Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 585
Copyright (C) HIX
1999-12-05
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 autoszerelo-paranoia (mind)  17 sor     (cikkei)
2 Denszesz, aksi (mind)  31 sor     (cikkei)
3 Meg mindig CD,MP3... :) (mind)  60 sor     (cikkei)
4 Clio (mind)  30 sor     (cikkei)
5 Aprosagok + kispolszki (mind)  19 sor     (cikkei)
6 alko-hol? autohifi, es szerviz (mind)  41 sor     (cikkei)
7 re: klima beszereles (mind)  13 sor     (cikkei)
8 Automata valto No1...(bevezeto) (mind)  53 sor     (cikkei)
9 Automata valto No2(hidrodinamikus ny.v&t.k).... (mind)  41 sor     (cikkei)
10 automata valto (mind)  71 sor     (cikkei)
11 re:previa (mind)  9 sor     (cikkei)
12 koszonet (mind)  9 sor     (cikkei)
13 off topic (mind)  6 sor     (cikkei)
14 RE: Citroen CX (mind)  31 sor     (cikkei)
15 audi leallas (mind)  16 sor     (cikkei)
16 re: Tukorragasztas (mind)  22 sor     (cikkei)
17 TELAPO ITT VOLT! (mind)  22 sor     (cikkei)
18 Re: mea culpa (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - autoszerelo-paranoia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Az autoszerelokben egyszeruen nem bizom. Van egy srac, akitol az autot
vettem, benne igen, de hozza ugy viszem a verdat, hogy a szomszed haz,
na meg a noveremek szomszedja. Barhova mashova viszem vagy en vagyok
mellette az autonak, vagy meg az uleshuzatot is kiveszem. Minimalis
benzin van az autoban es kannaval viszek magammal, mikor megyek erte.
Sajat karomon tanultam: egy kanna benzin es egy szerszamkeszlet banta.
Amugy a sko hengerfejtomiteset 10+anyag korul csinalta volna, szoval
sporoltam 10 lepedot.

Bye

Fresi BaCSi

u.i.: Hagyjatok abba a  KHK-t vegre es az autorol
beszeljetek!!!!!!!!!!
+ - Denszesz, aksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nekem a következőt csinalta az autom.
Napkozben semmi gon, megy, indul, minden.
Este azonban, akar 10 perc allas utan is, ha
beinditottam elkezdett durrogni, alapjara kb.
5-600, padlogazon durrogva 3000. Ezt csinalta
fel percig, utana minden jo volt es ment. Reggel
beindult, ment csak egyet kettot durrant.
Az az erdekes, hogy haverom autoja (ugyan olyan
mint az enyem, csak egy evvel fiatalabb) is ilyet
csinalt. Beult hozzam, mert az ove durrog, azon
az esten az enyem is elkezdte a durrogast.
Azota ki van tiltva az autobol... :-)))
En a sajatomra azt mondtam, hogy vizet tankoltam,
es belefagyott. Az ove viszont melegben is csinalta.
En beleboritottam egy telitankhoz (50-55l) kb. fel liter
denszeszt, azota semmi baja. Az oven viszon Lambda-
szondat kell cserelni.
***
Tudtok nekem valami tanacsot adni a gazrekombinacios
(remelem igy kell irni) akkumulator hasznalatara vonatkozoan?
(Annyit en is tudok rola, hogy berakom es megy. Par evig nem
is kell tudnom rola. De peldaul tolteni hogy szabad, ha netan
lemerul?) (Exide STR)

Mindenkinek sokat abbol, amit szeretne!

Koltai 16V Peter

VW Scirocco 16V
+ - Meg mindig CD,MP3... :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Stevie, sziasztok autosok!

>Az aranyozott csatlakozoknak es plane az ezustkabelnek
>semmi koze a jel/zaj viszonyhoz. Az altalam emlitett 100dB
>koruli jel/zaj viszony pedig nem a gyari adatokbol, hanem
>szakujsagok sajat meresebol szarmazik.

En itt nem a jel/zaj atvitelre celoztam , hanem arra, hogy aki 100 dB-es
jel/zajjal kivan dolgozni, annak muszaj a kabelek frekvenciamenetere is
gondolnia! Egy sima rezkabelen ugyan nem termelodik zaj (felteve, hogy nincs
a generator kore tekerve :))) de a kivant frekvenciatartomany torzul.

>> Hasonlitsd ossze, hogy mondjuk az ember raaldoz 50E ft-ot (200$) egy MP3
>> lejatszasra vagy vesz 60E ft-ert (240$) egy CD tarat.

>Ha mar arakrol beszelunk, 50 ezerert egy puszta MP3
>lejatszot kapsz, 60-ert pedig mondjuk egy tesztgyoztes
>Kenwood KDC4070-et, ami a CD-jatszon kivul mellesleg
>tartalmaz egy RDS radiot es egy (igaz, relativ
>kisteljesitmenyu) negycsatornas erositot. (Es akcioban most
>kulonben is csak 57e, beszerelessel egyutt.)

Bocs ha felreertheto voltam, de en itt most _CD-tar_ -rol beszeltem! Arra
nem is gondoltam, hogy CD tunert veszek. Ha mar hifi, akkor erolkodo+CD tar.

>> Es egy ilyen alap
>> CD-tar nem hiszem hogy olyan komoly kimenetet tud produkalni mint amirol
mi
>> beszelunk.

>De. A kimenet elektromos jellemzoi szabvanyositva vannak.

??? Ezt nem ertem. Szabvany a 100 dB-es jel/zaj? Az egy dolog hogy
szabvanyos line-out (750mV?) van de ez mas! Itt most a cucc minosegerol van
szo, nem a hagyomanyos parameterekrol! Mellesleg idealis esetben a CD 120 dB
jel/zajjal dolgozik. Csak az eloerosito helybol beletermel zajt. A mai
technologiaval csak nagyon dragan lehet komolyabb jel/zaj viszonyt
osszehozni. Raadasul tenyleg csak a vajtfuluek halljak a kulonbseget.

>> (arany csati 100E ft/os kategorianal indul (400$))

>Az arany csatlakozo is jo esetben rez, rossz esetben valami
>rezotvozettel futtatott kozonseges acel. Ez abszolut nem
>szempont!

Pedig nem egy helyen lattam (hallottam) hazi hifit arany csatikkal, ezust ka
belekkel. Hidd el szamit!

>De tudod mit, egyezzunk ki dontetlenben :-) Mind a ket
>musorforrasnak megvan a maga letjogosultsaga. Az MP3,
>akarcsak a kazettas magno bevalhat egy eleve alacsony
>felbontokeppesegu rendszerben (ld. gyari hangszorok) es ha
>az autos nem tul vajtfulu.

OK, bar nem arra ment a dolog, hogy ki gyoz! En azt probaltam bizonyitani,
hogy a mai igenyeknek eleget tesz egy MP3 lejatszo. Anyagilag mindenkeppen
jobban jar az ember. Nagyon sok helyen sima kazettas radio van a kocsiban.
;)

SzaboZE
+ - Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Peter irta:
>>>
A munkahelyemen volt ra lehetosegem neha Renault Clio-t
vezetni. Sajnos idonkent hosszabb tavra is.
Nem 100-120 kilos 190 centis emberekre meretezett auto.
Ha negyen ulnek benne, eleg lomha. Ja, es a hely sem igazan
>>>

Kedves Peter!
Ez a megallapitasod kisse paradox, nem gondolod?
*** Melyik ilyen kategorias auto kenyelmes 120 kilos, 190 centis
embereknek?
*** Melyik ilyen kategorias auto nem lomha 60 LE-vel 4 sulyos felnottel?

Ezt a 2 kerdest feltettem volna termeszetesen akkor is, hogyha mondjuk
Fiat Punto-t irsz... (raadasul az csak 54 lovas (volt) alapesetben...)

Apropo lomhasag:
Ha minden igaz, nyar elejere mar itt lesz Mo-n a csucs (szeria) Clio:
megkapja a 2 literes valtozo szelepvezerlesu motort, amit felpiszkalnak
140 LE-rol 165-172 LE-re. Igy erosebb lesz, mint a regi Clio Williams
(pedig az is osszegyurte az aszfaltot maga alatt...).

Talan igy mar nem lesz lomha a kb. 820 kg-s kisauto...  :-))


udv, deejaytiszy
Renault.
+ - Aprosagok + kispolszki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
eloszor is koszonom mindenkinek aki valaszolt a Fiestas-hutovizes
kerdesemre.


Olyan ceget keresek Magyarorszagon, amely klimaberendezes utolagos
beszereleset
csinalja.

En még csak hallottam roluk, de allitolag eleg jok: Scorpio Kft. 1133 Veso
u. 6 Tel: 3202100

Mas. Szerintetek elbir egy kispolszki 13-as atmeroju kereket? Most 12-es
gyari van rajta, de
erre a meretre a gumivalasztek szegenyes (vagy csak en nem talalok eleget).
Persze ha talalok felnit. Mennyire befolyasolja ez pl. a meromuszereket?
Futomuvet? Lehet, hogy jobban is nezne ki?

Peter
+ - alko-hol? autohifi, es szerviz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!



> Ja primitiv
> tuning, csk kat nelkuli autokhoz: fecskendezz a szivocsobe alkoholt. ezt
> egy kis elektronika vezerelheti. befecskendez, ha meleg a moci es padlot
> nyomsz. Mivel a kornyezetbarat beallitasok alapjan mindig van
> legfelesleg, azt igy kihasznalod es hutod is a motort.
>

Keresek egy vallalkozoszellemu egyent, aki beulne hatra a motor melle,
es ha szolok neki, egy inekciosfecskendovel nyom egy loket alkoholt a
mocinak :o)


Autohifi: aranyozott csatlakozok es a jel zaj viszony: a kettonek nincs
tul sok koze egymashoz. Az aranyozott csati csak egy jo kis palifogo
eszkoz, hogy vedd meg a csillogo villogo dolgot. Pl ha bemesz egy hang
vagy videostudioba...  Hat nem sok aranyozott csatlakozot fogsz talalni.

Nem igaz, hogy csak felmilliobol lehet kihozni jo rendszert. A felso
hatar igaz, hogy a csillagos eg, de atlag 200 penzbol ha nem is
tokeletes, de jo minosegu, kellemes rendszert lehet osszerakni.

Vegszokent pedig Stevie levelebol idezek:

> De tudod mit, egyezzunk ki dontetlenben :-) Mind a ket
> musorforrasnak megvan a maga letjogosultsaga. Az MP3,
> akarcsak a kazettas magno bevalhat egy eleve alacsony
> felbontokeppesegu rendszerben (ld. gyari hangszorok) es ha
> az autos nem tul vajtfulu.
>

Ehhez igazan nincs mit hozzatenni. Kulonbozo emberek vagyunk kulonbozo
igenyekkel. Vannak olyan ertekek az eletben, amiket meg en nem tudok
ertekelni...



Udv...Adam
+ - re: klima beszereles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Olyan ceget keresek Magyarorszagon, amely klimaberendezes utolagos
beszereleset
>csinalja.

K-Termo Bt. 

cegvez.:Kocsis Kalman Tel: (1)2760520 , (30)9496291

Ha egyeb gondok is vannak a kocsival, nyugodtan kerdezd meg, azt is
megcsinalja.

udv
andi
+ - Automata valto No1...(bevezeto) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali HIX-autosok!

  Bevezeto:  A belsoegesu motorok (otto es dizel egyarant), terheles alatt
nem indithatok, van bizonyos minimalis fordulatszamuk, ami alatt egyaltalan
nem kepesek mukodni. Tenyleges munkat, azonban csak e folott kepesek
vegezni egy bizonyos maximalis fordulatszamig. A motorok uzemi
fordulatszamtartomanya 2-5szorose a legkisebb fordulatszamnak, a nyomatek 
a fordulatszam fuggvenyeben alig valtozik. 
  Az autoban azonban szukseg van olyan szerkezetre, amely biztositja, hogy
allo auto motorjat el tudjuk inditani => tengelykapcsolo, es kepes legyen
akar emelkedon (sarban, terepen) elindulni, a vezeto akaratatol fuggo
sebesseggel haladni, hatramenni, stb. Ezt hivjak nyomatekvaltonak 
(sebessegvalto), feldata: athidalni a motor szuk uzemi
fordulatszamtartomanya es az auto tag sebessegtartomanya kozotti elterest,
novelni a motor nyomatekat, a rendelkezesre allo teljesitmeny es a
megkivant fordulatszam adta hatarokon belul.
  Volt olyan auto, amely nem rendelkezett csak tengelykapcsoloval, a benne
levo motor kepes volt az autot gyorsitani a vegsebessegig is akar. Pl.a
Maybach 11 l-es, 12 hengeres soros  motorral volt szerelve, a hatramenetet
villanymotorok bizotsitottak. O az a kivetel, ami erositi a szabalyt.

 Miert van szukseg nyomatekvaltora? Elindulaskor, gyorsitaskor, terepen
haladaskor a kereken sokszor nagyobb nyomatekigeny van, mint amekkorat a
motor egyaltalan le tud adni. Ilyenkor a nyomatekot noveljuk, egyben
csokkentve a sebesseget. No meg szukseg van iranyvaltasra is.

 Tengelykapcsolo tipusok:
- surlodo betetes (szaraz es nedves egyarant)
- hidraulikus
- specialis
   - vasporos (pl.Subaru Legacy ECTV)

 Nyomatekvalto tipusok:
- fogaskerekvaltok
     - bolygomuves
     - "hagyomanyos" fogaskerekes nyomatekvaltok
- hidrodinamikus nyomatekvaltok
- variator nyomatekvaltok
Es a fentiek tetszoleges kombinacioi....
  Az eddig leggyakrabban alkalmazott automata nyomatekvalto a
hidrodinamikus nyomatekvalto + tobb fokozatu bolygomuves nyomtekvalto
kombinacioja.  Ennek legnagyobb hatranya, a nagy uzemanyag fogyasztas es a
specialis javitastechnologia.
  Ujabban viharosan terjed az acellancos variatorhajtasu nyomatekvalto
(CVT), megjelent az Audi, Nissan, Subaru, stb,. autoiban.  Lasd
Volvo343(Daf66) egy-par honappal ezelotti HIX-auto.

Uff:
      Levente
--
"...hajtott kereket kormanyozni???"
"Mi ertunk hozza!"         (Trabant)
"Intelligens megoldasok ezen a bolygon"" (BMW, Electrolux, IBM)
+ - Automata valto No2(hidrodinamikus ny.v&t.k).... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali HIX-autosok!

    Hidrodinamikus tengelykapcsolo:  ugy kepzelheto el, mint ket
szembeforgatott muzlistal(vagy ket fel citrom), amelyben elvalasztolapatok
vannak, a ket fel kozott az olajtotltes teremt kapcsolatot. Az egyik
tanyert a motor hajtja, a masik hajtja a nyomatekvalto bemenotengelyet. Az
olajtoltes specialis, szemelyautokban nem szokas cserelni.  A ki es
bekapcsolas a motor fordulatszamatol fuggo modon megy vegbe, van egy
hatranya, mar alapjaraton kepes bizonyos nyometkot atvinni =>
vonszolonyomatek, amivel megkeseriti az autosok eletet lampanal(sebessegben
levo auto szep lassan kuszik elore). (tipikus kepviseloje: Hydramatic
GM/USA, tobbfokozatu bolygomuves ny.valtoval)

  Hidrodinamikus nyomatekvalto:   Vigyazat! a Hydromatic NEM hidrodinamikus
nyomatekvaltoval rendelkezik, hanem hidrodinamikus tengelykapcsoloval. A
ketto kozott az a kulonbseg, hogy a ny.v.-ban van egy harmadik
lapatkoszoru, a vezetolapatkoszoru, amely all es a nyomateknoveles a
szerepe.  A vezetolapatokat szokas szabadonfutoval ellatni, javitva ezzel
kisebb szlipek eseten a hatasfokot. A nyomateknoveles elerheti az 1:4-et
(kuilonleges kivitelnel ennel tobbet is)

  Vezetesi metodus: mivel nincs fix eroatvitel a ket fel kozott, ezert a
hatasfok jelentosen fugg a fodulatszamkulonbsegtol. A maximalis hatasfok
sose eri el a 100%-ot, mindig "csuszik", a mukodesi elvbol kovetkezoen.
Htk. eseten kis nyomatekatvitelkor a legjobb a hatasfok, hnyv. eseten pedig
(konstrukciotol fuggoen) 75-95%-os turbinafordulatszamnal (a turbina
forduléastzama 75-95%-a a szivattyu fordulatszamanak).
  Celszeru a lampanal ures allasba tenni, mivel a motort ilyenkor is
terheli a vonszolonyomatek. Ha nyomjuk a feket, hogy megalljon a jargany,
akkor jocskan megnohet a fogyasztas, hisz ez a nyometek is terheles a
motornak, amit uzemanygaban kifizetunk a kutnal.
  A masik vezetesi trukk, a jatek a kick-down-al/gazpedal visszvetellel. Az
automatika kapcsolasi pontjai fuggnek a sebessegtol, a
gazpedalllastol(terheles). Ezek lefeel/felefele a vezeto jobblabatol fuggo
helyen mukodnek. Itt lehet sokat sporolni....

Uff:
     Levente
--
....mi vagy ha, gazt adsz?
Gazkereskedo.... ( MOL, Primagaz, Shell-gaz, Total-gaz.....)
+ - automata valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Automatas tapasztalataim osztanam meg Veletek.
Az en automon a megvasarlas ota (a regi tulajoknal
ugyszinten) nem mukodott a kezifek. Nem is volt ra
szukseg, hiszen a "P" allasban tokeletesen rogzitette
a hatso kerekeket. A "P" allas egyebkent fronthajtasos
kocsikon lehet kiraly, mikor az osszes kereket blokkolni
lehet parkolaskor.
A fekbetetek jobban koptak. Viszont az uzemanyag
tobbletfogyasztas miatt vitatkoznek az "automata ellenes"
emberekkel. Ugyanis nekem mar volt alkalmam Renaultban
elfustoltetni a kuplungot. Csak azert, mert Kamara erdonel
felfele kellett araszolni, pentek delutan, nyari kanikulaban. Ne
tudjatok meg azt az erzest, mikor 30 masodpercenkent kell
kezifekkel elindulni!!! Es a kuplungcsere manapsag nem ket
filler...szerintem olyan 4-5 tank benzin ara nemelyik tipusnal.
Az elso igazan hosszu utam egy VW Jettaval volt, Dunaujvaros-
Pecs viszonylatban. A 2 literes motor, es az automata valto,
 legkondival akkora elmenyt nyujtott, hogy el nem lehet mondani.
A szerpentinen lazan elozgettem, fel kezzel, fel labbal. De igazan
akkor dobbentem meg, mikor a kezifekes kereszezodesekben
Pecs varosaban, lazan megfogta a kuszonyomatek a kocsit
hatragurulas ellen, es egy gazfroccsel mar ki is startoltam az
utra. Nem veszelyeztettem a mogottem allot hogy nekigurulok,
nem okoztam fennakadast a keresztezo forgalomban, es a
motor sem fulladt le. Ugyes gazadassal meg a kerek sem porog
ki.
Sokszor vitatkoztam kollegaimmal, akik kozul nehanyan ugy
nyilatkoztak, hogy "szeretek valtani, ezert jobb a manualis valto".
Csakhogy gyakran olyan emberek alkotnak velemenyt az automata
valtorol, akik soha eletukben nem vezettek automata valtos kocsit.

En nem allitom hogy az automata jobb, de kenyelmesebb. A
savvaltas egy belvarosi csucsban csak egy gazadas, es egy 
fekezes. Elozesnel ugyan nem eri utol a manualist, de a kickdown
kapcsolo a gazpedal vegallasanal olyan, mint a vadaszgepnel az
utanegeto. Egy veszelyes helyzetben (manualis valtonal) konnyen
beleesik az ember olyan hibaba, hogy rosszul valasztja meg a
sebessegfokozatot. A motor vagy tulporog, vagy az alacsony fordulat
miatt nem ad le kello nyomatekot, es egy nagy jarmu elozesenel 
vegzetes is lehet.
A visszavaltassal (a reakcioido-keses miatt) is elmegy annyi ido,
mint az automata sleeping idejevel...ami 1 masodperc koruli ido.
Ami erdekesseg: Ugyanazon kocsitipusbol vettem ketto darabot.
Az egyiket alkatresznek szantam, a masikat pedig felujitasra. En
az automata mellett dontottem. A ket kocsit egy idoben hasznaltam.
Es mikor egyikbol atultem a masikba, hiaba volt a manualisban
2400 -as motor, a 2000 -es automatas joval kenyelmesebb volt.
A manualisrol kerult le a rendszam, es jelenlegy mar csak annyira
van osszerakva, hogy guruljon (ha utban van a kertben).
Az automata tenyleg nem olcso dolog. Valoszinuleg emlekeztek az
egy honapja feldobott kerdesre...keverhetoek -e az automata olajok.
En inkabb lecsereltem. A gyarilag 5.5 literes mennyiseg miatt 6 litert
kellett megvennem, es a 2400 Ft/l ar nem volt olcso mulatsag.

Ha egy auton annyit latni, hogy tolataskor vagy beallaskor fekez, az
valoszinuleg nem hibbant, csak a magas alapjarat miatt az araszolo
automata valtos kocsijat lassitja. Ha indulaskor felvillan a tolatolampa
az eluttunk allo auton, illetve a feket nyomva tartja az illeto, az annyit
jelent hogy automata valtos, es hamarosan indulni fog. Abban is
biztosak lehetunk hogy az emelkedon az automata valtos kocsi
sose fog visszagurulni.
Az automata szivato....hat nekem meggyult a bajom a kezivel is, mert
egy 110 loeros kocsit elegge kinos dolog a fekkel lassitani, mikor a
pacik vinnek elore.
Nekem van bent allofutes, es ha nagy a hideg, elore befutok. Rovid
tavra viszont a 2 literes motor, es a masfel tonnas auto...automata
valtoval nem nyero....akkor inkabb egy Trabantot kinoznek...ha lenne.

Peter.
+ - re:previa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Lecci cc-zzetek maganba is mert nem vagyok a listan.
>OK, bar szerintem erdemes lenne feliratkoznod :-))
Megtettem :o)
--
csendi


http://www.csendes.de  Kistanyank
<<Windows? Nein danke!>>
+ - koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom az automata valtoval kapcsolatos nagyszeru informaciokat:
,  es 
Bocsanat, ha valakit kifelejtettem
--
csendi


http://www.csendes.de  Kistanyank
<<Windows? Nein danke!>>
+ - off topic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nem foglalok allast a khk-rol, hogy hasznos, vagy nem, _bizisten
>nem erdekel_.

Hehe... allast foglaltal :)))))

Nedudgi...
+ - RE: Citroen CX (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Ciroen CX ( 22 sor )

>Nagyon fontolgatom mostanaban, hogy a regi automat lecsereljem egy
uj(abb)-ra.
>A regi autom Skoda 105S, at uj pedig egy Ciroen CX lenne.
>Tudtommal van itt koztetek egy CX-es illeto. Ha tudnatok irni az autorol,
hogy
>mennyi a karbantartasa, alkatresz ara, akkor nagyon megkoszonnem. Foleg a
Diese
>l erdekel, de ha a benzinesrol is van infotok, azt is szivesen veszem.
En sokat jartam egy CX D Turbo-II -vel, mint autorol csak szuperlativuszokban
tudok rola beszelni. Nagyon kenyelmes, stabil, megy mint az agyugolyo. Keves
ilyen
jol eltalalt auto van.
>Igazsag szerint meg nem gyoztem meg magam nagyon, mert a Skodamat egy
megbizhat
>o szerelohoz szoktam vinni, aki fillerekert javitja az autot, es jol is
csinalj
>Az is erdekel, hogy mennyire megbitzhato a Citroen. Es foleg, hogy mennyiert
tu
>dnek hozzajutni pl. egy 2.5-os turbodieselhez.
Evekkel ezelott en is sokat gondolkoztam hasonlo helyzetben. De ne vedd
meg. Egy ilyen koru autot sokat kell szerelni, csak ha a feltetlenul csere
szorulo dogokra goldolsz is, egy-ket ev alatt egy kisebb vagyont fogsz
rakolteni, ha nem ertesz hozza. Komplikalt auto, _szakember_ szerelo kell
hozza.
szvsz a francia autok minosege a BX es R19 korszaktol javult lenyegesen, a CX
meg joval korabbi konstrukcio.
--Udv: szm
Motto: Megmondta az oreg Ford, legjobb auto az uj auto ...
+ - audi leallas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

talan van aki emlx, Audi leall, stb.

A legfurcsabb dolgot elfelejtettem leirni: amikor meleg motornal van
alapjarat, de nem tokeletes es beulok (vagy kiszallok) es becsapom a Verda
ajtajat, leall a motor  :-O

Ezt adjatok ossze!

Sok csokit!
L.
      _Ivicz Laszlo            
    _| H - Budapest    Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
  _|   Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites:
_|     http://www.angelfire.com/il/lepcso
+ - re: Tukorragasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
  
>>Ferrobonddal tokeletesen visszaragadt. (uveg
>>muanyaghoz variacio)

>vigyazzatok a ragasztgatassal! Mar lattam miszlikre
>osszetort szelvedot rossz ragaszto miatt.  A ragasztott uveg
>retegei kozott az eros ragaszto feszito hatasa miatt
>feszultseg lep fel. A szelvedo pedig a ragasztas utani
>ejszaka a garazsban zuzodott miszlikre

Hukk, nem rossz.
Szerencsere az enyem birja az ejszakazast, mar 4 honapja semmi
baja. Remelem nem adtal otletet neki.  :-)
Nagyon konnyu az a belso tukor, meg hat eddig is ugy volt
odaragasztva, remelem nem emeltem a feszultseget.
Annal a betorott szelvedonel akkor szerintem meg ludas lehetett a
ragaszton kivul a ragasztott (nehez visszapillanto?), meg talan meg
a szelvedo is.

Szeva:
 FZ                          mailto:
+ - TELAPO ITT VOLT! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vidam napot! :-)

Nos, kinel jart/nem jart a Telapo? :-))
(megj.: nalam a Telanyo jart az ejjel...)

Ja igen! Es tudjatok mit hozott nekem a Telanyo???
Meghozta a CD-3-at! Bizony!
Ezen a CD-n van az autos talalkozo teljes videoanyaga, osszesen 69 percben.
Köztük 2 anyag videoklip-szeruen osszevagva (a gokart es a Niva-huzas), de a
tobbi is azert szepen megcsinalva.
Termeszetesen majd mindenkirol a bemutatkozo filmek (mar akirol keszult),
filmek a verdakrol.
Az ara: 700 Ft+posta. Megrendelni az elozo hirdetesem alapjan lehetseges.

Sok narancsot, csokit es minden foldi jot kivanok mindenkinek a "telapo"
napjan! :-))
(most virgacsot, meg szenet nemkivanok senkinek! :-)))

Minden jot, udvozlettel:     MyChroLesLie (MCLL)
mailto:
HiX-Auto homepage:: http://auto.hix.com (official HiX-Auto site)
Ekezet & HTML-ready!
+ - Re: mea culpa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusz Istvan! Szervusztok!

Penteken valami miatt nem akart elmenni ez a level, ugyhogy meg
egyszer:

Kadlec István wrote:
>Elnezest kerek Haasz Attilatol, nem allt szandekomban megbantani
>o"t!!!
Nem tortent semmi, valoszinuleg inkabb en reagaltam tul a dolgot
(reggelre meg is bantam, hogy elkuldtem a levelet), ugyanis az utobbi
idoben egy kicsit frusztralt vagyok a munkahelyembol kifolyolag, es
konnyebben ugrom mindenre. Az AUTO lista az egyik feludulesem a keves
kozul, mert kellemes emberek irnak egymasnak altalaban jo legkorben,
szamomra erdekes temakrol, es ezert 'ijedtem' meg egy kicsit, hogy
esetleg valakiket zavar a stilusom. Orulok, hogy nem errol van szo!
(:-)

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS