>Drága.
>Karbantartás igényes.
Hat nemtom. Mennyibe kerul kirendelni jarort az ut szelere
(2-3 kepzett fo brutto fizu, munkaruha, radar, auto,
uzemanyag, adminisztracio, postakoltseg)
es ez mennyire hatasos? A jogtalan buntetesek
es az szabalyos autosok harca is orok tema.
A fekvorendor a legtisztabb ugy: a buntetes a huppanasban,
a kocsikopasban, a kenyelmetlensegben nyilvanul meg.
Karbantartast nem nagyon igenyelne, mert az emberek
elkezdene'k betartani a sebhatart (ha nem, akkor emelni kell a huplit),
ergo a fekvorendornek meg sem kellene moccannia,
az csak fenyegetne, viszont szabalytalansag eseten
100% valoszinuseggel buntetne - ellenben a mai modszerekkel.
Ahol pedig nincs mozgas, ott keves karbantartas is eleg.
>Es ki kellene egesziteni [...] (mento, rendor, tuzolto...) inaktivalja
> a huplit (pl. valami jelado a mentobe).
En is igy gondoltam - eleinte. Lsd lenn.
>Ettol még drágább lenne,
Sztem ez nem koltseg. Minimalis elektronika.
>megjelennének olyan kütyük a kínai piacokon
>amivel bármilyen bármilyen autó inaktiválni tudná.
Az inaktivalo kutyu egy vonalkod szeruen kivagott vizszintes
femlemez lenne a mento/rendor/tuzauto elejen, ami a
fenysoromponak egy ko'dot adna le ahogy el-elzarja a feny utjat.
Mas kocsikon viszont nagyon feltuno lenne az ilyesmi,
konnyu lenne buntetni, nem lenne min vitazni.
Sot, ha valaki megis lekoppintja egy mento vonalkodjat,
es felszerel egy vonalkodos femlemezt a kocsija elejere,
es jar vele, akkor a rendszer hamar kidobna', hogy az adott
mentos kodjabol ketto van, es nem lenne nehez beme'rni
a jogtalan autost sem, hogy merre jar...
>az emberek nem azért vesznek 2 literes motrokkal szerelt autókat,
>hogy aztán betartsák a sebességkorlátozást.
Ereztem en, hogy igazabol a tarsadalmi igeny hianyzik
az effele fekvorendorokre. Ezert ugy gondoltam, hogy a sebhatart
aka'r fel is lehetne vinni a valosban, de azt viszont be kellene tartatni.
Tehat legyen csak 60km/h varosban, de nem tobb.
Autopalya legyen csak 140, de nem tobb. Stb.
Koszonom az infokat!
A masik tema: indukcios tuzhely:
> arra jutottam, hogy a speciális edény alsó vastag lapja a "futoszál",
> (talán egy szekundertekercs van benne?).
A vas talp onmaga egy nagy rovidrezart egymenetes szekunderterkecs.
> Mindenkinek ajánlom, nagyon hatékony eszköz
> és nagyon gyorsan lehet vele dolgozni.
Ezek szerint a gyakorlatban is bevalik. Jo hir.
A hagyomanyos villanyrezso iszonyu rossz hatasfoku es lassu.
Akinek szamit a kornyezetvedelem, az meselje el villanyrezsos
ismeroseinek, hogy az indukcios tuzhely milyen hiperszuper. :))
Energiatakarekossag = kornyezetvedelem.
a BenceMiki
|