>Egyik gumis azt mondta a szelesebb futofeluletu teli gumi a jobb, mert
>jobban tapad, a masik szerint pedig a keskenyebb jobb, mert kisebb
>feluleten oszlik el a suly, es ezert jobban tapad.
>Melyiknek van igaza?
A keskeny - szeles viszonylatban eleg valasz erkezett, gyakorlatilag
mindenki egyetertett abban, hogy a keskenyebb havon, latyakon jobb,
mert konnyebben kinyomja oldalra a trutyit.
Viszont ami ennel akar ezerszer többet nyomhat a latban, a gumi
minosege. Ugyanabban a meretben is eg es fold lehet.
Meg kell nezni a teszteket es az alapjan valasztani. A nev sem jelent
sokat, sajnos.
En nyari gumival jartam ugy mar a masodik autonal, hogy a gyari
Bridgestone gumi egy kalap izeeeet sem ert, a mostani kocsirol
leloktem ugy 15ezer utan (a gumis sem vette meg). Az a vacak meg
szaraz uton is kepes volt csuszni, vizesrol mar nem is beszelek.
Coopert tettem ra, es nagyon jonak talalom. Olcso gumik kozott is akad
jo, telinek evek ota Barum Polaris2 -t hasznalok es elegedett vagyok
vele.
Szia: Tibor
|
Szervusztok!
Mindenkinek nagyon koszonom a segitokeszseget, es bar
remenykedtem a pozitiv reakciokban (marmint hogy egyal-
talan ir valaki), de ez felulmult mindent, igazan jole-
sett.
Itt szeretnem kulon publikusan megkoszonni Dula'cska
"Pipin" Zsolt segitseget, aki lathatolag nem keves idot
es energiat feccolt a kisegitesembe! (Maganban.)
Meg egyszer nagyon koszonom, udvozlettel:
Nagyak
U.i.: egyebkent nem vagyok eltunve, de a dupla koltozko-
des miatt, amit baratnommel abszolvalni vagyunk
kenytelenek, orulok, hogy olvasni van idom a HIX-
Autot. (Igaz, ez sajnos neha nem tul megterhelo a
cikkek alacsony szama miatt. Tenyleg, mindjart do-
bok is fel autos temat...)
|
Sziasztok!
Mint ahogy iment irtam is (remelem, az a level elobb meg-
jelenik a listan, mint ez ;-)), dobnek fel autos temat, il-
letve ez is egy kerdes lenne, bar a listahoz illo.
Baratnom most csinalja a jogsijat, ha vegez, lesz egy kis
hasznalt autoja. Igazsag szerint en probaltam orientalni egy
par lehetoseg fele, de bele van szerelmesedve a Twingoba. (E-
setleg csak a Ford Ka terithetne el, de akkor mar szerintem
is inkabb Twingo.)
Kerdes: kinek milyen tapasztalata van errol a tipusrol, il-
letve mit kell rola tudni? Volt-e rancfelvarrasa, motorva-
lasztek-bovitese, motortipus-csereje az eletciklusa alatt?
(Tudom, nemsokara jon uj Twingo, de mi ugy 5-700ezer koruli
kisautot vennenk, plane elso autonak nem is lenne jo huzas
vadiuj, meg ha lenne is ra penz. (Mondjuk nincs is.)) Van-e
olyan evjarat/motor, amit erdemes keresni, avagy amit elbol
el kell felejteni? Mostanaban figyelgetjuk, es _rettenetesen_
sok Twingo van az utakon. (Ka alig! Arrol azt tudom, na jo,
ugy hallottam/olvastam, hogy roppant korszerutlen, sokat evo
motorja van, a hatso ulesek sem lehajthatok, lassu, lomha
stb.) Katalogusok alapjan (nekem az osszes megvan, amiota
Magyarorszagon kiadjak) nem tunik olyan rossznak, de ugye
a muszaki adatok egy dolog, a fenntarthatosag, megbizhatosag
egy masik. Na meg tenyleg olyan sokat latunk az utakon, any-
nyira sz*r nem lehet... Azt pl. figyeltem, igen-igen "panora-
mas", hatalmas uvegek, vekony oszlopok, gyanitom, jol ki le-
het belole latni.
Egy haverom mondta, hogy nehogy ma' olyat akarjunk, hat
az biztos halal balesetnel, persze asszonnyal egybol nekiug-
rottunk, hogy nem ugy kell autot venni, hogy de mi lesz, ha
majd jol nekimegyunk valaminek, igy elni sem lehet, masreszt
erre valo hivatkozassal nem fogok asszonynak egy Hummert va-
sarolni... (Vagy pancelozott Volgat. ;-))
A velemenyeket, tapasztalatokat most is megkoszonom! Ud-
vozlettel:
Nagyak
|