Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2097
Copyright (C) HIX
2004-02-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 diesel vagy dizel (mind)  7 sor     (cikkei)
2 re: Re: c (mind)  19 sor     (cikkei)
3 Citroen klub alakult (mind)  23 sor     (cikkei)
4 re: gyors hajtas (mind)  16 sor     (cikkei)
5 re: Dobbenet... (mind)  7 sor     (cikkei)
6 re: bikazas (mind)  20 sor     (cikkei)
7 Mi folyik itten, kerem? (mind)  15 sor     (cikkei)
8 re: apro bosszusag (mind)  15 sor     (cikkei)
9 re: gyors hajtas (mind)  16 sor     (cikkei)
10 Pug 206 tippek? (mind)  21 sor     (cikkei)
11 re: Dobbenet... (mind)  45 sor     (cikkei)
12 re: Re: karburator (mind)  33 sor     (cikkei)
13 re: Re: re: Re: re: hutopuccolas (mind)  23 sor     (cikkei)
14 re: gyors hajtas (mind)  11 sor     (cikkei)
15 Re: apro bosszusag (mind)  15 sor     (cikkei)
16 RE: villogas (mind)  27 sor     (cikkei)
17 balfacantol (mind)  24 sor     (cikkei)
18 rali kerdes, F1 kerdes (mind)  10 sor     (cikkei)
19 Fenykurt 2. (mind)  55 sor     (cikkei)
20 re: flektor (mind)  12 sor     (cikkei)
21 re: Re: karburator (mind)  13 sor     (cikkei)
22 Makrancos szelepsapka (mind)  2 sor     (cikkei)
23 Re: Karburator (mind)  18 sor     (cikkei)
24 bikazas <-> megtolas - meg mindig laikuskent (mind)  30 sor     (cikkei)

+ - diesel vagy dizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Cse-cse-cse-csemege:
http://peugeot.mainspot.net/tips/new_diesel_v6.shtml

(neha kicsit varni kell, neha nem jon le az oldal - probalkozni kell)

Udv joe
XM 2.1TD
+ - re: Re: c (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hey Joe
>
 >Van egy 2.1 D12 TD XM-em és szükségem lenne Kezelési útmutatóra,
>bekötési rajzokra stb. Ha tudnál segíteni valamilyen formában (honlap,
>e-mail cím) nagyon megköszönném.

Kuldtem maganban de nem tudom megkaptad-e, szoval PSA topic, sok XM-essel
mindenfele kerdesre valaszt kaphatsz, van itt szerelo es bonto is:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&uq=44560

Itt pedig minden van az "Amit tudni szeretnel az XM-rol de sosem merted
megkerdezni" temaban:
http://rammstein.dfmk.hu/~phoenix/XMCD1/

(XMservice-ben van a teljes mechanika szervizdoksi, a tobbi elegge
vegyes...)

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Citroen klub alakult (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Magyarorszagon hivatalosan bejegyzett  klub alakult februarban "Citroën
Oldtimer Club Hungary" neven, amelyet a parizsi szehelyu ACI ( Amicale
Citroen International, azaz  Nemzetkozi Citroen baratok) is felvett tagjai
soraba. (Az ACI tamogatja, osszefogja es nyilvantartja a vilagon letezo
osszes citroen klubot, amelyek hivatalosan megalakulnak es rendszeres
klubtevekenyseguk reven oregbitik a marka hirnevet.)
Harom szekcioval rendelkezik ugy mint:
- oldtimerek, itt vannak a mult szazad elejetol gyartott veteran
tulajdonosok
- 2CV, vagyis a kacsaklub
- junior, minden egyeb ami ujabb kori tehat pl. SM, CX, Visa, BX, Xantia,
XM, Xsara, C sorozat miegymas...

Tag lehet barki aki Citroen-nel rendelkezik. A rendszeres klub-eleten,
talalkozokon, kiadvanyokon, stb. kivul hab a tortan: max. 40 fos
csoportokban latogatast tehetunk a parizsi Conservatoire Citroën "muzeumban"
ahol a Citroen altal valaha gyartott osszes jarmu megtalalhato de a
nagykozonseg elol zarva van.
Ha ugy erzed hogy elegge citroen-orult vagy es erdeklodnel a dolog irant,
kuldj egy emilt.

Udv joe
XM 2.1TD
+ - re: gyors hajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hetvegen a felesegem autojaval sikerult lefotozodnom kb.
>55-60-nal varosban.
>Szerintetek mi lesz a bunti tetel?

Ha ugyes vagy, akkor semmi.
Kap a nejed egy levelet, hogy nyilatkozzon arrol ki vezette az autot.
Tertivevenyes  valaszban,  az  1998 XIX. torveny (a buntetoeljarasrol)
81. paragrafusara hivatkozva felmentest ker a tanuvallomas alol.

Lehet,  hogy  azt  fogjak  valaszolni,  hogy csak buncselekmeny eseten
lehet  megtagadni  a  hozzatartozot terhelo tanuvallomast. Ez meg csak
szabalysertes.  Erre  lehet azt valaszolni, hogy na ja, jogositvannyal
es  jozanul  csak  szabalysertes...  Vagy  szetrohogik  magukat,  vagy
morcosak lesznek, de megszuntetik az eljarast.
--
Meszaros Geza
+ - re: Dobbenet... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> meresi eredmenyekrol tudomast sem vevo primitivek onanizalnak
> egymasra megdonthetetlen igazsaguk hiteben,
Ne gondolja senki, hogy minden fizikus ilyen, vagy azt, hogy a
KFKI-ben ez az elfogadott tarsalgasi stilus.
Valoszinu, hogy valamilyen idegi tulterheles okozza.
--
Meszaros Geza
+ - re: bikazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> akkor azt orvosolni kellene valakinek. (lsd Renault akksi negativra
>> kotes, mint abszurditas esete)
>Semmi abszurd nincsen benne. A kulonbseg kb. annyi, hogy 3 meteres
>bikakabel helyett effektive 3,5 meteressel bikazol.
Ha  ezt  egy  elektromuszeres  mondja,  akkor  az  elektromernoknek ki
kellene javitani es nem forditva.
Ha  ket  arramforrast  (akkuk)  kotunk  egy  fogyasztora, akkor azokat
kulon,  kulon  aramuton vezetjuk oda es nem leparhuzamositjuk elobb es
ugy megyunk a fogyasztora (inditomotor)
Ha  pedig a gyenge akkut az inditas pillanataban parazita fogyasztonak
tekintjuk, akkor is elobb a generatorra megyunk es csak onnan a gyenge
akkura.
Ezt  komoly  emberek, komolyan tanitjak, joval bovebben kifejtve okait
es  nem bagatelizaljak el azzal, hogy +fel meter csak a kulonbseg.
Egy  jo  biralo  -  szakdolgozat  szinten - a hasonlo hibat tartalmazo
nyaktervet  visszadobja.  En mint gyarto, a tervezomernokoknek dobalom
vissza  -  immar  tobb  mint  harom  evtizede. Tobbnyire bolintanak es
ujragondoljak  a  huzalozast.
--
Meszaros Geza
+ - Mi folyik itten, kerem? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Gyerekek, volna egy keresem. Tenyleg abba kellene most mar hagyni a
szemelyeskedo dumakat, mert nem ez a celja az itteni beszelgeteseknek.
Legyen barki a vitazo, vegzettsegre, kepzettsegre, korra-nemre,
idegallapotra, politikai meggyozodesre, faradtsagra, stb valo tekintet
nelkul orizze meg meltosagat, emberiesseget es vegre _csak a temaval
foglakozzon_ ne azzal aki irta, meg ha szerinte baromsagokat is irt.
Kezdjetek ugy a mondatot, hogy: "Szerintem" aztan lehet ugy is valaszolni,
hogy " lehet, de en ugy tudom, vagy en ugy tapasztaltam, hogy..." Szoval,
gyerekek, csak normalisan, jo? Ha kerhetem...

Udv.

batamas
+ - re: apro bosszusag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Par hete kicsereltem a muanyag szelepsapkakat fem sapkakra, es mostanra
szabalyosan ragyogyultak a szelepekre, a negybol harom meg sem mozdul. Nem
szeretnem to"bo"l kitepni a szelepet, van-e otletetek a "tobbet esszel,
mint erovel" szem elott tartasaval?
<




Fújd be csavarlazítóval, és egy fogóval próbáld leszedni, aztán törölgesd
meg a szelepet, meg a gumit, mindent, ami csavarlazítós lett, és tedd vissza
a műanyagot.


Tamás
+ - re: gyors hajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

55-60-al ?? akkor semmi nem lesz, ha ez a normál 50-es korlátozásnál
történt.
60-alatt általában nem mérnek, a kocsi sebességmérője, pedig általában
~5%-al felfelé csal.
Vagyis, ha 60-at mutatott, akkor mentél kb. 56-57-el .

Ha meg mégis jön papír Ki vezette? kérdéssel, akkor a kedves feleséget
válaszol, hogy közeli hozzátartozója, akire nem köteles terhelő vallomást
tenni.

Tapasztalat szerint (nem saját, rendőrismerősé) papír többnyire csak a
jogosítványbevonás súlyú sebességtúllépéskor jön, mert a rendőr sem szeret
adminisztrálni.


Tamás
+ - Pug 206 tippek? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Egy uj 206-os vasarlasan gondolkodik a csalad, ezert szeretnek obj/szubj
velemenyeket hallani a tipusrol.
Minden erkekel, az olyan dolgok is, hogy "miert nem inkabb Corsa/Ibiza"...
Egy majdnem teljesen alap jargany kellene, varosi hasznalatra. Ezert az
1.1-es valtozatot celoztuk meg. Sajna a fapad verzio annyira fapad, hogy
radios kulcsot se adnak hozza, de talan meg kp-i zar sincs benne.
Ezen kivul jo lenne ablakemelo legalabb elolre, es ezzel a felszereltseggel
meg is elegednenk. Szervokormany ebbe az autoba nem is biztos, hogy kell.

Mit gondoltok, erdemes beepittetni 40k-ert valami third-party ablakemelot
meg ugyanennyiert pittyentos kulcsot kerni, ami szinten nem gyari, es csak
4 ajtot nyit/zar? Vagy akkor inkabb a gyarilag jobban felszerelt verziot
kene valasztani? Teny, hogy a plusz 420 ezresert eleg sokmindent ad [szervo,
elso kodlampa, gombos ablak, tavvez. kp-i zar, dupla lufi, cd-s radio].

Ja, ugyanitt elado: '96-os Peugeot 306 XN 1.4B ;]  Bovebben maganban.
-- 
EIK && Udv,
           Hunter       http://vnet.hu/huntah/       -[HE 1.15beta10;]-
+ - re: Dobbenet... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> Semmi kifogasom az ellen, hogy merhetetlen 
> primitivitasodat meg buszken hirdesd is, csak a 
> hallgatag tobbseg kedveert teszek nehany 
> megjegyzest.
------
Kicsi csillagom! Ha nem volna ellene kifogasod, akkor
nem tepned rola a szadat.
A "hallgatag tobbseg", ha nem tunt volna fel, tobbszor
kinyilvanitotta, hogy _kurvara_ elege van a
bunkosagodbol!!!! ( persze nem ilyen taho modon irtak,
de szamodra, ugy tunik, abban a formaban nem ertheto)
---

> Akinek nem tunt volna fel, az egymasba kapaszkodva 
> megfutamodok egy villamosmernokkel es egy fizikussal
>  vitaztak.
------
A villamosmernokot ne keverd bele, O" hajlando volt a
mi primitiv szintunkre ereszkedni, es emberi hangon
szolni hozzank.
Az egy fizikusrol valoban nem tunt fel a magas
kepzettsege. Ebben bizonyara nagy szerepe van a
kepzettsegevel forditottan aranylo kulturaltsaganak.
---

> Viszont egyaltalan nem szerencses az a kozhangulat, 
> amikor a meresi eredmenyekrol tudomast sem vevo 
> primitivek onanizalnak egymasra megdonthetetlen 
> igazsaguk hiteben, es ez szo nelkul marad.
-----
Nem mondta meg senki sem neked, hogy gusztustalan 
amikor HABZIK a szad?

Es legvegul elarulom, mert ugy latom a sorok kozotti 
olvasas nem az erosseged, ( miert is lenne, hiszen 
nincsenek hozza torvenyek es meroeszkozok)a 
dobbenetedet okozo mondat nem rolad, es nem a veled 
valo vitarol szolt.

Udv, Triznyak

Ui: Ha valakinek ekkora EGO-ja van, az miert nem probal 
szembeszaladni a gyorsvonattal?
+ - re: Re: karburator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>> Tehat: ha kb 8 orat all, nagyon nehezen indul. 
>> [...]

> Egyebkent ha falsot sziv, be lehet inditani ugy, 
> hogy a gazpedalt folyamatosan pumpalod, amig el nem
>  kapja.
-----
Ha Ford VV karburator van rajta, akkor csak jaro
motornal mukodik a gyursitoszivattyu, azaz hiaba
pumpalja a gazpedalt.
Weberrel mukodik a pumpalas.
---

> Elektromos alapjarati fuvoka. Arra valo, hogy ha 
> forgalmi helyzetben felengeded a gazpedalt
> ("motorfek") lezarja az alapjarati rendszert.
-----
Ezen a Fordon meg nincsen tolouzemi kikapcsolo 
rendszer. A szelep feladata a leallitas utani "tovabb 
jaras" megakadalyozasa.
---

Jo lenne tudni, hogy milyen karburator van az auton. 
Ford, vagy Weber. Teljesen eltero a hidegindito 
rendszeruk. Kezi szivatos, vagy automata?
OHV, vagy CVH motor? Van-e rajta EGR szelep.
Ha OHV motor, Bosch, vagy Lucas osztofej van rajta?

Kerdeztem maganban is, de nem jott valasz.

Udv,  Triznyak
+ - re: Re: re: Re: re: hutopuccolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> 1971-es nagypolakom van. Gyarilag nyitott. 
> Erdekessegkent: a mercedes is eleg keson tert at
> zart rendszerre, a haverom jobbkormanyos w123-asa is
> kipisilos
------
Mindketto zart rendszeru, megha nincs is tagulasi 
tartalyuk. A hutosapkaban van egy rugos szelep, ami 
lezar, csak bizonyos nyomas felett ( emlekeim szerint a 
125-osnek 0,6bar) nyit ki, es engedi el a tobblet 
nyomast. Hogy a szabadba, vagy a tagulasiba engedi, az 
a mukodes szempontjabol kozonbos.
Valojaban ezeknek is van tagulasi tartalya. A huto 
felso rekesze nagyobb mint a tartalyos valtozatoke, ez 
a tagulasi tartaly. Az ilyen hutoket nem kell 
teletolteni, (a Mercedesnek belul van egy max. jel)a 
tobbletet ugy is kinyomjak, a "maradek" a szukseges 
mennyiseg.
A nyitott rendszeru a kornyezeti nyomassal megeggyezo 
nyomason, mig a zart rendszeru tulnyomason mukodik.

Udv,  Triznyak
+ - re: gyors hajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> Hetvegen a felesegem autojaval sikerult lefotozodnom
> kb. 55-60-nal varosban. Szerintetek mi lesz a bunti 
> tetel?
------
Attol fugg, hogy milyen szam volt irva a km ele azon a 
kor alaku, feher alapon piros szegelyu tablan, ami utan 
lefenykepeztek.

Udv,  Triznyak
+ - Re: apro bosszusag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 2096-ban irta ;

>
>Par hete kicsereltem a muanyag szelepsapkakat fem sapkakra, es mostanra 
>szabalyosan ragyogyultak a szelepekre, a negybol harom meg sem mozdul. Nem

>szeretnem to"bo"l kitepni a szelepet, van-e otletetek a "tobbet esszel, 
>mint erovel" szem elott tartasaval?
Ha elegge kiall a szelep, megfoghatod egy fogoval, es egy masikkal
lecsavarhatod a sapkat. Megprobalhatod melegvizes torloronggyal egy kicsit
felmelegiteni a sapkat, es igy megmozditani. En legalabbis ilyennel
probalkoznek.


Sanyi
+ - RE: villogas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell o *.*,

Ez pontosan így van. Most novemberben voltunk Angliában a Lake District környék
én, és az összes teherautós villogott, mint a diszkógömb. Aztán megpróbáltam vm
i rendszert találni az őrületben, mert kizártnak tartottam, hogy _mindenki_ ism
eri egymást, és rájöttem, hogy a hosszú kamionnak jelzi a megelőzött, hogy az u
tolsó csavar is a lökhárítója előtt van, úgyhogy lehet elkezdeni visszasorolni 
elé. Biztos nagy segítség az előzést végrehajtó sofőrnek, de tényleg kurvára id
egesítő, ha csak suhansz 75-80-nal a belső sávban (mph) és mögötted meg villogn
ak. Ez különösen pár "offroader Helmut" esetén idegesítő, akik a vezetőfülke fö
lé még felraknak 42 fényköpőt, és azzal jeleznek - biztos ezzel kompenzálják a 
belül honoló sötétséget...

Egyébként nem érdemes miattuk bosszankodni, mert még a végén idegesen pusztulsz
 el, és az élet amúgy is olyan rövid... Ha túl sokat vezetsz idegeskedve, egy f
rusztrált kis görcs leszel, aki már annak sem fog tudni örülni, hogy Alfája van
 (ha jól emlékszem).

Gandalf (Dublin)
http://www.fordfocus.hu

-----Original Message-----
> Felado : 
> Manapsag ez a szokas bovult egy plussz funkcioval is!
> Ha a teherautos mar elhaladt a masik mellett, akkor az fenykurttel jelzi
> neki, hogy visszaterhet a sajat savjaba, míg o ezt a kettos iranyjelzo
> (veszvillogo) mukodtetesevel koszoni meg! (szinten ertelmesebb fajta)
+ - balfacantol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elismerem (mas forras megerositette), hogy a PSA dizelekben a vezermutengely to
rik, de az osszes tobbi automarka osszes tobbi tipusara ugy gondolom, ervenyes 
a tortenesek sorrendje, amit batorkodtam tegnapelott leirni. Kotoraszom az emle
keim kozott: Lada 2105 szijszakadas utan szeleptanyer torott le, ezt belekalapa
lta a hengerfejbe. A Ford transit szijszakadasakor (OHV)csak a szelepemelo nyom
orudak gorbultek ossze, (3 a 8bol), ezek csereje utan a motor rendesen ment. Al
faban lattam, hogy elraktak a szijat egy foggal, beleutott a dugo a szelepbe, a
z agyoncsapta a hidrotoket. Toke-csere utan ment rendesen.

Nincs kedvem visszaidezgetessel untatni a listat, de jo lenne, ha elolvasnad, m
iket irtal ossze tegnap. Azt a minosithetetlen hangvetelt, jelzos szerkezeteket
, amivel telefrocsogod a listat viszont nem turom tovabb. Jo lenne ha visszaven
nel magadbol!

>Semmi kifogasom az ellen, hogy merhetetlen primitivitasodat meg
>buszken hirdesd is, csak a hallgatag tobbseg kedveert teszek
>nehany megjegyzest.
Nekem viszont igenis komoly kifogasom van az ellen, ahogy te a minimum hasonlo 
lepteku sotetsegedet reklamozod. A valtozatossag kedveert megprobalhatnal olyan
 hozzaszolast irni, amiben semmi mocskolodas, gunyolodas, a masik kepzettsegere
, elmeallapotara, vagy a sajat tevedhetetlensegedre utalo kijelentes. Ha ezzel 
a kihivassal is boldogulnal, a hozzaszolasaid kb tizedilyen hosszuak lennenek, 
de mindenki szivesen olvasna oket. 
Fogash
+ - rali kerdes, F1 kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Komoly beszelgetesbe keveredtunk a kollegakkal egy ralis meg egy forma-1es kerd
esben.Nem jutottunk dulore, igy feldobom a kerdest: 
1.) Meg tudja valaki mondani abszolut naprakeszen, hogy a 2004es evben versenyz
o WRC autok kozul van-e valamelyikben teljesen automata mukodesu valto? Nem csa
k szekvencialis, hanem olyan, ami full magatol rakja fel-le a fokozatokat a ver
seny soran. Ha igen, kinek?
2.) 2004-ben mennyi a F1-es auto szamara eloirt minimalis versenysuly, aminel n
em lehet konnyebb az auto? Ha jol tudom, ezt versenyzovel egyutt merik, de menn
yi a limit?
Fogash
+ - Fenykurt 2. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Nem idezem be a valaszokat, altalaban valaszolnek
	rajuk.
	  1.: sokan megmagyaraztak, hogy ha sze'n szabalytalan
	vagyok, akkor nyeljem le, hogy ramvillognak. Az elme-
	let ott hibadzik, hogy en csak haladni akarok, es nem
	akarom a masikat "buntetni", a hatulrol reflektort ram-
	gyujtasnak (sokszor ez nem villantas, ugy hagyjak egy
	jo idore) pedig nincs mas celja! Es ha valaki ugy er-
	zi, a refivel onbiraskodhat, akkor en is tehetem pl.
	stroboszkoppal vagy p*csletepessel. (Vagy o igen, en
	nem? Erdekes lenne...)
	  2.: aki bizonytalan, fel stb., vagy stresszel attol,
	hogy femtargyak "nagy sebeseggel" huznak el mellette,
	az ne vezessen! Vannak olyan emberek, akik nem felnek
	ezektol, oket hivjak soforoknek, az ilyn ember vegye
	igenybe soforok segitseget. (Busz, taxi, villamos, vo-
	nat, hev, hajo, repulo stb.)
	  3.: az elozest nem feltetlenul szembesavban kell el-
	kepzelni. Az egyik leggyakoribb az M5 bevezeto szaka-
	szan, amikor "beesik" az ember a varosba, a 70-es tab-
	lanal megyek vagy 120-szal. Ez aztan az amokfutas, ez
	mindjart feljogosit barkit is arra, hogy elvakitson!...
	  4.: a legertelmesebb elkepzeles a fenyszoroallitasi
	felvetes. Ugyanis a fenyszoroim jol be vannak allitva,
	viszont xenon-lampak, es az automatikus magassagalli-
	tas nem mukodik ismeretlen okokbol. Meg ezt el is tud-
	nam ugy-ahogy kepzelni, de a szituaciokbol nem az de-
	rul ki, hogy ez lenne a villogas oka.
	  5.: az volt a hozzam legkozelebb allo megallapitas,
	hogy arrol kellene inkabb konyvet irni, hogy az adott
	szituaciokat hogyan lehet elkerulni avagy megoldani.
	Valoban idegs tipus vagyok, igy nem jo vezetni, de egy-
	szeruen nem fer a fejembe, masok hogyan veszik a ba-
	torsagot, hogy engem neveljenek.
	  6. (vegul, de talan a legfontosabb): lehet, hogy en
	szabalytalan vagyok, de egyreszt addig senki nem szol-
	hat egy szot sem, amig valaki meg nem serul miattam.
	Utna johet a szovegeles. Masreszt nem ugyanaz szabaly-
	talannak lenni, mint parasztnak. Ez alatt azt ertem,
	hogy en "csak" haladni szeretnek, de nem teszek be di-
	rekt masoknak. Az autosok 95% viszont tenylegesen pa-
	raszt, azaz direkt, szandekosan
	- buntet,
	- feltart masokat,
	- ott tart be, ahol tud,
	- onbiraskodik
	- stb.
	Ugy erzem, barki, aki fenti kategoriak barmelyiknek
	aktiv tagja, meg csak csunyan sem nezhet ram azert,
	mert balesetmentesen szabalytalan vagyok.
	  Uff, en beszeltem.

								Nagyak
+ - re: flektor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Feladó: 
>    Mostanaban azt figyeltem meg, hogy 10 emberbol,
>  akit nagy sebesseggel megelozok, ugy 7 elozes utan
>  hatulrol ramk*rja a reflektort.
Lehet, hogy nincs rendesen beallitva a fenyszorod es vakit ?
Esetleg eg a hatso kodlampad vagy vakitanak a hatso lampaid ?
En a helyedben ellenoriznem, mielott gyilkolasba kezdesz :-)

A'kos

--
Ákos Szalay
+ - re: Re: karburator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok

megvan a bunos a karburatoron! Talaltam egy oreg szakit, szetszedte kis 
darabokra az egeszet, talalt egy kis lyukat a karburatorba ami be volt 
tomodve. Most, mikor a dusitot behuzom, lehet egy enyhe szivast hallani 
pluszba ami eddig nem volt. Indul rendesen ;)
hiaba na, oreg szaki jo szaki. mellesleg 3-4 ora munkaert, elig kert el 
valamit .
most boldogan autokazok
udv
Zoli

--
+ - Makrancos szelepsapka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1. otlet: Vidd el gumishoz.....
2. otlet: csavarlazito spray
+ - Re: Karburator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>a baj az, hogy nem lehet beinditani konnyen. sot, igencsak nehezen, de
csak akk
or ha tul sokat all. Tehat: ha kb 8 orat all, nagyon nehezen indul. ugy
csinal
pont mintha diesel lenne. egyet-kettot forog, leall. kovetkezo kulcsafdasra
mar
 kicsit tobbet, majd megint leall. persze ezt 5-6 ik kulcsra, addig semmi
eletj
el.

--Nekem VW Passat I-nél volt hasonló problemam, 1:Benzinpumpa vissza
engedte a benyat,a tartalyba----->próbald indítás elott az AC-t
felpumpalni...
2:Volt meg olyan eset is, mikor az autómataszivató xarakodott, akkor sem
indult a jószág,csak 5.-6.-ra.
Es melegen semmi problema nem volt a sárkanyal.
Érdemes lenne azokat a "plasztik" membránokat megvizsgálni, mert szerintem
közük lehet a hideginditasi keverek beállitasahoz...
+ - bikazas <-> megtolas - meg mindig laikuskent (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:
>>Hunter erintette a dolgot, hogy laikusokban mi csapodik le az egesz bikazasbo
l
>A tokeletes megoldas az Alfa 164-ben, meg a faros Skodakban van. Ugy eldugtak 
a
>z aksit, hogy ha akarsz, sem tudsz bikazni rola :) En amugy a megtolas hive va
g
>yok.

Es a katalizator? Mertugye katalizatoros autot nem huzunk es nem tolunk be...
Vagy ez is csak a meseben van igy? A benzingozok katalizatorban valo
elegese/robbanas, mint karosito hatas tenyleg elhanyagolhato? Vagy ez is
valamifele autolobbi alsagos mukodesenek a kovetkezmenye, hogy ilyen dolgok
terjednek? ;-)
/Nem vagyok benne biztos, de mintha a Swift konyveben lattam volna, hogy nem
tanacsoljak a behuzast./


Attila

ui: Nem ide tartozo dolog. <SOMOLYGAS BE>Hajdu Csabanak azon megallapitasa
nagyon teteszett, hogy "Bikazas kozben az egyetlen kulonbseg a ket kocsi kozott
a "jo" es a "rossz" akku, ...". Ezt vajh sikeresen magyaraztam volna meg a BMV-
s
nek.  ;-)
/Trabi vs BMW: vegulis igaz: mindketto nemet marka, es az adott peldany is 2
ajtos volt, mint a Trabim, mas kulonbseg pedig valoban csak akkuk
feltoltottsegeben mutatkozhatott. Ja meg a szinekben, mert az enyem feher volt,
az ove meg valami sotet.../
<SOMOLYGAS KI>

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS