Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2833
Copyright (C) HIX
2006-03-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: alapjarat (mind)  17 sor     (cikkei)
2 re: alapjarat (mind)  5 sor     (cikkei)
3 re: Re: Piros (mind)  26 sor     (cikkei)
4 RE: alapjarat (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Hedvig szerelonel jart-a tortura folytatodott (mind)  53 sor     (cikkei)

+ - re: alapjarat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudtommal a lambdaszonda az elso 20-30 masodpercben - hideg motornal
esetleg meg tovabb - nem jatszik szerepet a benzinelegy kepzeseben.
Ilyenkor a rendszer meg nyitott szabalyozasi lancban dolgozik.

A lambdaszondat egyebkent egy oszcilloszkoppal gyonyoruen ki lehet
merni, jol mukodo esetben egy kb 1-1.5Hz frekvenciaju 0.15V es 0.85V
kozotti valtakozo jelet szolgaltat. Ha a lambdaszonda elkezd lustulni,
akkor ez a frekvencia csokkenesevel merheto, es hatarertek alatt
egyertelmu hibakodot kell adjon.

De egy egyszeru OBD2 interface es megfelelo szoftver segitsegevel is
szepen kimutathato a szonda mukodese, illetve, hogy az adott idoben
nyilt vagy zart lancu szabalyozas van.

Amugy mi a hibakod, amire a szaki vakarja a fejet?

Udv, Laci.
+ - re: alapjarat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ipike!

Huzd le a lambda szonda csatijat, es probald ki valtozik-e valami!

Zotya
+ - re: Re: Piros (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

szgyula irta:

> > rendort es mentot kellett volna hivni.

> Igen. Szemelyi serules eseten *kotelezo*.

Nekem is ez ugrott be, de sajnos tul keson ... :(

> Egyebkent meg nekem
> pozitiv velemenyem van rendorokkel. Belemjottek, kihivtam, kijott.
> Udvariasan elmondta mi legyen, stb. Nagyon sokat valtozott
> a rendorok jelentos resze (nehany taho azert nyilvan maradt).

Efelol semmi ketsegem, egy szoval nem mondtam azt, hogy barmi bajom
lenne a rendorseggel, foleg, hogy mar tobb embertol hallottam, hogy
altalaban eleg korrektul intezik az ilyen dolgokat...

Udv

Ui: az elozo levelemben vetettem egy sulyos helyesirasi hibat, azt
irtam, hogy "valamilye", pedig az "valamije"... szegyellem is magam :)
--
[- Selmeci, Tamas
[- tselmeci.nop.hu
+ - RE: alapjarat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasz(tok)!

> Okozhat-e a L.SZ. nem megfelelo mukodese ilyen tuneteket? 

Sz'tem igen. Nekem meg anno a 145-os Alfammal voltak szinte
ugyanezen gondok, az alapjarat neha csak ugy leesett 500 koru-
lire, mintha le akarna fulladni. 90%-ban az volt a jelenseg,
mint amit leirtal.
Miutan szinten nem talaltak semmi rosszat, de a lambdaszonda
volt a gyanus, kicsereltettem. (Utangyartott uj kerult akkor
12ezer forintba.) A hiba elmult!
En arra szavazok, probald meg, persze aztan ne kend ram, ha
megsem ez volt a baj! ;-)
Udv:

Nagyak
+ - Hedvig szerelonel jart-a tortura folytatodott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
Talan emlekeztek, irtam, hogy vettem munkaba jarashoz
egy 13 eves Ford Fiestat (Hedviget), aminek
generalmotoros bajai voltak, leginkabb az, hogy ette
az olajat es a hajlamos volt nem beindulni vagy
leallni, lelassulni 50km/h-ra. No, elvittem egy
szerelohoz Bpre, aki a kovetkezoket csinalta vele:

1.Hidrotöke rud 8db (3db görbe volt)
2.Gyorsitó fuvoka 8723B
3.Nagyfesztrafó
4.termosztát
5.gyürü (k2)
6.Támasztó,hézagtartó(csere)
7.MOL 4L  15W40 csere
8.Fagyálló feltöltve
9.Hézag állitás.
10.EDIS modul

Ezert 70ezret kert,(szerintetetek ez realis?) amit meg
elotte illetve a szereles kozben mindig baromi
surgosen at kellett neki utalnom, a kocsi megjavitasa
ellenben nem volt surgos, 4 es fel hetig tartott!!
Amikor 3 het multan el akartam vinni tole, nem
engedte! Miutan elhoztam, ra 2 napra megint lelassult,
50km-rel ment csak, a 3. napon meg nem indult be,
ezert elhataroztam, hogy elviszem egy oroszlanyi
szerelohoz, pontosabban elvontatom. Ekkor megkertem
ezt a pesti szerelot, hogy ha mar -igeretevel
ellentetben- szamlat nem adott, legalabb kuldjon at
emailen egy leirast, pontosan mit is muvelt a
kocsival, hogy az uj szerelonek elmondhassam. Erre az
emailre 4 napon at varnom kellett, ugyanis leszarta az
egeszet, aztan amikor mar naponta 2x telefonaltam-amit
nem vett fel-es smseztem, akkor vegre elkuldte a fenti
leirast. Mindez nem volt eleg, elemelte a kocsimbol a
kannat meg a kibontatlan vontatokotelet, es
elhasznalta a folyadekokat, pl motorolajat. Amikor
kertem, hogy adja vissza ezeket a cuccokat, a szokasos
nem-reagalas tortent, holott Bpre is felmentem, tehat
siman odaadhatta volna.
A tortura folytatodott, 1 honapos hasznalat utan
tegnap a motor tok szaraz lett, kenytelen voltam
olajat tolteni bele, amin sokan meglepodtek, hisz a
szerelo teljes olajcseret csinalt, es nem szabadna mar
egy honap mulva kifogynia ilyenkor az olajnak.
A szerelo neve es cime elrettentesul:
Horváth Tamás
70/2315070


Hozza ne vigyetek!
Martina

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS