset miatt, mert pont az fogja magasrol leszarni
az
ertelmetlenul szigoru szabalyt, aki miatt megszigoritottak. Aki probal
jogkovetoen vezetni az sziv, aki miatt van a korlatozas az meg rohog rajta.
Udv mindenkinek!
|