Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 360
Copyright (C) HIX
1999-04-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 katalizator nelkul (mind)  23 sor     (cikkei)
2 RBB (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Renault 25 (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Hengerenkenti gyujtotrafo (mind)  10 sor     (cikkei)
5 dugattyu csapszeg (mind)  10 sor     (cikkei)
6 4 elektrodas gyertya, 1 millios auto (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Slati bazsant vagy mi (mind)  6 sor     (cikkei)
8 FIAT Tipo (mind)  7 sor     (cikkei)
9 rozsdafalo (mind)  7 sor     (cikkei)
10 mostmicsinaljak? (mind)  39 sor     (cikkei)
11 koszos benzin. (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Neon (mind)  17 sor     (cikkei)
13 sokminden... (mind)  72 sor     (cikkei)
14 Re. Skoda nem leallas (mind)  26 sor     (cikkei)
15 off topic: vatta (mind)  153 sor     (cikkei)

+ - katalizator nelkul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Heller,

ha nincs katalizator, akkor a kovetkezo zoldkartya megcsinaltatasakor lesz gond
. Egy katalizatoros autot ugyanis nem lehet visszaminosittetni nem katalizatoro
ssa. Volt nemregiben egy akcio, hogy keleti autokba beszereltek allami tamogata
ssal 2E-ert katalizatort. Ezeknek az autoknak a tulajdonosai akkor neznek majd 
nagyot (vagy mar neztek szegenyek), amikor a csak allami tamogatassal 2E-be ker
ulo, kulonben 50-100E erteku katalizator bedoglik, vagy elfarad. Ilyenkor mar n
incs tamogatas, viszont a katalizatort meg kell venni, mivel visszaminositesre 
nincs mod.

Persze ezek a dolgok csak akkor allnak, ha az embernek nincs megfelelo helyen m
egfelelo ismerose :-)
En pl. mindig ugyanahhoz az autoszerelohoz viszem a kocsit; hogy o hogyan intez
i a vizsgat es a zk-t, az az o dolga...


Sok csokit!
L.
      _Ivicz Laszlo            
    _| H - Budapest    Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
  _|   Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites fembol, fabol:
_|     http://www.angelfire.com/il/lepcso
+ - RBB (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>szakadt, drapp, RBB-xxx rendszamu Zsigulira hivtak fel a figyelmem:
>"Hinned-e, hogy ez traffipaxol?". A muszerfal felett tenyleg volt valami
>kutyu, az autoban pedig olyan fazonok ultek, akikkel leginkabb a
>Jozsefvaros sotetebb reszein lehet talalkozni. Sok csokit!

Sanszos, hogy nem rendorok. A rendorsegi valasz az RBB, RRB rendszamu autokkal 
kapcsolatban feltett kerdesre (ha jol emlx, Autoseletben olvastam): a rendoraut
oknak es motoroknak RA xx-xx, RB xx-xx rendszamuk van. Egy idben nagy divat vol
t BMW-kre, Mercikre, feher Golfokra vasarolni valami 25E-ert RRB-s rendszamot, 
mobil antenna, kek lampa a benzinkuttol, szirena egy riasztobol kioperalva es m
aris kesz a "rendorauto". Azota lattam mar polgari rendszamu rendorautot is, me
g a RIMI-set is, de ezek az RRB-k nem rendorok. Kulonben a panaszok beerkezese 
ota a rendorseg felfuggesztette ezeknek az RRB-s rendszamoknak az eladasat.

Sok csokit!

L.
      _Ivicz Laszlo            
    _| H - Budapest    Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
  _|   Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites fembol, fabol:
_|     http://www.angelfire.com/il/lepcso
+ - Renault 25 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autosok!

Kifogastalan allapotu, lehetoleg full extras (bor, klima, tempomat, ABS),
nem automata Renault 25-ot keresek.


Peter
+ - Hengerenkenti gyujtotrafo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ajnarozzuk a hengerenkenti gyujtotrafot. Akkor ime egy kis negativum.
Toyota Camry, V6, 3 literes motor, tele elektronikaval, minden ami
szem-szajnak ingere. Hengerenkenti gyujtotrafo, direkt a pipaba epitve,
semmi nagyfesz kabel. Amugy itt Amerikaban a statisztikak szerint az egyik
legmegbizhatobb auto.
A 3 eves kiterjesztett garancia NEM ervenyes a gyujtotrafok
meghibasodasara. Negy ev es 160 ezer kilometer futas utan az egyetlen
cserere szorulo alkatresz az egyik gyjtotrafo volt.
A kovetkeztetest mindenki vonja le maga.
Gabor
+ - dugattyu csapszeg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mennyit lehet ugy autozni, hogy a dugattyu egyik oldalabol 
   kijott a csapszeget fogo segeer gyuru. Kicsit csorog a motor, 
   de nem veszesen. A torottet mar megtalaltam az olajteknoben.

Hello
En lattam ilyen motort szetszedve. A hengerfalba jo melyen
belemart a dugattyubol egyik oldalra kilogo csapszeg.
Szerintem, ha egyaltalan meg akarod csinalni a motort, akkor 
azonnal.
Udv: Po:li
+ - 4 elektrodas gyertya, 1 millios auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>elkiabalta magat, hogy a legdragabb 4 elekrodas gyertyabol ker 4-et. Erre
>elkezdte kerdezgetni az autosboltos, hogy milyen autoja van, stb.mert o
>bizony nem ajanlja a 4 elektrodas gyertyat.
>Vajon miert nem ajanlotta?

Egy ismerosom vett az Asconajaba ilyen fosch-bosch super 4-es
gyertyakat motorgeneral elott. A szerelo aki a motort javitotta egyszeruen
nem volt hajlando betenni ezeket, mert szerinte ahhoz a motorhoz nem jo.

Tegnap beszelgettem a szerelommel. Neki is csak rossz tapasztalata
van ezekkel a gyertyakkal, csorognek, lustulnak tole a motorok.

Nekem is ilyenek vannak az automban (mar nem sokaig), vannak is
elogyujtas beallitasi gondjaim.


>Esetleg 1millio Ft korul milyen autot tudtok ajanlani?
>Nekem a Renault Twingo, Clio, 19-es tetszik esetleg Opel Astra vagy Suzuki.
>Erdekelnenek a tapaszalataitok.

Hosszu utakra Astra vagy 19-es. Sajnos az 1millios Astrak mar eleg idosek
ahhoz,
hogy a rozsda megjelenjen rajtuk.
Az Astra viszont nagyon kenyelmes. A 19-est nem ismerem, de a Clioban
az Opelhez kepest magasabban ulsz, nincs oldaltartasa az ulesnek,
a kormany ugy all, mint egy teherautoban, es a lecsapott teto miatt
a kozpeso tukorbol nem latsz hatra eleg messzire.
Egyebkent nagyon jo kis auto a Clio, a nok imadjak
Suzukit inkabb ne vegyel, keves benne az anyag.


************************************
    Akos   
************************************
+ - Slati bazsant vagy mi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs, nem auto tema. Nem tudjatok, hogy lehet a szlovak aranyfacant
kapni ? Mar bejartam Julius Meinlt, Kaiser-t meg mindenfele nagyobb
ABC-t itt pesten, de sehol nincs, es meg szeretnem kostolni mar evek
ota. Most reklamozzak orrba-szajba, csak eppen azt nem mondjak, hol
vegyem meg :-)
Bunny
+ - FIAT Tipo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

A subj-ben emlitett autorol szeretnek bovebbet megtudni, 
tapasztalt szakiktol( 1.7 D motoru szornyrol lenne szo:))

Koszi:
Csaba
+ - rozsdafalo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nekem van ilyenem, talan az egyetlen itt a listan, akit ravitt a
Lelek ilyet venni.
Harom honapja van kb. fonn az auton. Eddig jo, hatasosnak tunik.
De nem vagyok pecsi, hanem ajkai.
Udv
Ozlet
Tamas
+ - mostmicsinaljak? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Tippjeitekre szamitok az alabbi temaban:

Egy augusztusi 14-i szabalysertesnek ma sikeresen atvettem a befizetesi papirja
t 
es a hatarozatat ajanlott levelben, tertivevennyel.

Fizetni kell, es hogy miert, ahhoz a sztori a kovetkezo:

SZTORI:
Egy penzes brokercimboram eskuvojere naszajandeknak vettunk egy (rendszam 
nelkuli) 15 eves felmatricazott, Rercaro uleses, feltuningolt cross-wartburgot.
 
Nagyon jol mutatott az E-klasse'-s eskuvoi menetben, foleg hogy nem volt 
kipufogodob rajta, ezert aztan hangja is volt rendesen. Oriasi piros masni volt
 rajta, 
az eltakarta a tenyernyi lyukakat a kasznin.
Lenyeg, hogy trelerezes helyett a megteendo 2 km-t az auto sajat maga tette meg
.
Persze, hogy elkaptak a zsaruk a rendszamhiany miatt (kotelezo volt...), es 
kurv@ra nem ertettek a poent. Lekestunk meg az eskuvoi koccintasrol is. 
Feljelentettek. Ismetlem, 98 aug 14-en.


Szoval a KERDES:
tudomasom szerint a szabsertesek elevulese 6 honap. Ezen ugye boven tulvagyunk 
mar. Fellebbezzek, hogy lemaradtak Rolam es felejtsenek el? Vagy azert fizetnem
 
kell? Vagy hagyjam a fenebe? (Dehat atvettem...)

KERLEK, segitsetek.




U.i.: Az autot 3 het mulva elloptak, kertvarosbol. Pedig aki segitene, annak ig
ertem 
volna egy kort 160-nal a Rakospalotai szantofoldeken.....
+ - koszos benzin. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

Az lenne a kerdesem hozzatok, hogy okozhat-e koszos benzin olyat, hogy
menet kozben egysze rcsak leall az auto. Menet kozben olyan erzes,
mintha
egy pillanatra valami "visszafogna" az autot, majd leal. Ezutan azonban
lehet ujrainditani, es vidaman megy tovabb, majd egyszer csak megint
leall, joval kesobb. Miota ez van, par napja, nem volt ujratankolva a
kocsi. Adjatok otletet, mi lehet ez. A kocsi egyebkent egy VW Jetta 1.8
injektorral.

Koszi.

Fraky(TM).
+ - Neon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A velemenyeteket szeretnem kerni Dodge/Chrysler Neon 2.0 kocsival kapcsolatban.
Milyen, hogy megy, vannak-e nagyobb bajai stb.
Szoval tudjatok.
Ha tudtok valamit a kocsirol legyszi irjatok.

Elore is koszi.

Ja es tilhof@...(Tamas) emlitette, hogy erdeleknek a turbo-toltos motorok.
Ha lesz egy kicsi idom akkor osszeszedem magam es irok par dolgot rola.
Udv,

W a l t e r
mailto:
Telefon:+36-30-99-05-837
(Klem Krisztian)
+ - sokminden... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


> Egy kerdesem lenne: jobb-e a 3 (4) elektrodas gyertya a hagyomanyosnal?
> Azert kerdezem, mert szerintem a szikra nem negy iranyban fog 'ugrani'
> gyujtaskor, hanem csak mindig az egyik elektrodara veletlenszeruen. Akkor
> meg miert jobb a simanal, hiszen ott is csak egy elektrodara megy a szikra.
>
Itt is csak egyfele megy egyszerre a szikra, de mivel 4 db testelektroda
van, ezert
nagyobb az eselye a biztos szikranak. Regebben volt itt vita ezekrol a
gyertyakrol,
volt akinek bevalt, volt aki egy eletre megutalta oket, de en akkor nem
igazan
tudtam leszurni semmit, hogy mi lehet az oka, hogy valakinel megy,
valakinel nem.
Nalam remek, Skoda 105, azota az alapjarat sokkal szebb, es egy picit,
egy nagyon
picit jobban huz a motor, persze lehet, hogy csak bebeszelem magamnak
:o)
Egyebkent a mult heten tartottam nagy karbantartast, AC pumpa,
olajcsere,
legszuro...  kiszedtem a gyertgyakat is, hat eleg kormosak voltak, egy
baratom meglatta,
mondta, csereljem ki, adott negy Brisk gyertyat, hogy az gyari, es hogy
milyen jo....
Na ket nap mulva szepen megtisztitottam a Bosch-t, es visszaraktam, mert
veluk valahogy
akkor is jobban ment az auto. A kormos gyertyaknak egyebkent
valoszinuleg az volt az oka,
hogy probalkoztam ac pumpa cserevel, es hat sajnos kiderult, hogy
ketfajta tipus van belole,
es nem csak a benzincso kivezeteseben kulonboznek, hanem a kar, ami
nyomkodja a
membrant, az uj tipusunal hosszabb. Az eredmeny, ha berakod, nem fog
eleg benzint nyomni,
es szegeny motor nem fog rendesen muxeni.

>szinvaltasnal be kell iratni valamit a forgalmiba a rendorseggel

az ember vesz sok sok idot, bebatyog a rendorsegre, sorbanall
es atirjak ugy harom evvel ezelott meg ingyen atirak, hogy most?
nem tudom

Nemregen valaki szidta a skodat...

> - Lengokaros hatso felfuggesztes default (a lengotokos elterjedt helyett)
>

Mi a baj a lengokaros hatso felfuggesztessel? Most nem rosszbol, csak
tenyleg nem tudom...
Amugy edesanyam, aki elegge utal autoval utazni (folrazza a gyomrat),
sokkal jobban
szereti az en skodamat, mint a sogorom asconajat...

> - Strapabirobb valto, default 5 sebesseggel
>
Hat nem tudom, de a regebbi nyugati kocsikban sem volt szeria az 5
sebesseges valto...

> - Normalis muszerfal, ahova a kodlampa kapcsolo is befer, es normalis
>   kesztyutartoja is van (Ez a GLS muszerfala, de nem lehet hozzajutni).
>
Nekem az van :o) amugy lehet, hogy tudok is egy eladot, ha erdekel
valakit, megkerdem...


Van negy elado skoda hegesztett felnim, 6 collosak, ketton gumi
is van, 195/55 R 13-as Michelin, 1,5 mm-es profilmelyseggel....
8000 penzert el is vihetitek...

Sziasztok.........Adam
+ - Re. Skoda nem leallas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Szia Feri
Sziasztok autosok.
>Egy kicsit el voltam havazva
Hat igen elmult a tel es gondolom felengedtel mar.
>ha be van kapcsolva a ventillator
>akkor
>az meg ahogy leall termel energiat es ebbol jar a motor... ha bekapcsolom
>meg a
>motorhutot is akkor meg tovabb jart a kocsi...
Na neee?? Mi koze van a ventillatorodnak a motor jarasahoz ha kulcs elfordit
leallitas. Akkor probald ki, ha beulteted leendo anyosodat beindul- e az
autod
){ 

Udvozlettel: Frigyes

Ui. A Skoda olyan mint az elvarazsolt kastely.
       Rejtejes :-)

Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.            A - MajorKa Bt.


+ - off topic: vatta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Iksz Ipszilon!

A Wágner és Vatta Társulat nevében írok Neked, remélve, hogy nem
minden nap kapsz ilyen e-mailt, mint ez...

Ezt a levelet azért küldjük, hogy mint egy jól-megírt *** E-MAIL
VÍRUS *** terjedjen el a Hálón, tegyen ismertté bennünket,
vagyis a Wágner és Vatta Társulatot. Tesszük mindezt azért, mert
hiszünk benne, hogy jót akarunk, hogy jó az, amit csinálunk, és
hogy megérdemeljük, hogy megismerjenek bennünket, vagyis a
Wágner és Vatta Társulatot.

Neked csak annyit kell tenned, hogy 20 percen belül:

1. elolvasod a teljes levelet legalább 3-szor
2. elküldöd 12 - általad ismert - személy e-mail címére
(Forward)
3. kinyomtatod 2 példányban: az egyiket a WC ajtóra rakod ki, a
másikat pedig mindig magaddal viszed, hogy meg tud mutatni
mindenkinek, akivel csak találkozol.

Ha a fenti három lépést elmulasztod megcselekedni:

1. 20 perc után kapsz egy apró figyelmeztető jelzést:
megbotlasz, leesel a székről, ott hagy a párod -, ilyesmi
2. 25 perc elteltével a lelkiismereted nagyon erősen kezd
furdalni
3. 30 perc elteltével visszafordíthatatlan folyamat indul el:
aktivizálódik a *** VÍRUS ***, mely az alábbi képességekkel lett
felruházva:

1. képes bekapcsolni a számítógépedet
2. a winchestereden található kompromitáló szöveg- és
képállományokat (szexképeket, szerelmes leveleket, illegális
szoftvereket stb.) lokalizálni tudja
3. ezeket a megfelelő terminálokhoz (barátnődhöz, haverjaidhoz,
jogtulajdonosokhoz)akár Telefonos hálózat nélkül is képes
eljuttatni
4. folyószámládról pénzt tud átutalni a Jézus Szíve Imádkozó
Apácarend számlájára
5. képes bármely közeledben elhelyezkedő üvegfelületre
web-kamerát telepíteni
6. megsétáltatja a Bodrit
7. odaégeti a vacsorád.

Ezért határozottan arra kérünk, hogy teljesítsd FENTI
kéréseinket:

1. olvasd  el a teljes levelet legalább 50-szer
2. küld el az összes általad ismert e-mail címre (Forward)
3. nyomtatsd ki 2.001 példányban: az egyiket a WC ajtóra rakd
ki, a másik 2.000-t pedig oszd ki a Blaha Lujza téri
aluljáróban!

********************************************************
Siess! Már csak 19 perced van...

********************************************************
A Wágner és Vatta Társulat fiatal színészekből, írókból,
biciklis postásokból és néprajzkutatókból álló, - néhol kicsit
abszurd - humort játszó színházi tömörülés.
1993-ban alakult, a Danubius rádió (akkor még létező) "Szombat
esti eXtázis című" műsorának részeként: az MTV népszerű, rajzos,
és kutatható "Beavis und Butthead" sorozatának
hangjáték-paródiáját vittük hangszalagra.

Bár az EXtázis megszűnt, a Társulat nem. Színpadra léptünk, és
úgy maradtunk...

1995-ben a "Humorista kerestetik" vetélkedőn a KRETÉN MAGAZIN
különdíját nyertük.

********************************************************
Már csak 15 perced van.

********************************************************
1995 óta rendszeresen játszunk Budapesten (művelődési házakban,
közép- és főiskolákban, kávézókban), néha vidéken is. Külföldön
még nem volt a Társulat, de szeretne...

1999-ben - immár harmadszor - újjá alakult a Társulat, s már
Ciusban bemutatta "Elektrosokk" című műsorát, melyet nagy
sikerrel adott elő a Kolibri Pincében és a Józsefvárosi
Pódiumon.

Ezzel egyidőben megnyitotta hálószemét is.

A Wágner és Vatta Társulat (folyamatosan szőrösödő) Hónalja az
alábbi címeken érhető el:
www.extra.hu/wagneresvatta/
www.nexus.hu/wagneresvatta/

Itt minden megtalálható (lesz), ami az Interneten, csak egy
kicsit másképp!

******************************************************
Azt szeretnénk ezzel az elektromos levéllel elérni, hogy
mindenki, akinek ezt az Interneten postázott *** VÍRUST ***
eljuttatjuk, április folyamán, barátaival együtt, eljönne
(legalább) az egyik előadásunkra, és ott megpróbálna nevetgélni.
Persze tudjuk, hogy ez utóbbi  teljesen reménytelen, mert olyan
unalmas, fantáziátlan és humortalan a műsor, hogy csak na -, de
ezt nem áruljuk el.

Ennek ellenére bízunk benne, hogy akad egy-két ipszilon (pl.
Te), akinek megesik a szíve a Wágner és Vatta Társulaton, és
eljön.

A Wágner és Vatta Társulat TELJES áprilisi PROGRAMJA Budapesten:

22-én 19 órakor - ELEKTROSOKK

A Társulat régen várt új műsora, immár negyedszer!

Sokan nem fértek be március 31-én és április 11-én... Szólj
nekik is!
Sőt! Most minden ellenségedet magaddal hozhatod!

A belépő jegyek ára az új évezredet tükrözi: már most 400 Ft/db!

Az előadás helyszíne a KOLIBRI PINCE és SÖRPINCE
(VI. ker. Andrássy út 77.)

Az előadásra, a jegyek korlátozott száma miatt (70 db),
telefonos jegyfoglalást biztosítunk. Hívd a 343-1344-et, a
rögzítőre mondd fel a neved, és hogy hány jegyet szeretnél! A
jegyeket a hívások sorrendjében tesszük félre, amíg vannak. A
lefoglalt jegyeket az előadás előtt lehet átvenni, a kezdés
előtt legkésőbb 20 perccel.

És most reklám: Wágner és Vatta Társulat!

******************************************************
Ha tényleg végigolvastad ezt a levelet, akkor nem vagy Komp. De
sebaj: mi sem. Sőt!

******************************************************
2 perc.

******************************************************
Jó lenne:

1. ha eljönnél az előadásra, hogy megnézd, ott vagyunk-e
2. ha bármi ötleted van megírnád: 
3. sokszor látogatnád a Hónaljunkat
4. iskoládba, munkahelyedre előadást szerveznél nekünk
5. küldenél egy csomó pénzt
6. csinálnál 100 fekvőtámaszt.
7. ha elbúcsúznánk végre...

*** Wágner és Vatta - Virus is activated ***

               Are you happy? (Y/N)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS