Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX TUDOMANY 3328
Copyright (C) HIX
2006-10-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: fekvorendor + indukcios tuzhely (mind)  66 sor     (cikkei)

+ - re: Re: fekvorendor + indukcios tuzhely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Drága.
>Karbantartás igényes.

Hat nemtom. Mennyibe kerul kirendelni jarort az ut szelere
(2-3 kepzett fo brutto fizu, munkaruha, radar, auto,
uzemanyag, adminisztracio, postakoltseg)
es ez mennyire hatasos? A jogtalan buntetesek
es az szabalyos autosok harca is orok tema.

A fekvorendor a legtisztabb ugy: a buntetes a huppanasban,
a kocsikopasban, a kenyelmetlensegben nyilvanul meg.

Karbantartast nem nagyon igenyelne, mert az emberek
elkezdene'k betartani a sebhatart (ha nem, akkor emelni kell a huplit),
ergo a fekvorendornek meg sem kellene moccannia,
az csak fenyegetne, viszont szabalytalansag eseten
100% valoszinuseggel buntetne - ellenben a mai modszerekkel.
Ahol pedig nincs mozgas, ott keves karbantartas is eleg.

>Es ki kellene egesziteni [...] (mento, rendor, tuzolto...) inaktivalja
> a huplit (pl. valami jelado a mentobe).
En is igy gondoltam - eleinte. Lsd lenn.

>Ettol még drágább lenne,
Sztem ez nem koltseg. Minimalis elektronika.

>megjelennének olyan kütyük a kínai piacokon
>amivel bármilyen  bármilyen autó inaktiválni tudná.
Az inaktivalo kutyu egy vonalkod szeruen kivagott vizszintes
femlemez lenne a mento/rendor/tuzauto elejen, ami a
fenysoromponak egy ko'dot adna le ahogy el-elzarja a feny utjat.

Mas kocsikon viszont nagyon feltuno lenne az ilyesmi,
konnyu lenne buntetni, nem lenne min vitazni.

Sot, ha valaki megis lekoppintja egy mento vonalkodjat,
es felszerel egy vonalkodos femlemezt a kocsija elejere,
es jar vele, akkor a rendszer hamar kidobna', hogy az adott
mentos kodjabol ketto van, es nem lenne nehez beme'rni
a jogtalan autost sem, hogy merre jar...

>az emberek nem azért vesznek 2 literes motrokkal szerelt autókat,
>hogy aztán betartsák a sebességkorlátozást.
Ereztem en, hogy igazabol a tarsadalmi igeny hianyzik
az effele fekvorendorokre. Ezert ugy gondoltam, hogy a sebhatart
aka'r fel is lehetne vinni a valosban, de azt viszont be kellene tartatni.
Tehat legyen csak 60km/h varosban, de nem tobb.
Autopalya legyen csak 140, de nem tobb. Stb.
Koszonom az infokat!


    A  masik tema:  indukcios tuzhely:
> arra jutottam, hogy a speciális edény alsó vastag lapja a "futoszál",
> (talán egy szekundertekercs van benne?).
A vas talp onmaga egy nagy rovidrezart egymenetes szekunderterkecs.

> Mindenkinek ajánlom, nagyon hatékony eszköz
> és nagyon gyorsan lehet vele dolgozni.
Ezek szerint a gyakorlatban is bevalik. Jo hir.

A hagyomanyos villanyrezso iszonyu rossz hatasfoku es lassu.
Akinek szamit a kornyezetvedelem, az meselje el villanyrezsos
ismeroseinek, hogy az indukcios tuzhely milyen hiperszuper. :))
Energiatakarekossag = kornyezetvedelem.

a BenceMiki

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS