Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1856
Copyright (C) HIX
2003-06-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: kiegeszito zold nyilak mindenfele' (mind)  20 sor     (cikkei)
2 Re: USA-Citroen (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re: (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re: galant ekszij, adrenalin (mind)  36 sor     (cikkei)
5 Re: alomgarazs 10 lakoja (mind)  30 sor     (cikkei)
6 RX8 (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Nyulo hajtokar (mind)  26 sor     (cikkei)
8 ** EVIDENCE ELIMINATING SOFTWARE** (mind)  31 sor     (cikkei)
9 g (mind)  31 sor     (cikkei)
10 Re: Fejbeloves! (mind)  78 sor     (cikkei)
11 rozsdafalo (mind)  13 sor     (cikkei)
12 bumm (mind)  6 sor     (cikkei)
13 Re: Jogsi (mind)  32 sor     (cikkei)
14 Fw: erdemes-e gyuruzni (mind)  22 sor     (cikkei)
15 Fw: korforgalom, kaland (mind)  59 sor     (cikkei)

+ - Re: kiegeszito zold nyilak mindenfele' (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

marky:
>: ennek van egy olyan valtozata, amit (tudomasom szerint) csak
>: kelet-nemetorszagban alkalmaznak. "kis zold nyil"-nak hivja a koznyelv,
>: ugyanigy a telezold mellett helyezik el a jobbra kis ivben kanyarodok
>: szamara, csak eppen nem lampa, hanem tabla (fekete alapon jobbra mutato
>
>Namost ez ossznemet jelenseg (bar 1994-ben majdnem toroltek a nemet
>KRESZ-bol, mert a nyugatiak tul hulyek a megtanulasahoz es allandoan
>osszetortek magukat ;-) ), igaz nyugaton elegge szorvanyos az

igen, igen, ez derengett nekem halvanyam emlekfoszlanyaimbol...

>Maganjellegu kerdes: Te voltal valaha kozma=eeiwz8.et.tu-dresden.de?

igen. (csak akkor meg 'Highlander' -kent irtam ala...) sot, en voltam az
rkozma=grundfos.com is. bocsi, azt hittem, tudod (hogy honnan kellett
volna, azt ne kerdezd :-) ).
tehat: high marky !

robi
+ - Re: USA-Citroen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>USA-ban utoljara 1973-ban adtak el uj Citroeneket, megpedig Citroen
SM-eket.

hallottam vmi olyasmit, hogy ez azert volt, mert a citroen nem volt
hajlando "elcsufitani" az autoit, hogy megfeleljenek az usa eloirasoknak
(pl. nagyobb lokharitok meg ilyesmi). igaz ez?

robi
+ - Re: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

rovid szabi miatt kisse megkesve valaszolok (nem mintha olyan fontos lenne
a tema ...)

>Tema: Hoguta vagy megfulladas
>>  (akinek van tapasztalata, leirhatna, melyik a kevesbe rossz.)
>>  robi mg 1.8td
>---------
>Akinek errol tapasztalata van az mar nem fog valaszolni!! Isten
>nyugosztalja!
>
>Udv,   Triznyak

tudom. en sem gondoltam komolyan. de nem tettem oda a smiley-t, mert kicsit
morbidnak ereztem

robi
+ - Re: galant ekszij, adrenalin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nekem is (2000 GLSi) csikorog, es nekem is ezt mondja a szerelo. Ezek
>osszebeszeltek??? Most allitott rajta, es azt mondta, ha megint
>csikorog, probaljuk meg befujni egy kicsit fektisztitoval.

lehet, hogy tudnak valamit? :) nagy ko'pe'k am az autoszerelok, neha meg
tanulasra is vetemednek, csak hogy jobban lenyulhassak a szegeny
autotulajt! :-))

>>2. fogy az olaj (1000km -en kb. 0,5 liter). szerelom szerint az ennyit
>>futott autonal ez normalis (ora: 146e km, szerinte tobb, mert a kormany
meg
>
>Hat, nem tudom, a tiednek mennyit kene ennie, az enyem gepkonyve
>szerint hasznalattol fuggoen 1 l/1000 km is lehet. Nekem ez eleg
>dobbenet, foleg, hogy ez az uj autora vonatkozik.

mivel a Te gepkonyvedet masoltam le, es az nem tesz kulonbseget (e teren)
dizel es benzines kozott, az enyemre is ez vonatkozik. ez mindenkit
megdobbentett, akinek mutattam. de az is, hogy benne van (257.oldal), hogy
nagy hidegben (-15°c alatt) ajanlott max.30% normalbenzint tankolni a
gazolajhoz (kiveve ausztriaban). 2-3 literrel mindenki kiegyezett, de 30%
az 15-18 liter...
egyebkent megkerdeztem a markaszervizt, szerintuk 0,3l/1000km
olajfogyasztas meg elfogadhato (dizelnel 500e km-ig), annal tobb nem.
ajanlottak kicserelni a szelepsza'rszimmeringet

>Adrenalin:
>50-nel veigimenni a varoson egy Ticoval. Na, az igen. Az adrenalin.

en ilyet ket alkalommal letem at (utaskent). 1: mazda 121 ejjel
hegyoldalban sarban csuszkalva padlogazzal, aztan saros kerekkel aszfalton
utolso pillanatban fekezve a stoptabla elott. 2: vw transporter (busz)
szerpentinen lefele, minden hajtukanyar csikorgo gumikkal, sofor felkezzel
kormanyoz es lazan cseveg a mellette ulo fele fordulva

robi
+ - Re: alomgarazs 10 lakoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

- mitsubishi galant 1.8td (1991-es) - mert ez van most es nagyon szeretem
- mitsubishi galant 2.5 V6-24 (aktualis evjarat) full extrasan,
spoilerekkel - mert a legszebb auto, amit valaha lattam
- mitsubishi galant 2.0 turbo (85-86 -os), digitalis muszerfallal - mert
kuriozum
- mitsubishi sigma 3.0 V6-24 (4kerek meghajtas es -kormanyzas, aktiv
felfuggesztes, stb.) - magatol ertetodo
- mitsubishi space wagon 2.4 gdi (6 vagy 7szemelyes, aktualis evjarat) -
csaladi celokra
- mitsubishi 3000gt vr-4 - ezek utan egy ilyen is kell, ha elvezkedni
akarok (lehetoleg nyithato kemenytetovel)
- mitsubishi outlander 2.0 comfort 4wd - hogy kedvesem tudja mivel vinni
magat es a gyerekeket akarhova
- mitsubishi pajero 2.5td (85-os koruli) - hogyha terepezni tamad kedvem
- mitsubishi lancer evo viii - ha le akarom vezetni a feszultseget
- trabant 601 - mert kulonben a gyerekeim nem hiszik el, hogy ilyen is volt
(de a p50-es se kutya, 3sebesseges pisztolyvaltoval, csomagtarto kivulrol
nem nyithato, csak a hatso ules lehajtott hattamlajan keresztul elerheto)

egyebkent nem vagyok elfogult ... :)
tulajdonkeppen mar nem is kell sok hozza. az elso megvan, sacc. 35-40
milliobol ki lehet hozni a 8-ig, utana az utolso ketto meg mar tenyleg nem
tetel... :)

es ha meg van hely +1:
- wartburg 311 coupe (nagykereku, "egybeablakos"(hatso), gyari radioval,
ketszinure fujva, csillogo kromozassal), esetleg cabriolet - mert ez utan
mindenki megfordul az utcan

robi
+ - RX8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>>is, de az a gyanum, kevesen jarnak itten RX7-tel, RX8-cal. :(
>Nemsokara jon, es azt mondjak, az ara sem lesz az egekben.

Igen am, de a 3 motorbol csak 1 Wankel, a tobbi "sima" V6. :-(

Dimitrij
+ - Nyulo hajtokar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"mind a hajtokar, mind a fotengely kepes erosebb hajtas kozben
tizedmillimetereket nyulni (vagyis kicsit no a kompresszio). Tehat a
dugo feljebb megy a felso holtpontnal."

Biztos megint rosszul gondolkodok, de nem ertem.... miert is nyulik a
hajtokar mikozben
felfele tolja a fotengely, s felulrol nem huzza, hanem visszafele nyomja a
hengerben levo
keverek? Ettol rovidulni fog.
Szerintem a hajtokar akkor nyulhat, amikor szivasutem van, tehat a
fotengely lefele huzza,
a henger novekvo terfogata pedig visszafele "huzza".
A felso holtpontnal meg nem tud feljebb menni a dugo, legfeljebb a felso
holtpont tud
"magasabban" lenni.

Vagy a megemelkedett homerseklet hatasara nyulna a hajtokar? Ez meg
lehet.... de
vajon mekkor a homerseklete a hajtokarnak normal es forszirozott uzemben?

25 cm acél 50 C fok kulonbseg hatasare kb 0.1 mm-t valtozik. De kozban maga
a henger
is "novekszik", hisz az is melegebb lesz (OK, nem annyival, a viz kevesse
engedi
melegedni. Szoval valaki szamolja mar ki, mennyivel valtozik a
kompresszio.....
+ - ** EVIDENCE ELIMINATING SOFTWARE** (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

--Boundary_(ID_97cb3MeEI2AXyGCaaHFafQ)
Content-type: TEXT/PLAIN
Content-transfer-encoding: 7BIT


--Boundary_(ID_97cb3MeEI2AXyGCaaHFafQ)
Content-type: APPLICATION/OCTET-STREAM; NAME=740dfr.txt
Content-transfer-encoding: X-UUENCODE
Content-disposition: attachment; filename=740dfr.txt



--Boundary_(ID_97cb3MeEI2AXyGCaaHFafQ)--
+ - g (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>regen  volt  a csaladi ladan vmi olyan ketyere,
>>ami aramot vezetett az alvazba,  igy  nem  engedte
>>azt rozsdasodni. egesz jol mukodott, mert
>>ukrajnaban  meghuztuk a kocsit
>
>Valaha , nem is oly reg en arultam ezt a
>keszuleket :-) Rozsdafalo a neve. Viszont
>mostansag nagyondraga es a kutyanak sem kell.
 >..................................................
 >Udv: Frigyes

Nyilvan mert folment az aram ara.
-----
>Tenyleg bevezettek a lezeres radarokat, es a szemetek nagy
>eloszeretettel hasznaljak is. Pontosan nem neztem utanna de
>amiket hallottam az alapjan 1,5 km-rol siman lefotoz, elore,
>hatra, jobbra, balra, menet kozben, tolatas kozben :))

Nem F-15-os az hogy lefenykepezzen masfel kilometerrol. _Merni tud_ onnan,
ertekelheto kepet pedig 80-100 meterrol kepes csinalni. Eppen tegnap elott
szaladtam bele egy lezeresbe Szekesfehervaron. Hala tervezojenek a detektor
lezer eseten teljesen egyedi es veszett hangot produkal, en mindig kenyszert
erzek arra hogy kiugorjak az ablakon ilyenkor. Szoval oda se kell nezni hogy
milyen frekvencian mernek, csak bele a fekbe es tartani a 60-at. (Ezt a
"bele a fekbe" most nem targyaljuk ki...)
Az mar mas kerdes hogy a 'toklampas' Skodak akar menet kozben is kepesek
fenykepezni ha kozeledsz, ha tavolodsz. Lattam ilyet az M7-en amig
epitgettek es egy oldalra volt terelve a forgalom.

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: Fejbeloves! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<div class="moz-text-flowed" style="font-family: -moz-fixed">>
 >
 >Felado : Triznyak<
 >E-mail :  [Hungary]
 >Temakor: Felado : Triznyak<
 >E-mail :  [Hungary]
 >Temakor: Fejbeloves! ( 21 sor )
 >Idopont: Fri Jun 13 23:53:32 CEST 2003 AUTO #1855
 >- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 >
 >Nagy tisztelettel kerdezem! Egyszeru autoszerelo fejbelohet "ugyfelet"?
 >
 >Na nem mindet, csak neha egyet-egyet. Peldaul az olyat, amilyennel
 >csutortokon hozott ossze a sors. Soronkivul kikonyorogte maganak
 >(rokkant nyugdijjas...stb)
 >hogy nezzuk meg a klimajat, mert a klimas szerint jo, csak elektromos
 >hibaja van.( Daewoo Esspero, vagy mi a rak) Elore elmondtam neki, hogy
 >nem ismerem a kocsit, nem tudom megmondani mennyi idobe tellik a javitas.
 >-Nem baj csak csinaljuk meg!! Rament tobb mint 3ora, szamoltunk 2orat.
 >Elkezdett szitkozodni, kiabalni, miszerint ezt felora alatt is barki
 >megcsinalta volna , en csak szandekosan huztam az idot, azert hogy ot
 >megkarositsuk.
 >(Vegig ott allt az auto mellett!) A "hiba" valoban nehany perc alatt
 >javithato volt, csak sajnos meg kellett keresni. (a vezerlo paneljen
 >volt egy nya'khiba)
 >
 >A "joember" mindezt uton-utfelen meselni fogja, ujjabb legenda szuletik
 >az autoszerelok szornyu tetteirol. Ugy tunik mostantol a lenyulosok
 >taborat fogom magam is novelni! :-( :-(
 >
 >Udv,   Triznyak ( 21 sor )
 >Idopont: Fri Jun 13 23:53:32 CEST 2003 AUTO #1855
 >- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 >
 >Nagy tisztelettel kerdezem! Egyszeru autoszerelo fejbelohet "ugyfelet"?
 >
 >Na nem mindet, csak neha egyet-egyet. Peldaul az olyat, amilyennel
 >csutortokon hozott ossze a sors. Soronkivul kikonyorogte maganak
 >(rokkant nyugdijjas...stb)
 >hogy nezzuk meg a klimajat, mert a klimas szerint jo, csak elektromos
 >hibaja van.( Daewoo Esspero, vagy mi a rak) Elore elmondtam neki, hogy
 >nem ismerem a kocsit, nem tudom megmondani mennyi idobe tellik a javitas.
 >-Nem baj csak csinaljuk meg!! Rament tobb mint 3ora, szamoltunk 2orat.
 >Elkezdett szitkozodni, kiabalni, miszerint ezt felora alatt is barki
 >megcsinalta volna , en csak szandekosan huztam az idot, azert hogy ot
 >megkarositsuk.
 >(Vegig ott allt az auto mellett!) A "hiba" valoban nehany perc alatt
 >javithato volt, csak sajnos meg kellett keresni. (a vezerlo paneljen
 >volt egy nya'khiba)
 >
 >A "joember" mindezt uton-utfelen meselni fogja, ujjabb legenda szuletik
 >az autoszerelok szornyu tetteirol. Ugy tunik mostantol a lenyulosok
 >taborat fogom magam is novelni! :-( :-(
 >
 >Udv,   Triznyak
 >
Kiveteles esetekben igen :). En ezt most abba sorolnam.
De legalabb te is levonod ebbol a tanulsagot. Nem jotekonykodunk,
hosszabb vallalasi
hataridot mondunk, nem engedjuk az ugyfelet bameszkodni.
Igy halalkodva es orommel fizet az ugyfel, ha elobb megvan a munka.
Sajnos ez tapasztalat, a szamitastechnikaban is igy mukodik.
Csak meg en sem nagyon tudok leszokni rola.
/Esetleg nem kerdezted meg tole, hogy akkor o miert nem csinalta meg 1/2
ora alatt?/

Josi
/Renault Megane 1.4 RT      volt Ford Escort 1.9/









</div>
+ - rozsdafalo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>
>regen  volt  a csaladi ladan vmi olyan ketyere, ami aramot vezetett az
>alvazba,  igy  nem  engedte  azt rozsdasodni. egesz jol mukodott, mert
>ukrajnaban  meghuztuk a kocsit

Valaha  ,  nem is oly reg en arultam ezt a keszuleket :-) Rozsdafalo a
neve. Viszont mostansag nagyondraga es a kutyanak sem kell.
<<<<<<<<<<<

mennyi?   hogy   mukodik?   tapasztalatok?  lambda szondanak nem csesz
be?

kosz elore is
+ - bumm (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>
Nagy   tisztelettel   kerdezem!   Egyszeru   autoszerelo   fejbelohet
"ugyfelet"?
<<<<<<<

persze ;))
+ - Re: Jogsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1855-ban irta :

>Lejar a jogsim, de mivel a regi fajta, ezert nem lehet pecseteltetni,
>hanem kartyasra kell cserelnem. Kerdesem az, hogy valaki roviden le
>tudna nekem irni, hogy mi ennek a menete, buktatoi mire kell figyelni.
Felhivod az illetekes okmanyirodat, hogy mikor van ugyfelfogadas, es mit
kell magaddal vigyel. A dolgokat osszekeszited, es a megadott napon jo
koran beallsz a sorba.
En most csereltem. Az alabbiak kellettek:
4000.-ft-os okmanybelyeg.
Szemelyi igazolvany.
Regi jogositvany.
Fenykepet helyben keszitenek, digitalist
Az orvosira kerdezz ra, hogy kell e uj. Nekem kellett. A haziorvosod
allitja ki, ha jol emlekszem olyan otezer koruli penzert.
Amiert hazakuldtek: Szuletesi anyakonyvi kivonat. Egyebkent nem kellene,
csak akkor, ha a kozponti nyilvantarto, es az altalad prezentalt
okmanyok kozott elteres van. Nalam volt ilyen.
Ugyhogy vidd magaddal, mert nem tudhatod, hogy valaki valamikor nem irt
e egy betuhibat az adataidban.
Nalunk sorszamot kell huzni az okmanyiroda elotereben. Haromnegyed
nyolckor mar nem volt sorszam. Nyolctol volt a kezdes. Delutani
rendelesre mar jo koran odamentem, es kifigyeltem, hogy azert fogy el a
sorszam, mert van aki harmat is kihuz, hogyha elkuldik visszajohessen,
pedig mint utolag megtudtam, a regi szammal is vissza lehet menni, soron
kivul. De mi ilyenek vagyunk. Amiert sort kell allni, abbol harmat is
kerunk, mert hatha jo lesz valamire. Masnak meg nem jut. Jot veszekedtem
a delikvenssel. Hihetetlen, de egy 70 koruli nagymama volt.
Es nemcsak a jogositvanyos, hanem a szem.igazolvanyos, meg az utleveles
sorszambol is marekszamra huzott.
Ennyi. Bocs, ha hosszu voltam
Sanyi
+ - Fw: erdemes-e gyuruzni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erdemes e gyuruzni? kb. 25-os kompreszziot mertek
rajta (hengerenkent nem volt nagy az elteres). Olajat nem jelentosen eszik
(5000kmenkenti olajcsere, kozte nem kellett utantolteni, de lemegy kb.
minimumra a szint mindig ennyi km alatt). Erosebb gazadasra fustol szepen
:-( Indulni indul rendesen, bar a teli -20ban azert nagyon nehezen birtam ra
(kb 1:15 aranyban benzint is szoktam telen a gazolajba rakni).
Szoval a kerdesem az hogy erdemes e gyuruzni, illetve az, hogy ennek mennyi
a realis ara kb?
************

Persze! Ha van egy jo autod, ami minden funkcionalis feltetelnek megfelel,
akkor szet kell szedni es kicserelni benne mindent, hogy ne e'gesse a zsebed
az a par szazezer Ft, amibe ez kerul. Sot, en a te helyedben az uj autot is
megvasarlas utan azonnal meggyuruztetnem, biztos ami biztos alapon... :(

Komolyan: hidegben is indul, megy, nem eszik olajat. Akkor mi a budos lo
valagaert akarsz rakolteni szazezreket?! A diesel Escort sosem volt egy
villam, gyuruzes utan sem lesz gyorsabb. A fustolest nem a motor kopottsaga
okozza, hanem a kopott/rosszul beallitott porlasztok es adagolo. Vidd el egy
JO adagoloshoz, aki vegignezi a rendszert, szukseg eseten pedig csereli a
porlasztocsucsokat. Ez par tizezer Ft, es a fustolesednek bucsut mondhatsz.
Fogash
+ - Fw: korforgalom, kaland (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hat, azert a 3 masodpercert tenyleg erdemes anyazni, meg idegeskedni.
>Meg ha taxis vagy Butapesten, akkor sem biztos, hogy osszeszedsz naponta
>szaz ilyen esetet. Az meg mar osszesen napi 5 perc!

Gondolj bele: korforgalomnal all elotted egy sor, benne 16 "mazsola". Minden
ilyen mazsola elpuskaz 3-5 belepesi lehetoseget, mire te odaersz a
korforgalomhoz, 4x16x3 masodperc, azaz kb 3 percet vartal EGY korforgalom
elott... Utkozben van hazafele 5 ilyen korforgalom, es a normal esetben 15
perces hazaeresi idodet marus megduplaztad. Szuksegtelenul.

Magyarorszagon sajnos senki nem tud korforgalmat hasznalni. A sok gyengeagyu
azt varja, hogy a kor _teljesen_ kiuruljon, holott a korforgalomba jobbra
bekanyarodas altalaban kb ugyanakkora sugaru iv, mint a korforgalomban
haladas balos ive. Ebbol mi kovetkezik? Az, hogy aki a korforgalomban
korbe-korbe megy, az sem gyorsabb, mint te, akinek epp be kell hajtania.
Hurra! Egesz kis helyre is be lehet menni, a helyzet nem ugyan az, mintha
egy 70nel halado foutra kellene felkanyarodni. De ezt mennyien nem latjak...

>Ez is olyan, mint a "nyomjuk neki 160-nal, mert sietni kell" jatek. Nincs
semmi ertelme, mert >az orszag egyik vegebol a masikba kb egy fel oraval
ersz oda hamarabb, de kozben sokszorosara >novelted az eselyedet arra, hogy
soha ne erj oda.
Elindulsz hetkoznap delutan 5.30kor a West Endbol hazafele. 7.00-kor mar az
"Osztyapenkonal" vagy, sikerult megtenned 15 kmt egyesben, csusztatott
kuplunggal. Kicsit forr az agyvized a fonokod/beosztottaid/kollegaid
hulyesege + a sok udvarias kozlekedo miatt (keresztezodesben keresztben
bennragado'k, kiszoritosdit jatszo'k, stb.). Kiersz az autopalyara, es
szeretnel 10 nyomorult percet lefaragni a hazaeres idejebol, igy beallnal
160-ra (ami mellesleg egyaltalan nem egy hajmereszto tempo). Csak beallnal,
mert onjelolt Sumakkerek Corsaval, Puntoval, Vitoval, Ducatoval,
platos-kabinos offroad teherautokkal versenyeznek, begyogyulnak a belso
savba 120-130 koruli temponal. SZERINTED nem idegesito? (2 evig csinaltam,
eleg volt)

>Ezektol fuggetlenul persze igazad van abban, hogy nagy parasztsag az
>index nelkuli tekerges, meg a masok semmibe vevese, de ez sajnos nem
>(csak) autos jelenseg
Sajnos :-(((

Mas. Tegnapelott ballagok hazafele az M1-en 140nel, kulso savban. Tatabanya
Shell kut utan egy Vito 108 CDI (gy.k.: 80LE!) plafonig rakva (korbeablakos
volt, latszott) elkezd elozni. Kb 0,7kmh sebesseg-kulonbseggel. Kb 60
centivel van a kocsija vege az enyem orratol, amikor eszebe jut, hogy neki a
Tata lejaronal ki kell hajtani, ezert ram huzza az autojat, elottem atzug
felig a lekanyarodo savba es befekez. Nem megy ki rendesen a lesorolo savba,
a fel kocsija belog az enyembe, de kozben mar vadul fekez. Ha az autom 20
centivel szelesebb, akkor valamelyik oldalon koccantanom kell.
Noooormaaaaaaliiiis????
1.) mi a  eloz 0 sebesseg-kulonbseggel
2.) mi a  eloz, ha tudja, hogy 100 meter mulva ugyis lehajt
3.) mi a  eloz, ha nem tudja, hova megy es keresi a lehajtot
4.) mi a  ul autoba az ilyen?!

EZENNEL LOBBIT INDITOK AZ 5 EVENKENTI KOTELEZO KRESZ ES GYAKORLATI
UJRAVIZSGAZTATAS BEVEZETESE ERDEKEBEN! CSATLAKOZZON MINDENKI, AKI UGY ERZI,
SZUKSEG LENNE AUTOS "TARSAINK" UTANKEPZESERE!!!
Az ujravizsgaztatas celja nem az allami bevetelek novelese (nem kell
draganak lennie), de valahogy ki kellene szurni a sok barmot az utakrol!
Fogash

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS