Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1324
Copyright (C) HIX
1999-12-25
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Quake3 Arena (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Q3A (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Re: Q3Arena (mind)  40 sor     (cikkei)
4 Re: pacman (mind)  21 sor     (cikkei)
5 Ultima VII (mind)  5 sor     (cikkei)
6 re: commandos regi problem (mind)  26 sor     (cikkei)
7 AoE honlap (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Lego Racer (mind)  7 sor     (cikkei)
9 X-BEYOND TRANSPORT (mind)  22 sor     (cikkei)
10 Seven Kingdoms leiras kellene... (mind)  26 sor     (cikkei)
11 Driver (mind)  10 sor     (cikkei)
12 Industry Giant (mind)  6 sor     (cikkei)
13 Q3 Arena problema (mind)  21 sor     (cikkei)
14 IG baki (mind)  11 sor     (cikkei)
15 re: Commandos (mind)  16 sor     (cikkei)
16 Re: Imperium Galactica (mind)  25 sor     (cikkei)

+ - Quake3 Arena (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Q3A-t nem lehet lelassitani? A botok ma meg tul gyorsak
nekem. :o)

Udv!
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - Q3A (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziaszok!

A Quake Areneban a  beallitott modelek a botok soran
nem jonnek elo. Mindenki egyforma standard. Halozatban
mi a helyzet? Valtoznak-e a mozgasok es a tulajdonsagok
kulonbozo modelekkel? Letoltottem a Horny Reaper modeljet,
de a bot soran nem az van. Van valami megoldas?

Udv!
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - Re: Q3Arena (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In hun.lists.hix.jatek, Nevil wrote:
>Kedves Zoli, megertem az aggalyoda. Az elso demok alapjan
>nekem is ez volt a veremenyem. En is nagy HL rajongo vagyok,
El kell, hogy keseritselek: nekem mar a HL is csalodas volt (nem is kicsi)
Szamomra a csucs ebben a kategoriaban talan a Dark Forces volt (az elso!)
meg a Half Life demo valtozata (amiben ha jol emlekszem katonakra kellett
lovoldozni)  a demohoz kepest a jatek szamomra nagy csalodast okozott.

>szerintem az az Istencsaszar az FPS-ek koreben. DE...
>Igen DE, mert ugye az Arena nem hagyomanyos FPS, hanem
>kifejezette a halozati jatekra van optimalozalva. Szerintem essig a
De ettol nem kellene az ellenfeleknek ugy mozogniuk, mintha egy kartonfigurat
rakosgatna valaki hol ide, hol oda... :(
Szoval nem a szaltokkal meg egyeb nyaktoro artista mutatvanyokkal van
bajom, hanem azzal, hogy nem folyamatos a mozgasuk, es gyakorlatilag 
kovethetetlenek. A vegtagok, ahogy megfigyeltem szinte mozdulatlanok. Pl.
mig a figura eler a terem egyik vegebol a masikba azalatt kb haromszor mozdul
a laba, meg a keze...   (jo, ez nemi tulzas, de kb. ez az ami nagyon zavar)


>Bizony, a HL-t es a Q3A-t nem erdemes osszehasonlitani. Ha mar
>jatszottal multiban, akkor tudhatnad, hogy az ellenfelek a leheto
>leggyorsabban es a leglehetetlenebb modon mozognak, szaladnak
De _mozognak_ es nem teleportalnak felmeterenkent! ;-))

>Tehat abban egyetertek veled, hogy a HL a csucs az FPS-ben, de
Lasd fenn... Szo nincs egyetertesrol :)

>eleg jo). A Q2-t meg meg sem emlitem. Szerintem annak
>borzaszto volt a multi resze...
Lehet. Azzal egyszer jatszottam. So-so...  Kulonosebben nem voltam 
elragadtatva tole.

>Haaat, mara ennyit. Ha valahol esetleg kioktato voltam, elnezes,
Ha az lettel volna, visszakapd kamatostul ;-P




						szia, Zoli
+ - Re: pacman (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 
> Hello,
> 
> igen, ezeket ismerem, csak az a gond veluk, hogy egy 6 es egy 8 eves
> gyereknek kell. A Win98-at mar tudjak kezelni, de az emulatorhoz meg nem
> ertenek.
> Windozeros valtozat nincs?

Aha, ertem. Biztos van win verzio is (mondjuk ugy 3-4000), de nekem
egy
darab sem.

-- 

Dohi 

"I see the bad moon rising, I see trouble on the way."

*NEW!* mailto: *NEW!* / ICQ UIN 18051934
Magyar Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Ultima VII (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!
    Megvan vkinek az Ultima 7? Ha igen, akkor el tudna nekem kuldeni?
Milyen hosszu?

    Elore is koszi: Buddha
+ - re: commandos regi problem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

  wrote :

>>Ez egy progihiba. En is szivtam vele eleget.
>>A kovetkezo palya kodja: JSGPW, vagy CMODD.
>>(10 es 11 palya)

>Ugyanis arrol volt szo,hogy nem jon az auto(escape vehlice) a
>9. palya
>vegen !!.Es erre jott a valasz,hogy ez egy progihiba.Nem
>tudom,hogy
>ki mindenki van ezzel igy,mert nekem ilyen gondom nem
>volt.Esetleg
>nem rosszul teljesitetetek a kuldetest ??

Na ez egy jo kis tema volt par honappal ezelott (amikor igazan aktualis
volt sokaknak), mert pl. en megcsinaltam a palyat, es jott a kocsi.
Masoknak nem. Aztan par hettel utana megint vegigjatszottam a jatekot,
igy a palyat is, es nekem sem jott az auto. Pedig tudtam, hogy mit kell
csinalni, es mindent meg is csinaltam hibatlanul. Szal talan megis
programhiba...

bye

--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
+ - AoE honlap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Meg tudná nekem adni valaki a magyarországi Age of EmpiresII honlapjának
címét?

Köszi!

Csaba

+ - Lego Racer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all!

Kérem írjonak nekem azok, akiknek megvan a Lego Racer c. játék !!!
Megláttam a demót és számomra új király születtett az autós játékok között.
:)))

rg
+ - X-BEYOND TRANSPORT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

      Egy kerdessel fordulnek Hozzatok!

Hogy tudok ravenni egy transzportert, hogy azt csinalja, amit akarok.
(Hiaba adom meg neki, hogy dokkoljon oda, ahova en, nem akar utanam
jonni az epuletbe).

Mit kell neki csinalni, hogy jojjon?

Plusz ha van meg valami jo kis "fortely", azt is szivesen vennem.

Elore is koszi!

Ja, a valaszokat legyszi maganba is kernem, mert nem vagyok fent a
listan sajnos. Es ha lehet, minel elobb, mert mar csak egy-ket napig
lesz nalam a kolcson vudu.

Cső, Solo.
      mailto:
  
"Veszélyes fegyver nem létezik - csak veszedelmes emberek vannak."
+ - Seven Kingdoms leiras kellene... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv.Mindenkinek.

Eloszor is Kellemes Karacsonyt es Boldog Ujevet mindenkinek....;-)

Az lenne a keresem, ha valakinek megvan a fent emlitett jatek( Nem a
most megjelent 2. reszrol , hanem az elso reszrol lenne szo...)
magyarnyelvu leirasa v. milyen elektronikus formaban, akkor lecci kuldje
mar el nekem , ha lehetseges....
Vagy ha valaki tud egy web-cimet , ahonnan le lehetne tolteni, az is jol
jonne.

U.I: Ha jol emlexem a Pc-Guru 98/3. szamaban volt rola leiras, de nekem
sajna nincs      meg...


Koszi.

Hawk



--

Hawk , SuSE6.2 Kernel2.2.10, KDE1.1.1
mailto: 
mailto: 
+ - Driver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

A fent emlitett progihoz kellene kód....



köszike

--
by REX
+ - Industry Giant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Keresek olyan embereket, akik sokat jatszottak a
fenti jatekkal, igy jol ismerik.
Lenne hozzajuk par kerdesem.
Udv:
Tamas

+ - Q3 Arena problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo!

Ne'mi segitseg kellene.
Feltelepitettem a Quake 3-at, de inditaskor a megjeleno  konzolban a
kovetkezo hibauzenet jelenik meg:
" GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem"
Ettol kezdve aztan semmit nem lehet csinalni, csak kilepni.
A konfig
P II Celeron 300A  (450-en) Abit BH6-ban
Tseng ET6100
Voodoo II Elephant
98 Mb RAM
DirectX 7-es
Win98  SE
Szabad hely a C-n:  78,2 Mb
Eddig minden futott tokeletesen: Unreal, Half Life + a teso kiadvanyok.

Megkoszonnem ha tudna valaki segiteni.


Minyu
+ - IG baki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Gamerek!
Először is szeretnék boldog karácsonyt és boldog újévet kívánni!
Másodszor van egy kis baki az IG-val!
Az a problema hogy valahogy felismeri a
hangkátyámat és a teszt is müxik de a játék sokszor lefagy , nincs hangja,
amikor azt válaztom hogy nincs hang akkor meg tökéletesen megy a játék hang
nélkül!
Please help!
Laca alias lazac

honlapom címe: www.extra.hu/lazac
+ - re: Commandos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Ugyanis arrol volt szo,hogy nem jon az auto(escape vehlice) a
> 9. palya
> vegen !!.Es erre jott a valasz,hogy ez egy progihiba.Nem
> tudom,hogy
> ki mindenki van ezzel igy,mert nekem ilyen gondom nem
> volt.Esetleg
> nem rosszul teljesitetetek a kuldetest ??

Anno en is probalgattam a dolgot, mentes-toltes beallitassal.
Akkor jott, ha a teljesites elott egy katonam az ut mellett
volt a kepernyo bal szelen. Bug, rossz tores ?
 
      Udv
      FoxHund
+ - Re: Imperium Galactica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Nehany dolog azonban szembetunt. Az egyik, hogy eszrevettem, hogy
> sokkal fejletteb fegyverei ill. jarmuvei vannak pedig joval kevesebb
> bolygoja volt mint nekem. Aztan rajottem :-) . Tobb olyan bolygot is
> foglaltam el tole amelyiken ketto(!) kutatasi kozpont volt. Ugye nekunk
> csak egyet engedelyez minden bolygon.

Bizonyos bolygokon tobb kutatasi kozpontot is lehetseges letrehozni
egy tipusbol. Bolygotol fugg, hogy melyikbol enged tobbet. Mentes,
pech eseten visszatoltes :) Valahol megtalaltam a reszletezeset,
de mivel mar par eve jatszottam vele, nem emlekszem hogy hol :(

> A masik. Egy bolygon csak annyi szarazfoldi egyseg lehet amennyi a
> vedelmi epuletbe ill. az urbazisokba elfer. Na az nagyon tetszik, hogy
> van egyetlen laktanyaja ez ugy tudom 8 szarazfoldi egyseget tud
> tarolni, urbazisa nincs, nagy vigan megtamadom 24 egyseggel erre 32(!)
> egyseg fogad ;-( . Vagy itt mas is beleszamit? Vilagositson mar fol
> valaki, mert mindjart befejezem a jatekot. :-)

A katonai epuleteknek harom fejlettsegi szintje van. Ertelemszeruen
mindegyikbe tobb egyseg fer.

      Udv
      FoxHund

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS