Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 146
Copyright (C) HIX
1998-09-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Valaszok (mind)  42 sor     (cikkei)
2 Re: Ismet zarak... (mind)  28 sor     (cikkei)
3 tormelek (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Besorolas (mind)  36 sor     (cikkei)
5 hasznalt autoarlistak (EUROTAX ) (mind)  24 sor     (cikkei)

+ - Valaszok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A stilushoz hozzaszolva. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de en egyre tobb
not latok "sportcsikban" (Mazda 323 es tarsaik) es terepjarokban (Grand
Cherokee es foljebb). Ezek a holgyemenyek vagy csak a ferjuk kocsijat
keretek el, mert o ma a Porscheval ment, vagy a mai vagany, 'Cosmopolitan'
stilusu not testesitik meg. Az utobbi a jobb, mert valoszinubb, hogy tud vezetn
i.

#zss irta:
>	Ferfiaknal nincs felallitva osztalyok. Van a 30 ev alatti szakasz, aki
>	varosban csak egyest, kettest hasznal, padlogazt, piros lampa?
>Index minek?

Na, azert tisztelet a kivetelnek! En peldaul mindig indexelek, meg akkor is, ha
rajtam kivul nincs senki az uton. Ez ugy reflexszeruen jon. A vezetesi stilus
egyebkent a kocsi tipusatol is fugg. Ha Lada, Trabant helyett mondjuk egy 
Mitsubishi 3000GT-vel szaladgalnek, akkor valoszinu, hogy sportosabban
vezetnek, de attol meg INDEXELNEK!

> viszont gyorsan vezetek, de minden esetben indexelek. 

Egy Trabival?!    ;-)

#Gabor irta:
>Valamint: Ismeretek-e valami jo programot (software) fogyasztas
>kiszamitasa? Gondolom en, beadni a tankolt mennyiseget, a megtett
>kilometert, stb... Tudom nem egy nagy matematikai muveszet "kezzel"
>kiszamolni, de megiscsak jo lenne!

Pl. Excel

#Fogash irta:
>> Eddig meg nem voltam olyan forgalmi helyzetben, ahol kellett
>> volna a feklampa leallitott motornal. Bar meg lehetek.
>Vontatjak az autodat....

A legtobb autoban ha leveszed a gyujtast nincs index, ugyhogy ugyis rarakod.
--
Udv:
Redei Balint
E-mail: 
+ - Re: Ismet zarak... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Bata Gabor irta:

> > Tenyleg! Hanyan vagyunk Ladasok?
> 
> Legalabb ketten. Ez muris. A lemezjatszonk is egyforma (mint a mai
> HANG-bol kiderult), meg a nyegykerekunk gyartoja is. (Az enyem 2105.)
> Remelem az anyosaink nem egyformak... :)

Azt hiszem ebben mar nem egyezunk! (Vagy megis? Hogy is hivjak a
feleseged?) Az en kicsikem a 21013 kodnevre hallgat.

> nem vizsgaztattam, sot a regi is ugy dontott, hogy birja meg egy
> darabig (11 eves!, de csak 55e km-t pufogott). De szerintem a rendornek

Nagy ugy! Az en Trabantom 16 eves es 5600 km-ert pufogott! (nem vicc!!)

> Nemreg volt nemi kalandom (ekezettel!, bar benne amolyan ugysem
> lehetne, a kipufogoja meg mindnek lapos... Miert? ;D) a P126-tal
> a Mozaikban. Erdekel valakit?

Aha!

--
Udv:
Redei Balint
E-mail: 
+ - tormelek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyulolom azokat a tormelekszallito teherautokat, amelyek platojarol lepten-nyom
on 10 kg-os betontombok zuhannak elem az uttestre.
(Sibrik, Gyomroi kereszt.; 98.9.19. 11:48; Kamaz, FIC-21x)

1: senki ne jojjon a kovetesi tavolsaggal!!
2: nem lehet ezek ellen valamit tenni?
3: meg mindig: mi lesz, ha megszunik az olmozott?

Ivicz László
H - Budapest

http://www.angelfire.com/il/lepcso
+ - Besorolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok AUTOstarsak!

Nehany szot szeretnek irni a besorolasokkal kapcsolatban. Mostanaban irta
valaki, hogy ha valaki csak azert szeretne bemenni az o savjaba, mert az
gyorsabban halad, akkor nem engedi be. Ez nalam is igy van. Sot azt sem
engedem be, aki bunkozik, tolakodik, illetve nem indexel!
De most masrol szeretnek irni. Tortenetesen arrol, hogy mi van akkor, ha egy
utvonalat ket iranybol lehet megkozeliteni, de csak egy sav lesz rajta.
Tipikus pelda a budai alsorakpart a Petofi hid labanal.
Ha valaki a reggeli csucsban lemegy a Lagymanyosi hidnal, akkor minimum 20
perc varakozasi idovel szamolhat, ellenben ha a Petofi hidig meg fent megy,
akkor max 5 perc. Ez mutatja, hogy az autok nem egyenletesen jutnak a
rakpartra. Ausztriaban es Nemetorszagban (csak, hogy megint rajuk
hivatkozzunk) mar evekkel ezelott lattam olyan tablat, ami ilyen helyzetben
(vagy pl. utfelbontasnal) arra hivja fel a figyelmet hogy egyik iranybol egy
auto, majd a masik iranybol egy auto menjen. Es a sor halad, mindket
iranybol. Nalunk sem a rakparton van a baj, hanem elotte, ugyanis a rakpart
mar jo!
A kovetkezo remek hely, amikor a Lanchid utan fel szeretnenk menni a
rakpartrol, de a Margit hidnal se kulonb a helyzet. Ugyanis a szembol jovok
nagy resze az Istennek sem akar atengedni senkit, inkabb megall a
keresztezodes kozepen (mert persze arra is all a sor). Ez nagyfoku bunkosag!

Mas! Hogy a Nemeteket sem kell mindig aldani, ime egy erdekes eset. Iden
nyaron Hollandiaba utaztunk. Nemetorszagban termeszetesen a 3-as autopalyan
mentunk. Nurnberghez a kora delutani csucsforgalom idejen erkeztunk. Es
egyszer csak megalltunk. Fel orat alltunk egy helyben. Aztan neha mentunk
elore mondjuk 100 metert. Jo masfel ora (es kb 3km) utan meglattunk egy
jobbrol becsatlakozo autopalyat. Termeszetesen ott is allt a sor, nem csak a
ket forgalmi savon, hanem a leallosavon is. Aztan ahogy osszeert a ket
autopalya, mar negy savon alltunk. De jo volt! Kis ido mulva, ahogy
araszolgattunk elore, meglattuk, hogy utepites van. De nem is akarmilyen. A
negy savbol csak egy volt jarhato, az is szukosen!!!! Ennyit a Nemetekrol.

Udv:
CSaba
+ - hasznalt autoarlistak (EUROTAX ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Tud valaki olyan hp-t, ahol hasznalt autoarlistak katalogusszeruen, mint az Aut
oPiac es az EuroTax
vannak?
Valoszinuleg Eurotax nem lesz fel, vagy ha lesz is , akkor fizetos, de azert mi
nden segitseget
szivesen vennek.
Masik -  mennyire lehet egy R5 GT Turbot tuningolni ? Alapallapotban 113Le, es 
kb 195-ot ment sajat
ora szerint.
Az enyemen allitottak a szervizben ( a turbo hatarolo szelepen azt hiszem ), ut
ana lazan 210 korul
ment. A motor ellettartalma most engem nem erdekelt. Meddig lehet ezt komolyabb
 tuning( ertsd kulon
alkatresz mint olajhuto ) felszerelese nelkul ezt fokozni ? Most olyan 135Le ko
rul lehet.


          by;
            OPi;

IRC - opi-ipo, opi+ipo


AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS