Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1821
Copyright (C) HIX
2003-05-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: utkeresztezodes az autopalyan (mind)  22 sor     (cikkei)
2 >>> Fogash (mind)  25 sor     (cikkei)
3 Veteran (mind)  2 sor     (cikkei)
4 utkeresztezodes az autopalyan (mind)  50 sor     (cikkei)
5 Re amerika (mind)  19 sor     (cikkei)
6 Re: Suzuki extrak (mind)  14 sor     (cikkei)
7 Re: KRESZ (mind)  14 sor     (cikkei)
8 5Millio alatti BMW (mind)  12 sor     (cikkei)
9 RE: Jo bornak ceger (mind)  26 sor     (cikkei)
10 utdij (mind)  8 sor     (cikkei)
11 automata sorompo (mind)  23 sor     (cikkei)
12 siofok es sorompo (mind)  95 sor     (cikkei)
13 Sorompo (mind)  24 sor     (cikkei)
14 Re: jo bor es ceger! (mind)  135 sor     (cikkei)
15 kispolszki (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Re: utkeresztezodes az autopalyan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En ugyan nem vagyok jogasz, de szurja a szememet az ellentmondas.

> 2.1. Autopalyanak csak osztottpalyas ut jelolheto ki, amely megfelel a
> kovetkezo felteteleknek:
...
> c) a kulonszintu utkeresztezodeseinel gyorsito-, illetoleg lassitosav van,

Ezek szerint vannak utkeresztezodesei, csak azok kulonszintuek.

> Gondolom, most mar minden vilagos ! :-)
> Tehat: autopalyan nincs utkeresztezodes !!! :-)

Nincs _szintbeli_ utkeresztezodes, ezt eddig is tudtuk...
Ettol meg keresztezhetik mas utak (alatta/felette), es szerintem a
felhajtora/lehajtora mar raillik az utkeresztezodes leirasa. Csak tiszta
kepzavar, hogy utkeresztezodeskent nem az van definialva a KRESZ-ben, ami
tenyleg keresztezi az utat, aztan hivatkoznak ra a koznapi ("keresztezi")
meg a definicio szerinti ("utkeresztezodes") ertelemben is. Jobban kellett
volna ugyelni a megfogalmazasra, mert igy aztan lehet vele kavarni. (Vagy
ez volt a cel?)

Gumo
+ - >>> Fogash (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>PS: amugy a buszbalesetrol jut eszembe: magyarazza el valaki, hogy egy
>>>fenysorompoval biztositott vasuti atjaro FELSOROMPOSRA alakitasan mi
kerul
>>>25 millio forintba?! Aram ott van, vezerlojel ott van. Egy kapunyito
motor
>>>ketszarnyu kapura 80ezer Ft, vezerlesevel. Kicsit valaki megint
hazudik...

Nem is kicsit! Ha te vagy én csinálom 80eFt, ha állambácsi, akkor 25 milla,
amit kiemel az adozok zsebébol.

De ha el is fogadom a 25 millát, akkor egy emberélet ~750eFt-t ér az
államnak?
Ráadásul itt nem ez az elso és nem is a második halálos baleset. Mennyi vér
kell még ezeknek, hogy elköltsék azt a 25 millát? (no nem magukra)
Kresz szerint nem a vasut a hibas, de az évek folyamán kiderült, hogy ez egy
veszélyes vasuti átjáro, mégsem tettek ellene semmit! 
Minden emberi baklövést nem lehet megakadályozni, de legalább meg kellene
probálni!

Bár a határ már közös, de agyakban igencsak messze vagyunk Europátol!

Jo hétvégét!

Jockey
+ - Veteran (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok! Van koztetek olyan emberke, aki a regebbi kocsikra
eskuszik? PTR
+ - utkeresztezodes az autopalyan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

> Gondoltam, mielott eloveszitek a parbajpisztolyokat, talan
> hozzaszolnek, leven hogy kozlekedesi szakjogaszkent
> szabadidomben KRESZ-t is oktatok stb.

Koszonjuk :-) Egyebkent nem hiszem, hogy szukseg lenne a pisztolyokra, mert
kultraltan vitazunk. Csapjunk is bele! :-)


> Mert megtanultam a KRESZ mellett a kovetkezo jogszabalyokat is:
> - 1988. evi I. tv. a kozuti kozlekedesrol (ez nem a KRESZ !!!)
> - 20/1984. (XII. 21.) KM rendelet:
> 2.1. Autopalyanak csak osztottpalyas ut jelolheto ki
>  , amely megfelel a kovetkezo felteteleknek:
> d) azonos szintben mas ut nem keresztezi,

Nem gyoztel meg! Egyreszt a fenti idezet nem azt tartalmazza, hogy nincs
rajta a KRESZ szerinti utkeresztezodes meg csak nem is azt, hogy nincs rajta
utkeresztezodest, hanem azt, hogy mas ut nem keresztezi. Ezzel az erovel a T
utkeresztezodes sem utkeresztezodes a te ertelmezesedben, mert az egyik utat
nem keresztezi a masik ut, hiszen a keresztezes az, ha at is megy rajta. (de
ez csak az egyik problemam) Tehat az a bajom, hogy nem az van a torvenyben,
hogy az autopalyan nincs (KRESZ) utkeresztezodes, hanem az, hogy az, hogy az
autopalyat nem keresztezi mas ut. Szerintem ez nem ugyanaz!

Vagy kulonben a ket torveny kozott ellentmondas van (ez a masik problemam),
hiszen az egyik az allitja, hogy van utkeresztezodes ( mert a KRESZ
definicioja szerint az utak egymasba torkollasa/elagazasa  is az ), ami
pedig letezik autopalyan, mig a te definiciod szerint nem. Persze, ha
mutatsz a KRESZ-ben egy olyan reszt, ahol az van, hogy az autopalyaba nem
torkollnak es agazhatnak el utak, akkor igazat adok neked.

De hogy a gyakorlati oldalrol is megtamogassam a dolgot, tegyuk fel, hogy
egy autopalya felhajto elott kiraknak egy 80-as sebessegkorlatozast. A
felhajto utan nem ismetlik meg ( a te ertelmezesed szerint jogosan ). Honnan
tudhatna az autopalyara felhajto, akinek csak az autopalya tabla van
kirakva, hogy 80-nal kellene mennie? :-O

A fentieket ne vedd kotozkodesnek, tudom, hogy irtad, hogy kozlekedesi
szakjogasz vagy, valoszinuleg jobban ertesz hozza,  de akkor arra kerlek,
hogy a fentiekre irj valamit, foleg az utobbira, hogy honnan tudna egy
autopalyara felhajto, hogy 80-nal kell menni, ha neki nincs tabla es jogilag
hogy allna meg a dolog a helyet. Tudom, hogy amikor egy nem jogasz ertelmez
egy torvenyt, akkor lehet,. hogy egesz suletlenseg jon ki, tehat csak az
esszeruseg hataran belul fogok ragaszkodni az igazamhoz, de addig nagyon
:-))


raki
+ - Re amerika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A japanok azert hoztak letre az Infinity (=Nissan), Lexus (=Toyota) es
> hasonlo markakat, hogy az amerikai kozvelemeny ne tudja azonositani azokat a
> japan eredeti markaval. Az "intelligens" amerikai meg van gyozodve rola,
> hogy a Lexus egy izig verig tos-gyokeres AMERIKAI marka... :(

Jaj ne! Es mondd, ezt a badarsagot sajat magad talaltad ki, vagy valamelyik 
bulvarlapban olvastad? Mert en jelenleg itt elek egy par eve, es meg olyan 
emberrel nem talalkoztam aki ne tudta volna a Lexus-rol hogy japan. Soha nem 
is probaltak titkolni hogy japan. Ennek mar csak azert sem lenne ertelme 
mert a japan autoknak sokkal nagyobb presztizse van mint mint az 
amerikaiaknak. Tovabba ha kinyitod egy Lexus motorhaz tetejet kb. fel 
perc nezelodes utan talalsz legalabb ot Toyota feliratu alkatreszt... 
Gabor


__________________________________
Do you Yahoo!?
The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.
http://search.yahoo.com
+ - Re: Suzuki extrak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Amit irtam a Suzuki extrakrol meg sem volt emlitve a BMW ha jol 
>emlexem, tehat en nem hasonlitottam a 2 millios Suzukit a 20 millios 
>BMW-hez! 

Na ja, csak eppen valami olyasmit irtal hogy ha a japan autokat is ugy 
hajtanad mint a sajatodat, akkor azt nem koszonnek meg. Kerdem en, van 
itt meg valaki aki nem tudja hogy BMW-d van? 
G.


__________________________________
Do you Yahoo!?
The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.
http://search.yahoo.com
+ - Re: KRESZ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Elvileg ugyanis onnan nem johetsz ugy, hogy ne lattad volna a 
>> korlatozo tablat (tehat nem >>keresztezodes), viszont ervenyes ra a
>> jobbkezszabaly (tehat megis keresztezodes).

> Tudnek en is kotekedni a sajat gondolatommal, tehat ne tegyetek :-) 
> Autopalyan megallunk az autoval a parkoloban, en felebredek az 
> anyosulesen, es atveszem a volant...

  >Borbely Gabor
-------
....es amikor a felhajtohoz ersz ott van elotted a megismetelt tilalmi
tabla!!!!!!

Udv,  Triznyak
+ - 5Millio alatti BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hivatalos arjegyzek szerint 3-as compactban NINCS 6hengeres 5mill. alatt!!!!
Valoszinuleg egy hirdetes felreertese az egesz.

Arak: 3-as szeria 4hengeres 316ti 4.999.000ft
                   6hengeres 325ti 9.271.000ft (6hengeres ez az egy van!)


http://www.bmw.hu/index.php?/Magyar/www/Termekek/Szemelygepkocsik/BMW_3/
tartalom&katid=6


Udv,   Triznyak
+ - RE: Jo bornak ceger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Másik, amitol falra tudok mászni az a 99-100 meg ki tudja mennyi 
> oktanszamu benyakrol szolo marhasagok! Mert, ha valoban jobban is 
> megy tole a kocsi (amit ketlek), az nem a nagyobb oktanszam, hanem 
> esetleg egyéb adalék következménye. .......... Szembetuno, hogy egyes
>  ynyugat-europai kutaknál tankolva jobban megy a vas, pedig nem 
> +100-at rakok bele! Kollegáim szintén ugy érezték, hogy nyugatabbra
> mintha "tüzesebb" lenne a gép. Ez hogy van?!

> Jockey
--------
Az oktanszam mindosze az uza. kompresszio, azaz nyomasturesenek a jelzo 
szama. Hiaba teszel magasabb oktanszamut az eloirtnal, nem lesz erosebb 
a motor. (azonos minosegu uza. eseteben!!!) Az eloirtnal alacsonyabbat 
nem tanacsos hasznalni. Erezhetoen az adalekok sem befolyasoljak a 
teljesitmenyt.
Amitol a "nyugati" uza. jobb az az alapanyag es a gyartasi eljaras 
kulonbozosege. Nyugatabbra a leparlas korabbi szakaszabol nyert uza.-ot 
forgalmazzak mint nalunk. Ennek nagyobb az egeshoje, tehat nagyobb 
teljesitmenyt ad. Viszont adott mennyisegu koolajbol kevesebb benzin 
nyerheto igy. Ez meg nem erdeke a MOL-nak.
Probald ki az Avanti benzinjet Ok osztrak uza.-t forgalmaznak.
Kulonbseg meg a szenhidrogen molekulak tordelese is. Szazhalombattan 
tavolrol sem a legjobb technologiat hasznaljak. (a hirek szerint mar 
fejlesztenek ez ugyben!)

Udv,   Triznyak
+ - utdij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Megy a vita az autopalyamatricakrol, bennem meg jott egy kerdojel.
Kilyukadunk oda, hogy annyit fizessunk amennyit megyunk rajta, az pedig
kapukat jelent. Mi is volt annak idejen a vadi uj kapuk leszerelesenek az
indoka? Szvsz nagy bakloves volt, esetleg mi lehetett a magasabb erdek?

Dodo
+ - automata sorompo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Fogash

PS: amugy a buszbalesetrol jut eszembe: magyarazza el valaki, hogy egy
fenysorompoval biztositott vasuti atjaro FELSOROMPOSRA alakitasan mi kerul
25 millio forintba?! Aram ott van, vezerlojel ott van. Egy kapunyito motor
ketszarnyu kapura 80ezer Ft, vezerlesevel. Kicsit valaki.....


Azert nem olyan egyszeru szerkezet. Biztonsagi berendezes leven joval tobb
reszbol all. Csaporud helyzetet ellenorzo aramkoroktol kezdve, a halozat
hianyakor is mukodo reszig bezarolag sok biztonsagi "elem" van benne.
Mindamellett egy biztonsagi berendezest nem illik gagyi elemekbol
osszeallitani. Baj eseten hamar megkerdezik a tervezot-szerelot-karbantartot
: minden Tole telhetot megtett a biztonsag erdekeben? Az ar nem tudom
mennyire realis, de gondoljatok arra, ha valami a figyelem kozpontjaba kerul
"biznisz" szinten, arrol meg tobbet le akarnak huzni. Allami megrendeles jo
munka....
Fogash, a kozeledben  marha sokat szoptunk a gyorszabadhegyi felcsaporudas
sorompoval, de nem en kaptam a 25 millat ..:-(

Dodo

Ps:  volt valaki a szombathelyi repulonapokon?
+ - siofok es sorompo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
>Felado :  [Hungary]
>Idopont: Fri May  9 14:43:22 CEST 2003 AUTO #1820

>PS: amugy a buszbalesetrol jut eszembe: magyarazza el valaki, hogy egy
>fenysorompoval biztositott vasuti atjaro FELSOROMPOSRA alakitasan mi kerul
>25 millio forintba?! Aram ott van, vezerlojel ott van. Egy kapunyito motor
>ketszarnyu kapura 80ezer Ft, vezerlesevel. Kicsit valaki megint hazudik...

Mint vasutas, engem is irrital a dolog. Szerintem az orszagos lenyulosdi
szep peldaja ez is. Szazmilliardokat koltenek "palyafelujitasra", de ahol
en dolgozom, nem lehet az ajtokat kulcsra bezarni, nincs pad az utasoknak,
sem WC, amit hasznalhatnanak. Szep kis felujitas, ahol ilyesmire nem marad
nehany szazezer Ft.  Szerinted kiknek a zsebebe mennek komoly
millios jovedelmek ebbol?? Mert valamibol megveszik az uj 4-5 millios autokat
nehany honap elmultaval az epito urak. Egyesek milliokat kaszalnak a
tobbiek elnyomasaval. Kar ezt szepiteni.

Egy sorompo atalakitasnak epeszu modon ki kellene jonnie durvan 2-3 milliobol.
A rudakat egy kisiparos is megcsinalja 100-200 ezerbol. Ehelyett eladnak
mindent es azt igyekeznek bemagyarazni, hogy igy olcsobb, ha kulso cegek
sulyos milliokat kaszalnak. Az aramkori atalakitasnak sem szabadna a mai
elektronikai szinvonalon nehany szazezernel tobbe kerulnie, mert a rudak
felszerelese pl. hosszabb idozitest es bizonyos vedelmi kontroll
beepiteset jelenti, de ez csak minimalis beavatkozas a meglevo szerkezetbe.
Az mas kerdes, hogy apro chipek helyett miert kell szekreny nagysagu
tobbszazezer forintos "jelfogokat" alkalmazni. Ezt en sosem fogom megerteni.
Nyilvan a "pontos" es "biztonsagos" mukodeshez csak ez az osdi technika
megfelelo, hiszen a repulogepek is mechanikus jelfogokkal vannak tele.
A vasutas bizberes meg ugyanugy eldolgozik havi 60E nettoert, mint eddig is.
Az persze erdekes kerdes, hogy akkor miert kulso ceg vegzi sok millioert
az atepitest. De ezt kozgazdasagilag meg lehet magyarazni :-)
Meregdraga jelfogokat es ezerfele nem kompatibilis elemeket
vasarolnak, mikor mi kaphato. Hogy az engedelyezesek es szakertoi dijak
mennyibe kerulnek, azt nem tudom, de hogy a magyar kozlekedesugy a beka
seggeben van evtizedek ota, az biztos. Nem is tudom, minek nekunk
kozlekedesi tarca. Itt a listan is allandoan tema az utak allapota,
mikozben _aljas modon raboljak_ a penzunket a benzin adojaval. Mi a francra
koltik azokat a milliardokat? Vagy most a katyus vadonatuj autopalya.
Kapuk milliardokert, kapuk lebontasa milliardokert. Es ki ul emiatt a
bortonben? Mondjatok meg a nevet konyorgom!
Nincs tomegkozlekedes, mert epeszu ember csak kenyszerbol kozlekedik
vonattal vagy busszal. 15 evvel ezelott az NDK vasutja szazszor
kulonb volt a mienknel. Sirni tudnek, ha visszaemlekszem az ottani
allapotokra. Nem vagyunk mi Europaba valok! Evtizedes lemaradas van itt
mindenutt, de legfokepp a fejekben!
A menetrendek buntetlen modon nincsenek osszehangolva es ez valahogy
senkit nem erdekel egyik kormanyban sem, egyik kozlekedesi miniszter sem
tett semmit ezugyben. A munkajuk szart sem er!
Ha peldaul a nagykatai vonalrol Rakoson at szeretnel Godollore utazni,
akkor 1 kerek orat kell varnod a csatlakozasra, mert a vonat az orod
elott elmegy! Egy altalanos iskolasnak tobb esze van!

A MAV elozo vezetese allitolag milliardokat dobott ki az ablakon ilyen-olyan
uzletekkel, mikozben 2 ezer forintos karacsonyi ajandekcsekket kuldtek
minden vasutas dolgozonak, amit csak meregdraga markas uzletek fogadtak el,
mint pl. Adidas meg hasonlok. Aranyos, mi? Most meg "nemzeti vasuttarsasag"
lettunk, mikozben a kezunk a bilibe er. Nevetseges!
Minek van a felettes kozlekedesi miniszter, ha ezt megtehetik anelkul,
hogy ellenorizne es megbuntetne oket? Ebben az orszagban 1990 ota folyik
a buntetlen szabadrablas. Ez mindent megmagyaraz. Tessek megnezni a
kozlekedes, az egeszsegugy, a mezogazdasag helyzetet. Evente 5% beremelessel
fogunk europai bereket elerni??

Minek van egyaltalan a kozlekedesi minszter ti szerintetek? Van barmi
ertelme is? Foleg most, hogy egyszemelyben mar gazdasaggal is foglalkozik.
Ott van neki a munkanelkuliseg novekedese, a multik kivonulasa, meg Paks.
Na most rovidesen minden paradicsomi halmazallapotu lesz :-))

Ebbol a szerencsetlen siofoki esetbol is gyorsan politikat csinaltak.
Rohejes es siralmas is egyben. Ilyen mindig lesz es nem lehet megakadalyozni,
hiaba ragozzak jobbrol balra. Ha a romai papa nyilatkozik, akkor sem lehet
mit tenni! A sorompoknal mindig lesznek tomegbalesetek.
En nap mint nap latom, hogy az autosok szarba sem veszik a vasuti atjarokat.
Sokan se nem lassitanak, se korul nem neznek. Sotet fenysoromponal pl. a
barom motoros atszaguld, mert abszolut hulye a KRESZ-hez!
Elarulom, mint bennfentes, hogy ebben az esetben is jon a vonat 100-120-as
tempoval. Elofordulhat ilyesmi es evente egyszer biztos, hogy en is
atelek ilyet. Neha elofordul, hogy az un. behatasra a sorompo nem lezarodik,
hanem sotet lesz. Ilyenkor a vonat mar 1 kilometeren belul van. Ha elkezdenem
radion hivogatni a mozdonyvezetot, vagy csak gyorsfekezesre is gepi vezerlest
_adhatnek_, akkor sem biztos, hogy a sorompo elott megallna!!
Szoval ha egy sorompo sotet, akkor megallunk elotte es rohadtul korulnezunk,
meg ha egy baromallat a seggunkben villog is dionyi agymeretevel es draga
verdajaval! Nem bizunk senkiben es semmiben, stop, korulnez es csak meggyozodes
 utan
hajtunk at.
Sajnos sokak kozlekedesi "kulturaja" az oskorban jar valahol a durung es
a kobalta szinvonalan :-)) Tarisznya es saru valo nekik, nem jarmu.


Ferenc
-- 
Best regards,
 pfranky                          mailto:
+ - Sorompo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> PS: amugy a buszbalesetrol jut eszembe: magyarazza el valaki,
> hogy egy fenysorompoval biztositott vasuti atjaro FELSOROMPOSRA
> alakitasan mi kerul 25 millio forintba?! Aram ott van,
> vezerlojel ott van. Egy kapunyito motor ketszarnyu kapura 80ezer
> Ft, vezerlesevel. Kicsit valaki megint hazudik...

Elsore en is sokalltam, de ilyen alapon azt is lehetne kerdezni,
hogy mi kerul a huszmillios autoban annyiba, amikor van
ketmillioert is?

A soromponak napi tobb tucat zarast - nyitast ki kell birnia,
fagyban es hosegben egyarant, fokozottan vedettnek kell lennie az
idojaras viszontagsagai es rongalas ellen, nyilvan van meg ezer
masik biztonsagi kriterium, jarulekos koltsegek a tervezestol a
telepites soran szukseges forgalomelterelesig, szoval ez nem a
barkacsoljunk olcson hazilag mufaj... Az aram is hiaba van ott,
aramszunet eseten nem mindegy, hogy csak az izzokat, vagy melle
meg a motorokat is hajtani kell...

Ha a sorompo hiba miatt nyitva marad, akkor garantaltan lesz olyan
autos, aki a pirosba is belemegy, hiszen meg nyilvan messze a
vonat, ha a sorompo nem zart le. Ezert egy nem 100% biztonsaggal
mukodo sorompo rosszabb, mint a csak lampa, ugyhogy ezen nem lehet
sporolni.
+ - Re: jo bor es ceger! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 9 May 2003  wrot=
e:

> >>>"Jo bornak is kell a ceger"
>
> Persze, de akkor sem csalodsz benne, mert j=F3!

Ja, de ha nem rakjak ki a cegert akkor esetleg sose tudod meg...

> >>>heineken? coca cola? barmelyik auto? mozifilm? wcpapir?
>
> Stellat szeretem, vagy Amstel Book, illetve a Szlov=E1k Arany F=
=E1c=E1n! Nos ezek
> kozul melyiknek l=E1tod, hallod a rekl=E1mj=E1t =F6t-tiz percenkent=
 vmelyik
> musorokat is idonkent sugarzo radioban vagy tv-ben! Viszont kostold=
 meg
> oket, ha teheted!  (ezekrol is van reklam, de nem "nyomjak ezerrel"=
)
> Eg=E9szs=E9gedre!

stellat, amstelt rendszeresen. Mi neked a "nyomjak ezerrel"? Irjal ak=
kor
valami egzakt szamot es akkor talan komolyan is lehet venni Teged.
(a kontinens soreit nem szeretem tulsagosan, maradok az ireknel)

> Cola nem frissit, igaz az ize nem rossz. De ha utazom barmelyik asv=
anyviz
> t=F6bbet =E9r. Foleg mert nem lesz csupa ragacs a kezem a "cukor"
> visszaizzad=E1sakor. (Ez nem hangzik jol, de igy van)

Azt irtad nagy altalanossagban nem veszel olyan dolgokat amiket
reklamoznak. Ezert irtam. Irhattam volna Elmu reklamot. Aramot se ves=
zel?
Satobbi. Hulyeseg, ilyen a vilagunk.

> Ha az autorekl=E1mrol van szo, akkor az tartalmazzon l=E9nyeges, de=
 re=E1lis,
> valos infokat =E9s irj=E1k oda ugyanolyan nagy betukkel, hogy "a k=
=E9pen l=E1thato
>  ... extr=E1kat tartalmaz!

Haha. A reklam celja a figyelemfelkeltes, es hogy vasarlasra osztonoz=
zon.
Nem a pontos es 100%-ig korrekt tajekoztatas. (Ez nehez is lenne egy
10/20/30 masodperces spotban).

> Kor=E1bban volt egy 307-es rekl=E1m, melyben a raftingos cs=E1vok u=
t=E1n ment a
> manusz egy gondol=E1val a zugo folyon! Sz=E1momra ez ugy jelenik me=
g, hogy ha
> van egy P307-em akkor =E9n b=E1rmit megtehetek! Az=E9rt ez kicsit f=
urcsa lenne!

Miert? Mit nem tehetsz meg? ;-)

> Pedig maga a rekl=E1m igenis szellemes, csak nem t=FCkr=F6zi a valo=
s=E1got.
> B=E1rcsak ilyen lenne a "legdurvabb" elferdites a valosagrol!

Latod, a mai napig emlekszel a reklamra, ezekszerint jo reklam volt :=
-)


> [benyarol]
> "t=FCzesebb" lenne a g=E9p. Ez hogy van?!

ez igy van.

> Nekem a g=E9pk=F6nyv szerint 98-as van el=F5irva, mert ilyenkor pro=
duk=E1lja a gy=E1r
> szerint garant=E1lt teljesitm=E9nyt =E9s meg is jegyezt=E9k t=F6bb =
helyen (nem kis
> bet=FCvel) hogy nyugodtan haszn=E1lhat=F3 95-=F6s is, csak akkor sz=
=E1mitsak
> teljesitm=E9ny cs=F6kken=E9sre! Persze m=E1r r=E9g kiprob=E1ltam, n=
em =E9rezni k=FCl=F6mbs=E9get
> sem fogyiban sem teljesitm=E9nyben. (ettol m=E9g lehet, hogy van cs=
ak nem
> =E9rezni)  Felv=E1ltva szoktam hol az egyikbol, hol a masikbol itat=
ni a
> josz=E1got. Szerintem, ha =E9rezni lehetne, azt csak fullg=E1z k=
=F6rny=E9k=E9n, azt meg
> v=E1rosban amugy sem lehet surun haszn=E1lni.

Ha nem erzed akkor minek tankolsz bele 98ast? ;-)

> Szerintem is kell a jo bornak ceger, de a gagyit csak "nyomulos" re=
kl=E1mmal
> tudj=E1k eladni, mert bele kell sujkolni az agyakba a hazugs=E1got.=
 Ha egyszer

Nem hazugsag, eleg teves fogalmaid vannak errol. Nem atveres olyat a
reklametikai bizottsag nem is engedne. (sot, epp mostanaban buntette =
meg a
GVH a vivendit egy hasonlo jellegu reklam miatt)

Masreszt a gagyira is van igeny. Van akinek kinai 300 ft-os tavcso ke=
ll,
megveszi kesz. Ezesetben a marketing az arus kiabalasa a metro alulja=
ro
kijaratanal. Van aki vmikomolyabb zeiss lencses cuccot vesz. Olyat ah=
ol a
marketing egy feloldalas hirdetes a National Geographicban. Ez miert =
baj?

> hallod/l=E1tod nem hiszed el, de ha mindig mindenhol csak ezekkel t=
al=E1lkozol,
> akkor eloszor magadban ketelkedsz, majd kesobb kezded elhinni a dol=
gokat.
> Egyszoval becsapnak. Ez=E9rt kellene korlatozni a rekl=E1mok mennyi=
s=E9g=E9t, jo

Ha hagyod magad becsapni akkor becsapnak. Ha hagyod magad kihasznalni=
,
kihasznalnak. Sajna ez egy ilyen szar vilag...

> tudom ez mas szemsz=F6gb=F6l nem megold=E1s, teh=E1t =E9n korl=E1to=
zom =FAgy, hogy ki/el
> kapcsolom, ill. vezet=E9s k=F6zben cd!

Igy is kell.

> =C9s a nyomulos rekl=E1mokbol t=F6bbnyire k=F6vetkeztetni is lehet =
az eladni kivant
> cucc min=F6s=E9g=E9r=F6l is!

A vilagon leginkabb autok reklamozasara koltenek a cegek. (adweek)
Vajh miert? (nem, nem sok koze van a minoseghez)

c

--=20
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
 Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
+ - kispolszki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lenne egy kerdesem a nagyon tisztelt autoszakertokhoz.

 Ki tud olyan Bp-i karosszeriasrol aki szepen es jol
 rendbehozna az itt-ott mar rozsdasodo kispolszkiamat?

 Udv, bubux



Tudtad hogy a Gyalogló Chaten már nem csak csetelhetsz, hanem levelezhetsz is?
---
Regisztráld magad Te is! http://chat.gyaloglo.hu

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS