Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1361
Copyright (C) HIX
2002-01-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: traffipax (mind)  18 sor     (cikkei)
2 Re: Uj (mind)  5 sor     (cikkei)
3 univerzalis ablakemelo (mind)  13 sor     (cikkei)
4 amerika, alku, XM, kfb (mind)  60 sor     (cikkei)
5 osszehasonlitas, yugo, americar (mind)  43 sor     (cikkei)
6 megtevesztes... (mind)  35 sor     (cikkei)
7 Ujra az AEGON csekkjei (mind)  27 sor     (cikkei)
8 Kotelezo (mind)  8 sor     (cikkei)
9 Golf III (mind)  55 sor     (cikkei)
10 osszehasonlitasok (mind)  19 sor     (cikkei)
11 Volvok helyzete Magyarorszagon & duh & eladasok (mind)  39 sor     (cikkei)
12 Regi motor az uj autokba? (mind)  12 sor     (cikkei)
13 ablakmoso (mind)  23 sor     (cikkei)
14 kemenyen (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Tul a 100 000 km-en, a Renaultban (mind)  34 sor     (cikkei)
16 Teli vezetes az Alpokban.. (mind)  21 sor     (cikkei)
17 RE: Wankel motor merete (mind)  19 sor     (cikkei)
18 Re: alku (mind)  15 sor     (cikkei)
19 Adios Professor :( (mind)  6 sor     (cikkei)
20 Alfa kintrol, Uj kocsi kuplung, (mind)  28 sor     (cikkei)
21 Kresz oktatoprogram (mind)  4 sor     (cikkei)
22 bankkartya (off) (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - Re: traffipax (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Kukkants be ide ! Talan van olyan info, mai neked kell !!

http://traffipax.info/intro.htm

Csao
HaJe


> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Sziasztok!
> Nem tudja valaki a Magyarországi traffipaxok működési frekvenciáit???
>
>
> Tamás
>
+ - Re: Uj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Javaslatom az, hogy dízel autót vegyél, és a problémád megoldódott......

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gatekeeper2.uk.oracle.com)
+ - univerzalis ablakemelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Kinek van tapasztalata a Spal univerzalis ablakemelokkel? Nekem ranezesre
nem tunnek valami robosztusnak...
Hasznlat mar valaki ilyet? Mennyire mozgatja gyorsan az ablakot es mennyire
tartos?

Kulonben Kadett E-be lennenek, de lehet, hogy inkabb nezek gyari botottt
utan.

Koszi,

Szabolcs
+ - amerika, alku, XM, kfb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Slovak Republic]
> Ha jol tudom, Amerikaban az asszimetrikus fenyszoro
> sem kotelezo, szoval sok mindenben el vannak maradva.
: Amerika egy rebusz a szamomra. Soha nem tudok rajonni, hogy hulyek,
: vagy hulyek. Vagy tul okosak?

Lehet, hogy vannak hulye dolgaik, de az amerikaiak nem hulyek. Jo hogy
ok a vilag leggazdagabb orszaga, es megtehetik, de sokmindent csinalnak
jol, vagy legalabbis a koncepciojuk feltetlenul az.

: Autoik olyanok, amilyenek - mondjuk ra - jok. A kozlekedesi kultura
talan
: sehol nincs olyan szinten, mint ott. Megsem kepesek normalis,
: standardizalt egoket hasznalni, nem ismerik a kodlampat (esetleg
utolag),
: pirosan villog az index, stb.

Naluk, ott, az a standard. Eleg nagy orszag, hogy ne legyen muszaj
mindenben alkalmazkodniuk. Akkor elo lehet szedni Nagy-Britanniat,
Ausztraliat, meg meg jonehany orszagot, ahol jobboldali kozlekedes van.
Rohadt egy devians nepseg mind! :)))

> Felado :  [Slovak Republic]
: Alkudozni kell, alkudozni kotelezo. Soha nem felejtem el, mikor
Egyiptomban
: a luxori
: piacon Ahmed 7 dollarert oddadta ugyanazt a szobrot, amit elottem egy
: amerikai
: hazaspar 150 dollarert vitt el alku nelkul :)))

Biztos, hogy ugyanazt a szobrot vittek el? Ha igen, akkor teged csunyan
betettek! :))))

 Felado :  [Hungary]
: Ez -ha az XM jo kezekben van- bizony nem igaz. Ha lepesben gurulsz a
: fekvorendorokon, ha katyuzol, ha 40-nel mesz a veszpremi Dozsa utcan
: (hajajj), az XM bizony nem raz...

Elhiszem. Mint irtam, nem sajat tapasztalat, azaz lehet, hogy hulyeseg.
Visszaszivva.
Azert a homokos bulit folytasd! :)

> Felado : Hanko' Bala'zs
: bemutato  auto temaban, azert kerdeztem. Ugyanis ha pozitiv valaszokat
: kaptam  volna,  akkor mar igencsak megfontolando lett volna, hogy havi
: 25e  helyett  csak 20-at kelljen fizetni. Hat igen, beismerem, en azok
: koze a csorok koze tartozom, akiknek igenis szamit havi 5e Ft +/-...

Ha nem 10 ev alatt sporoltad ossze azt az 1.2 millios autot, akkor en
sem igazan ertem, hogy mit szamit havi 5 ezer forint. Ha 320 ezer
forintos autod lenne, ertenem, de az 1,2 millahoz kepest elenyeszo
osszeg. Mindegy, ne valaszolj, ha nem akarsz, de az ilyesmi szamomra
orok rejtely marad.

udv,
Zoli

 - Relax! Magazin - http://www.relax.hu
+ - osszehasonlitas, yugo, americar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Felado : Pasztor Daniel
: Az osszehasonlitas mindig szubjektiv, talalhatunk olyan
: szempontokat, amelyek alapjan latvanyos elemzeseket
: vegezhetunk egy kobanyai oriasdomper es egy
: kispolak kozott, vagy kimutathatjuk, hogy ket Suzuki
: kozul miert az enyem a legkiralyabb...

Szerintem ketfajta osszehasonlitasnak van ertelme. Vagy az arat kell
azonos szintre hozni, vagy a ket auto koncepciojat (amiben a motor
merete es teljesitmenye is benne van). Ha nem lehet, nincs ertelme
egymas melle allitani, mert ha mar ennyire elternek egymastol mind ar-
mind meretkategoriaban, csak egy igen szubjektiv sulyozas donthet. Me'g
akkor is, ha az ar/ertek aranyuk kulonbozo.

: Yugo Koral 55-rol. A haveromnak van, mar irtam,
: hogy ahhoz kepest, hogy nem nyul hozza,
: kifogastalan allapotban van (harom honap teli
: utcan allas utan harmadikra indult, olaj, hutoviz,
: levego nem hianyzott, a zoldkartyanal meg a
: szerelo majd' lefordult a muszerrol).

Ezeknek egyike sem nagy kunszt. Meg egy Zapo is kepes lehet ra. :)

> Felado :  [Hungary]
: megértő volt az eladó,egészen addig a pontig,mikor kértem az
visszáruzást
: ,esetleg levásárlását.előadta,hogy az ő szám.gépes
rendszerük úgy mük
: ödik,hogy ahogy eladnak valamit, a gép már rendeli is a polcra
amerókából az ár
: ut,képzeljem el micsoda szállítási kölség ez-magyarul kenjem a
hajamra!

Az Americarrol mert nem egy helyrol hallottam, hogy egy ocsmany szemet
banda. Nekem egyszer kellett volna toluk valami, nem hazudtoltak meg a
hirnevuket, iszonyu lekezeloek voltak. Egy baratomnak a Camarojaba egy
hasznalt rozsdas sz@r fofekhengert szereltek be, a szamlan viszont
vadiujkent szamoltak fel. Roppant szimpatikus egy tarsasag...

udv,
Zoli

 - Relax! Magazin - http://www.relax.hu
+ - megtevesztes... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

üdv

biztos van egy szabaly is, ami mellesleg egy "europai" is (PGDWN: nyugi 
most nem szidom a gc. viktort), hogy egy adott arut zaros hataridon belul 
(mondjuk 7 nap) vissza lehet vinni, es a penzt visszakapod. full stop.
ha pedig az aru nem az volt, amit megrendeltel, akkor meg ugyis vissza kell 
a penzt adni. jogilag.
en nem hagynam magam ilyen konnyen lerazni!
Nezd meg, hogy a megrendeleskor volt-e egy amerikai Art.No vagy Serien No., 
ami egyertelmuen eldonti, hogy a megrendelt aruvolt volt-e szo.
Jogilag ez megtevesztesnek minosul (Täuschung). Akkor pedig meginkabb az, 
ha a megrendelesnel eredeti arurol szolt a fama, amit papirral ala tudsz 
tamasztani (jobb esetben, de szo is eleg).
Nem azert, de ha hagyod, akkor az a sajat bajod! En 1 markan (pardon Euro) 
is "birosaggal" fenyegetozok, ha igazam van. Persze van biztositasom is, 
ami ilyen esetben atvallalja a koltsegeket. Egy evre 130 Euro...

csaba

En egy autokereskedot vittem a kamara ele (Autohaus Nord, Magdeburg), 
ugyanis ket Mits. Carismat osszecsereltek az arazasnal, es a fiatalabbra 
kevesebb kilometerrel irtak ra az olcsobb arat. En "szoban" vettem meg az 
autot, ugyanis az eleg, ha csak kezet razok az eladoval, hogy az enyem az 
auto (itt a kezem nem disznolab, nem puska, tehat ennek M.o-on is elni 
kell. A tarsadalmi hagyomany tobb, mint egy jog, vagy egy kiskereskedo 
buzos szaja!!!). Nem kell arrol papir! Az autot igy megvettem, es csak egy 
fel ora mulva jottek ra a probaut alatt/ utan, hogy bibi van, es olcson 
akarjan eladni az autot. (21E DM helyett 15E DM-ert). Miutan visszaertem a 
probautrol, akkor bocsanatoltak, de engem nem erdekelt. Amikor az autot nem 
akartak ideadni, akkor bevezettem a dolgokat, vegulis a kamarara ment a 
dolog (Innung).
Ott nyertem, persze az auto nem kellett:-) Nagylelku voltam, mert addigra 
vettem egy jobbat (a.klimaval).
Na errol ennyit.
Tehat csak a f@-ara kell lepni a kereskedonek!!!
+ - Ujra az AEGON csekkjei (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet!

Mult penteken irtam egy storyt az AEGON gkfb. csekkekrol, es igertem,
hogy a fejlemenyekrol is hirt adok.

Nos. ma delelott visszahivott a biztositos holgy, es a kovetkezoket
mondta:
1. elnezeset kert a hibas csekkek miatt
2. kuldenek helyesen datumozott csekkeket
3. az AEGON felhivta a rendorseg figyelmet a sajat tevedesere, es
megallapodas szuletett, hogy a jarorok nem fogjak szivatni emiatt az
autosokat (erre kulon kivancsi lennek)
4. teremeszetesen (?) mindenki hibas csekket kapott

Mondhatnam, hogy happy end lett a vege, de ezt a kifejezest mar egy
masik ceg lefoglalta. :-))

Ettol fuggetlenul turelmetlenul varom az uj csekkeket, hogy vegre onkent
es szabalyosan fizethessek! :-))


Üdvözlettel:
   Ipike
(alias Tamás)

---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - Kotelezo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

A kotelezorol olvasvan kerdeznem.
Most van 1 hasznalt kocsim B5.
Ha lecserelem egy masik szinten hasznaltra
melyik kategoriaba kerulok?

Pann
+ - Golf III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Akkor meg nem is lenne hulyeseg abbol kiindulnom, ugyanis pontosan
>ugyanilyen flexibilis felfuggesztesu hatso futomu van az Xsara alatt is.
>Pont az teszi olyan bizonytalanna valtott forduloknal.

A _nem_ kormanyzott hatso futomuhoz szokott vezetoket teljesen megzavarhatja
a magatol ivre fordulo auto, ami a passziv onkormanyzo hatso felfuggesztes
eredmenye. Aki viszont megszokta, eskuszik ra, mert lenyegesen nagyobb
kanyarsebessegeket lehet vele elerni, mint "sima" felfuggesztessel.

>Aruld mar el lecci, hogy mennyit vezettel Renault 19-et, es mennyit Golf
III-ast, istbiz >kivancsi vagyok.
Csak parszaz km-t mindegyikkel, ha ez boldogga tesz.

>>Mert ugy tolod el a hangsulyt szubjektiv tapasztalatokra hivatkozva, hogy
ez jojjon ki.
>: Te meg ugyanugy szubjektiv tapasztalatokra hivatkozva a Golf iranyaba
tolod
>: a hangsulyt.
>
>Nem egeszen. En nagyjabol a valosagot mondom, te meg szubjektiv
>megitelesre hivatkozva csusztatod azt. Ha nem tudatosan csinalod, akkor
>azert, mert el sem tudod kepzelni, hogy a Golf, az orok atlagauto
>valamiben kiemelkedo legyen.

Igen, te meg ex cathedra kijelented, hogy mindenki mas szubjektiv itel, te
vagy ezen a Foldon az egyetlen, aki objektiven meg tudja itelni, mi a
kenyelmes/biztonsagos. Sajnalom, illetve hala istennek, hogy az en izlesem
nem olyan mint a tied, en mast erzek kenyelmesnek. Tudod a GolfIIIfutomutol
kiindult eszmecserenk soran 2-3 alkalommal felkinaltam a megegyezes
lehetoseget, (csakugy, mint korabban a Porsche vs Ferrari ugyben), de te nem
vagy az a kompromisszumos fajta. Keptelen vagy beismerni, hogy MASNAK MAS IS
TETSZHET, tunhet kenyelmesnek, sportosnak. Idiotakkal nem vitatkozom, a
tovabbiakban minden hozzaszolasodat olvasas nelkul ugrom at.

>a Citroen XM ugy tudom, meg mindig nem ez az auto, mivel kisebb, varosi
>sebessegeknel ez is raz.
: Ulj bele... Vagy kerdezd meg a kollegat, valakinek van egy D12 itt  a
listan.

>A hidropneumatikanak en is vagom a lenyeget, ezert felesleges kioktatnod,
hogy a >femrugo mennyiben kepes vagy nem kepes vele felvenni a versenyt.
Nem akartalak kioktatni, de epp te irtad, hogy az is szar  (idezet 4 sorral
feljebb).

Fogash

Mint lathato, e-mailem megvaltozott.
A freemailt nem latom, a  ervenyes




_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - osszehasonlitasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az osszehasonlitas mindig szubjektiv, talalhatunk olyan
>szempontokat, amelyek alapjan latvanyos elemzeseket
>vegezhetunk egy kobanyai oriasdomper es egy
>kispolak kozott, vagy kimutathatjuk, hogy ket Suzuki
>kozul miert az enyem a legkiralyabb...
Ez jo, tetszett. Olvastam is ilyen cikket, az autoMagazin hasonlitotta ossze
a Smartot a Hummer-rel. Vegulis mindegyik 123kmh vegsebessegu es 18,x sec
alatt gyorsul szazra, tehat van kozos pont...

Fogash
Mint lathato, e-mailem megvaltozott.
A freemailt nem latom, a  ervenyes




_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Volvok helyzete Magyarorszagon & duh & eladasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
Ketto eve vettem egy kozel full extras Volvot 850 GLT 2.4 
millioert. 
Nagyon orultem neki az auto meg mindig szuper, de most 
eljott az ido, hogy
fiatalabbra csereljem. A megprobaltatasok, csak most 
kezdodnek, ugyanis
Mo.n nem lehet Volvot eladni. Megprobaltam beszamittatni 
masik autoba, de 
kirohogtek a kereskedok. Berakni kereskedesbe lehetetlen, 
mert nem veszik be.
Meg nem is latta az autot, amikor kiejted a Volvo szot mar 
vege!
92' 1.52milliot kertem erte es szinte kirohognek! 
Semmi bajom nincs vele, de ez alatt az ar alatt, mar csak 
szutyokra hajtott BMW-k es Calibrak 
stb. vannak.
Lehet, hogy inkabb megtartom es ha tenyleg teljesen olyan 
allapotba kerul, mint egy
Calibra, vagy hasonlo tarsai, akkor eladom es az uj tulaj 
elvezheti! :-]
Az egyik kollegam cserelte le a Suzukijat 130e km volt 
benne ugy ossze volt torve, hogy mar ki sem lehetett 
a javitani es a jobb oldali ajto mellett befujt a szel, a 
motor meg mar elegge kohecselt. Es ossze-vissz
volt karcolva az oldala. 93' Leputtyadt: 800e HUF :-)) 
Elvezze, aki inkabb ilyet vesz! :-) Ja, a suzuki extra az, 
hogy beindul es abban ter el a trabanttol, hogy
van rajta normalisabb futes!  :-) Ne gyertek az utemekkel, 
ha beleulsz egy trabantba, vagy egy suzukiba, nem
nagy a kulonbseg, szar vekony kormany, kezzel tekered az 
ablakot es kenyelmetlen ulesek stb. es olyan uttartas
mint egy trabantnak.
Nem akarom szidni a trabantot, mert 1000 inkabb trabantot 
vennek mint suzukit!!!!! :-))
Suzukisok BOCS! :-))
Udv, 
 Cz
UI: Csak igy elso felindulasbol!
+ - Regi motor az uj autokba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 Ti tudtatok, hogy az elso Renault Twingok (remelem jol irtam?) 
a Bakancs (Renault 4) motorjat orokoltek meg?!
Igaz 1996-tol uj tervezesu motort kapott, de addig a regi volt!
A2-ben olvastam, igaz lehet amit ott irtak?
Hmmm.. erdekes......felteve ha igaz.

 Simon Jani

ui.: hihetetlen mit meg nem tesznek az autogyarak az eloallitasi
     koltsegek csokkentes erdekeben.
+ - ablakmoso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

 Gabor, en is most akarom ugyan ezt megcsinalni a Ladan,
marmint az ablaktorlo lapatra kivezetni a moso csovet.
Ezt teszem ezt ugy, hogy elgurulok a legkozelebbi autos 
boltba veszek meterre (kb. 60-80Ft/m) 3m csovet, mert arulnak
pont ilyen esetekre. Ha lehet veszek spriccelo fejet, 
valamilyen autotipuset ami megfelelo lesz a celra, meg 
gyorskotozo szalagot (muanyag bilincs).
Meretre vagom a csovet, majd gyorskotozovel odaerositem az 
ablaktorlo lapathoz (felesleges szallagot lecsipem). 
Annyival hagyom hosszabbra a regi csohoz kepest mint ami 
szukseges ahhoz, hogy elerjen a lapatig. 
Osszenyomom a csatlakozasoknal, majd beallitom
a fejet, a jo iranyu spriccelesi erdekeben! :))))))
 Nem nagy melo csak egy kis ugyesseg kell.

De ha neked a gephaztetorol kopkodi a materiat az mar
gazosabb egy kicsit. De tudod lehetetlen nincs csak 
tethetettlen ember! 

Simon Jani
BA3 2101
+ - kemenyen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
__________________________________________________________
Szoval egy jelentkezo, ha addig megbekel velem a parom, akkor lehet,
hogy ot is viszem. Ha tovabb durcaskodik, akkor o itthon marad :-)))
Mar csak azert is, mert ugyan lenne sajat kocsija, amivel eljojjon (en
ugyan el nem viszem, ha morci)
__________________________________________________________
 
  Csak kemenyen, mert meg a fejedre no!!! 
     (Na az o parja mar tudja hol a helye!) :)))))))

Simon Jani
BA3 2101
+ - Tul a 100 000 km-en, a Renaultban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt lista,

a hetvegen levezettem a 100000. kilometeremet a Renaultomban. Mivel ujonnan
vettem az autot, ez egyfajta tartostesztnek is felgoghato leirom, hogy
milyen fobb esemenyek tortentek ezalatt.

Aauto vasarlasa 1999.08.09, Megane Berline 1.4 16v, RN , 3.120.00 Ft
Meghibasodasok:
- dadogos ABS -> gar csere
- egy hibas gyertya (40EKm korul) -> gar csere
Rendeltetesszeru hasznalatbol eredo potlasok
- Michelin MXT1, gyari gumik -> 95EKM !! A gumis szerint, meg eppen idoben
cserelve
- Michelin Alpin teligumik (csere ota)
- ket darab kiegett H4 izzo
- ket garnitura ablaktorlolapat (a gyari volt a legjobb)
- 100001 Km, a gyari fekpofak megadjak magukat, a fek erinti a tarcsat,
visszajelzes nincs !
- legszuro + olaj + ablakmoso, fogyas szerint

A 100001. km-t az auto a Matrahazi parkoloba erve teljesitette, egy matrai
hegyiralli zarasakent :) Indulaskor jelentkezett a fekproblema. Onnan
Tatabanyaig nem hasznaltam a feket, csak allo helyzetben.

Az auto nagyon megbizhato volt a levezetett 100EKm soran, sohasem robbantam
le vele. A motor teljesitmenye komfortos vezetest tett lehetove mind
magyarorszag mind az Alpok utjain. Olykor sportosan hajtva is sok-sok
elvezetet nyujtott. Az osszkepet talan csak a valto laza kapcsolasa rontja,
illetve az hogy az egyes fokozat alkalmankent (uj allapotban is) nehezen
kapcsolhato, gyakran dupplakupplungolast kivan.

Ajanlom mindenkinek, ha teheti feltetlenul klimaval.

Tamas
+ - Teli vezetes az Alpokban.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Autosok,

meg a ket unnep kozott jartam Ausztriaban kifejezetten avval a cellal, hogy
a havas hegyiutakon kiprobaljam a frissen felszerelt teligumikat.
Igyekeztem alaposan felkeszulni, bekerult az autoba a holanc es a gazfozo is
hogyha esetleg hosszabb varakozas lesz :)
A hatarhoz kozeli Rax-alpokban jartunk, es tettunk meg kb 200 km-t. Kb. 800
m folott az utakat egybefuggo horeteg boritotta. Az utakat nem soztak, hanem
csak takaritottak, es kaviccsal szortak fel. A legmagasabb pont, ahova
feljutottuk, kb 1400 m volt, onnan mar csak motorosszan nyomok vezettek
tovabb:) Az utak mindenhol jol jarhatok voltak, es a kezdeti bizonytalansag
utan nagyon elvezetes volt "kilicselve" kanyarodni. A heji fiatalsag koreben
is nepszeru volt ez az elvezet, mert gyakran huztak el szembe, es melletunk
kisebb, konnyu tuninggepekkel. Sikeresen kiprobaltam a holancot is, az also
felszerelese nemi tanacstalansag utan kb 20 perc volt, a masodik valahogy kb
1.5 per alatt sikerult. Megeri gyakorolni, legalabb egyszer ...
Sok-sok szerpentin es gyonyorult latvany egyutt felejthetetlen elmeny
volt.Erdemes kiprobalni, akar egy sielessel is osszekapcsolva.

Jo vezetest,
Tamas
+ - RE: Wankel motor merete (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

" Wankel es Ott motort kereteik nem egy az egyben osszehasonlitani! Ha jol
emlekszem, akkor a Wankel meretet harommal kell szorozni, hogy az Otto-val
osszehasonlithato legyen. Ez onnan ered, hogy a 'Wankel lokterfogat'
elegge furcsan van definialva (tortenelmi okokbol). Ha jol emlekszem
a Mazda RX-6 (akarhogy is hivtak Europaban) 1.3-as motorral rendelkezett
sportkocsi letere..."

Hali, a hir igaz de moszkvaban nem ladat osztogatnak. Szoval a Wankel - Otto
teljesitmeny osszehasonlitasara nincs bevalt modszer. A hatosagok
alkalmazzak a forgalmiban az urtartalom _duplazasat_, de ez nagyon gyenge
alap, igazabol csak a sportautok megadoztatasa miatt hasznalatos. Az 1.1
motor 100 loero korul teljesit, egy 2.2 mocitol ez nagyon gyenge lenne.
Ugyanakkor most az 1.3 mociban 280 lo dorombol, ez egy 2.6 mocinak is
dicsosegere valna! Arrol nem beszelve hogy egy _szivo_ motorrol van
szo.Szoval az ilyen szorzom x-szel nem mukodik. A Mazda RX-6 amire gondoltal
az RX-7 lehet a bolygomuves sportauto, a Mazda MX-6 amivel keverted sima
otto es V motorokkal epul.

SzaboZE
+ - Re: alku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Alkudozni kell, alkudozni kotelezo. Soha nem
>felejtem el, mikor Egyiptomban a luxori 
>piacon Ahmed 7 dollarert oddadta ugyanazt
>a szobrot, amit elottem egy amerikai 
>hazaspar 150 dollarert vitt el alku nelkul :)))

Valoban, ez autoval is igy van.
Amikor ugyanazt az autot masodszor adjak el, sokszor
mar alku nelkul is joval olcsobb:)) vagy inkabb:(

Gabor
GolfIII Variant GL
A svajci utakon nem raz nagyon:))

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: biolpc09.unifr.ch)
+ - Adios Professor :( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Buenos Dias Mindenki!

Sajnos megtortent. Alain Prost csapata beadta a kulcsot. :(
Sajnos csapatvezetokent nem volt olyan zsenialis, mint pilotakent :(

Adios: Attila.
+ - Alfa kintrol, Uj kocsi kuplung, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Alfa Romeo kulfoldrol:
Privat tanacs: A Kozlekedesfelugyelet honlapjan nezd meg, hogy a tipus, amit
szeretnel behozatni, engedelyezett-e? En is Alfa Romeot szerettem volna
kintrol hozni, de ha yol emlexem csak a 145 es 146 -os egy-ket modellje
hozhato be kulfoldrol. En 33-ast szerettem volna, es azt pl. nem lehet.
Listatarsak! Ezuton kerek mindenkit, aki meg tudja cafolni a fenti infot ne
tartsa magaban! En ugy ertelmeztem, hogy a karosanyag kibocsajtas, illetve a
zajszint, vagy mindketto nagyon keves kocsinal van megfelelo szinten.
A kerdesre valaszolva: Nem emlexem pontosan a cimre, es inkabb nem
probalkozom, de a neten hemzsegnek az effele cegek. Mire behozzak, majdnem
annyi, mintha itthon venned. 20%-tol mennek felfele a tarifak.

Ujauto kuplung:
Az uj kocsik kuplungjat tenyleg meg kell szokni. A mai autokon mar minden
annyira szervo, meg elektronika, hogy ugy vezetsz, mintha gombokat
nyomkodnal. Most meg ez a botkormany is...
Hova lett a vezetes??? Hol a virtus? A kozepiskolaban a haverom turbo
Renaul5-osenek ha odaleptel erezted a craftot a valtoboton...most meg...
Szoval nem tevedes. Nemsokara a pedalok ketallasu kapcsolokent fognak
mukodni.

Adios,
Chucky

ui.: Orommel konstatalom, hogy gyulnek a spanyolosok a listan. :o) Muy
bien!)
+ - Kresz oktatoprogram (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy kollegam most szerezne meg a jogsit, es ha valaki ismer egy 
KRESZ oktatoprogramot, vagy tesztet a neten, kerem kuldje el. 
Elore is koszonom:
CsP
+ - bankkartya (off) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



Olvastam a bankkartyas gondjaitokat. Mivel a szakteruletem reszben ez
batran fordulhattok hozzam tanacsert. Amiben csak tudok segitek...

Üdv.:
Zsolesz

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS