Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 774
Copyright (C) HIX
2000-06-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Atveres (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Levelezes - offtopic! (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Elozes, gyerekules, karcolas (mind)  59 sor     (cikkei)
4 RE: Regatta (mind)  8 sor     (cikkei)
5 OFF - autos tagline-ok (mind)  16 sor     (cikkei)
6 re favorit (mind)  23 sor     (cikkei)
7 vpower (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Mercedes W123/200D (mind)  10 sor     (cikkei)
9 Omega elso tapasztalatok (mind)  23 sor     (cikkei)
10 Re. Favorit dilemma. (mind)  32 sor     (cikkei)
11 inditomotor, Lupo (mind)  74 sor     (cikkei)
12 Regata, benzin elfogyott (mind)  52 sor     (cikkei)
13 Olasz, francia, spanyol autopalya fizetes (mind)  16 sor     (cikkei)
14 Flame (Palika) (mind)  33 sor     (cikkei)
15 Great Music For Racers And Drivers! (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Skoda 105s hutorendszer (mind)  19 sor     (cikkei)
17 RE: *** HIX AUTO *** #771 (mind)  33 sor     (cikkei)
18 Klima + Octavia fogyasztas + hol vagytok (mind)  30 sor     (cikkei)
19 Gyorsulas: gond?? (mind)  11 sor     (cikkei)
20 gyerekules (mind)  21 sor     (cikkei)
21 Gaztartaly (mind)  46 sor     (cikkei)
22 Golf-Suzuki baleset (mind)  44 sor     (cikkei)
23 Re: *** HIX AUTO *** #773 (mind)  27 sor     (cikkei)
24 F1-F1-F1 !!! (mind)  44 sor     (cikkei)
25 off (mind)  17 sor     (cikkei)
26 futomuvek (mind)  23 sor     (cikkei)
27 gyerekules (mind)  6 sor     (cikkei)
28 Regata (mind)  23 sor     (cikkei)
29 kispolszki a bakonyban (mind)  9 sor     (cikkei)
30 Re Shell (mind)  15 sor     (cikkei)
31 Citrom nyilik (mind)  21 sor     (cikkei)
32 Hello HIX, (mind)  18 sor     (cikkei)
33 Feltores.. (mind)  32 sor     (cikkei)
34 Opel Kadett ELADO! (mind)  15 sor     (cikkei)
35 Bonzsur, (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Atveres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

A francba, en eddig sosem figyeltem, de sajna ma sem... elegge.
A tortenes:
Kerepesi uti Esso, tank benzinnel telenyom, "Shopba" bemegy, fizet: ket db
10000-es odaad, 7020 Ft visszaad. Blokk eltesz. Koszonom, viszlat. Itthon
HIX Auto elolvas, nahat, a sok balekot meg mindig atverik a kutnal. Kisordog
megszolal: talan te is balek vagy? Blokk megnez: 12473 Ft Hogy az a
@&#+&#ߤ#ß>$ß!!! 20000 Ft -12473 Ft =7527 Ft jart volna vissza. A pofatlan
kis ribi 507 Ft-t keresett rajtam... pedig se szoli, se mukorom. Ha ezt csak
minden 10. hulyevel (pl. velem) sikerul megcsinalni, mar az is szep penz...
Ennyi! (Marad a duhonges, meg ezentul minden szamla alapos fixirozasa, meg a
penztartol valo tavozas es a penz eltetele elott.)

Uedv: Apafej
+ - Levelezes - offtopic! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>semmi koze hozza. Ha pedig a level tartalma nincs
>inyedre, akkor torolni kell (ezt lehet egerrel,
>menubol vagy a "del" gombbal)

	  Vendegem vagy egy sorre (vagy amit szeretsz), ha barmilyen
	levelet kitorolsz nalam akar egerrel, akar a "del" gomb hasz-
	nalataval! Ugyanis VMS Mail-t hasznalok karakteres terminal-
	rol... :-)
	  Udv:

							Nagyak
+ - Elozes, gyerekules, karcolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Harom temaban irnek, ebbol az egyik segitsegkeres. Az elso
	az arra a kerdesre keresi a valaszt, hogy miert kell egy jobb
	kocsival "csakazertis" megelozni egy rosszabbat, ha ugyis ugyan-
	annyival megy. Pontosabban nem is keresem a valaszt, mert tudom.
	Arrol van szo, hogy ha ez az emlitett "kocsioszlop" ugy erkezik
	egy nala lassabb jarmu moge, hogy a rosszabb auto van elol,
	a jobb ilyenkor esetleg nem tud egyszerre ket autot megelozni,
	viszont a feltarto legelsot meg tudna olyan resekben, ahol a
	rosszabb mar nem. Majd' minden utamon megtortenik ez velem.
	Legutobb peldaul Miskolc fele mentem, Fuzesbony utan az orszag-
	uton 110-zel. Elottem egy Toyota Hilux kisbusz pontosan ugyan-
	annyival. Megis inkabb megeloztem ugy, hogy egy kis idore fel-
	gyorsitottam 130-ra, majd visszatertem 110-zel ele. Lehet,
	hogy nem is ertette, miert volt ez nekem jo, de mihelyt utol-
	ertunk valakit, onnantol maris lehagytam a Toyotat. Nem is
	lattam tobbet... Hat ezert!
	  A masodik tema a gyerekulessel kapcsolatos. Nem is gondol-
	tam ra, hogy ebben erintett lehetek egy jo ideig, mert 26 eves
	vagyok, gyerekem nincs, es nem is akarok meg evekig! Viszont
	most voltam unokatestveremeknel, akinek van egy harom eves
	lanya. Oket furikaztattam neha (varosba, nagymamahoz stb.).
	Most akkor egy kotelezo gyerekules mellett mit tudok csinalni?!
	Veszek en, holott nincs gyerekem, hogy ha ketevente masfel ki-
	lometert vinni kell egy gyereket, legyen, vagy vesz az unoka-
	tesom, akinek nincs kocsija, hogyha ketevente valaki masfel ki-
	lometert vinne, legyen, vagy megmondom az unokatestveremnek,
	hogy a nagyinal talalkozunk, menjen tomegkozlekedessel, mert
	nincs gyerekules, es megbuntet a rendor?! (Mert az megbuntet,
	az hotziher, mert olyanok! Hiaba mondjatok, hogy az is ember,
	csak tudni kell vele banni: sokan biztosan nem tudjatok azt,
	amit en tapasztalatbol. Tudniillik latom a szemukben felcsilla-
	no fenyt, amikor megllitanak: baromira zavarja oket, hogy egy
	"takony gyerek" [17 evesnek sem nezek ki] itt furikazik egy
	vadonatuj fekete Alfaval, neki meg szakadt Ladara sem telik,
	buntessuk meg jol, mert ugyis van penze!) Szoval visszaterve
	a gyerekulesre: erre mit tudtok szolni?! Most komolyan!
	  A harmadik, a keres, pedig a kovetkezo. Egy hete valamelyik
	kis rohadek Homo Erectus (mert Sapiens-nek nem neveznem) bele-
	karcolta a csomagtartoba a "KAKA" szot. (Igy, nagybetuvel.)
	Valoszinusitem, hogy egy gyerek volt, es baromi mazlija van,
	hogy nem vettem eszre, mert olyan irdatlan mertekben ruhellem
	a gyerekeket (hu, mit kapok ezert, de egyszeruen nem tehetek
	rola: van, aki a zold szint nem birja, van, aki a toltott ka-
	posztat, en meg a gyerekeket), hogy valoszinuleg meg a kezet is
	eltortem volna! Szoval az lenne a keres/kerdes, hogy ha tudna-
	tok segitseget/tanacsot nyujtani, hogyan lehetne eltuntetni,
	azt megkoszonnem. Letezik olyan, hogy javitoceruza, peldaul?
	(Mert 30 ezerert nem fogom lefestetni a teljes hatso ajtot.)
	Szerencsere a karcolas elegge vekony, es mashol is van, igy nem
	csak a "kaka"-s reszen tudnek javitani...
	  Ha valaszoltok, maganba is, legyszi, es koszonom, a "Te kepes
	lennel eltorni egy gyerek kezet?! Megerdemelned, hogy kromo-
	faggal fujjak le a kocsidat, Te allat!" tipusu valaszokat inkabb
	mellozzetek! Az epito jellegu leveleket meg egyszer elore is ko-
	szonom, udvozlettel:

							Nagyak
+ - RE: Regatta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Romania]
> Temakor: regatta ( 18 sor )
> Idopont: Mon Jun 12 11:43:51 EDT 2000 AUTO #773
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> 1,9Diesel Regatta '89-es milyen auto lehet?
Szeteso tipusu. Ne vedd meg.
--Udv: szm
+ - OFF - autos tagline-ok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Belebotlottam egy par autos tagline-ba

" Optimist: YUGO owner with a radar detector "
" Open car door for a girl? Either the car or girl is new "

Forditasert lehet reklamalni maganban, 3-nal tobb igeny eseten a 
kovetkezo szamba magyarul is megy :)

ADios

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - re favorit (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Szerintem gyorsan add el :) Sajnos a favoritrol az a 
maganvelemenyem, hogy ritka szar egy auto (vagy nekunk sikerult 
a belole gyartott pickup-bol 2 szart is kifogni?)
Motorikusan gyengecske (mondjuk ez van), de rohadt mindenhol, 
valahol 40000 tajekan a hengerfej bemondta az unalmast, a rugok 
gyarilag voltak szarok, a lengescsillapitok mar ujkoraban sem 
voltak valami csodalatosak.
A legjobb skodank, ami volt, az 1981-es 120-as volt. Utana jott 
meg ket 120-as (gyengulo, de a pickup-nal meg mindig jobb 
minosegben).

A masik fele, amiert azt mondom, hogy szabadulj meg tole, hogy 
vevo az meg nemigen akad ra. Nem tom mert (ennyire azert nem 
szar, sot, egesz kenyelmes)

Bye

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - vpower (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

En egy akkor 5 eves 1.4-es astraban (CN14Z ha jol tom, de ezek 
benne vannak :) meg  a pickupban teszteltem, amikor meg nem 
volt annyival dragabb, no meg uj volt. 
Tapasztalatom szerint semmit nem hasznalt, a fogyasztas se 
ment le (na mondjuk a pickupnal nehez volt levinni :)

ADios

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Mercedes W123/200D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok!
A fenti tipusrol szeretnek szakvelemenyt kerni, kinek milyen 
tapasztalata volt ezzel a joszaggal. Az biztos hogy nem rossz
konstrukcio, es a tobbi, de konkret, egyeni tapasztalatokra lennek
kivancsi. Ha valaki hajtott ilyen verdat, legyen szives ossza meg velem
a tapasztalatait. Akar a listan, akar maganban, bar szerintem a 
tobbieket is biztosan erdekelne. 
Elore is koszi!
Hali!
Csonti
+ - Omega elso tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Tegnap lenyomtam az elso maratoni Budapest-Köln tavot az Omega 2.5TD-vel.
Nagyon kellemesen csalodtam, gyakorlatilag alig faradtam el fizikailag
az autoban. Szellemileg persze elegge. 10.5 ora alatt ertunk ki, kicsivel
100 feletti atlaggal. A klima miatt nagyon kellemes volt egesz vegig, bar
ez kb. 1l plusz 100 km-enkent (kit erdekel, gazolajbol... :) )
Amugy nagyon barati a kocsi, 9.5l es fogyasztast produkalt, pedig eleg
sokat mentunk 150-160-al. Az elejen Mo-on meg 180 korul is, de ugy menni
mar nagyon faraszto. Ahhoz kepest a 150-160 szinte allo tempo. A tempomat
egy allati hasznos dolog, fogyasztasilag is meg lab-kimelesileg is sokat er.
Meg hat poen mikor 150-el dodzsemezik az ember a jo kis kanyarokban.
Tankoltam nemet gazolajat, tenyleg jobb, bar nem brutalis a kulonbseg.
Foleg a 2-esben gyorsitasnal porog sokkal jobban az auto. Es biztos nem
amiatt van mert kiegett, mert meg Nemetorszagban is tartott a magyar
gazolaj,
megsem porgott jobban :)
Ha vegig 130-al mentem volna, kb. 7.5-es atlagfogyi lett volna.


Udv|MfG,

GABRIEL, Akos
+ - Re. Favorit dilemma. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Mazsola.

>Lenne egy hallali fontos kerdesem hozzatok.
>Van a csaladban egy 1990-es Skoda Favorit.
>Mar igen csak felujitasra szorulna,a karosszeriaja is,es
>a motorja is.
>Most ebben az allapotaban adnanak erte rogton
>400 ezer forintot.
>Eladjuk ennyiert,vagy erdemes lenne rakolteni,es
>mmeg ket-harom evig kihasznalni.

Viszont nekem is lenne 1 keresem hozzad, leirnad pontosan, hogy mit kellene
cserelned a jarmuvon es merlegelni tudjal, hogy eladjad avagy az arajanlat
alapjan meg erdemes lenne felujitani es tovabb hasznalni. Alkalmadtan akar
maganban is leirhatod, hogy mire van szukseged es arajanlatot adok a kivant
alkatreszekrol.


Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L

Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - inditomotor, Lupo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kis vita indult el az inditomotorokrol. A T34-es motorjat tenyleg a
Zaporozsecben alkalmazott motorral inditottak be. Ezt onnan tudom, hogy
lattam ilyent eloben . Nagy kiralysag, amikor beindul a kis zaocsi motor
jot zummog, majd bedorren a nagy V8(V12?)motor urolt robajjal. Szoval
allat. Az uzemanyag nem gond ugyanis a T34-es motorja benzines volt , bar
sok mindennel kepes volt elmenni, de alapvetoen benzines volt, igy nem
kellett uzemanyagot vinni kulon az inditomotornak. De azt hiszen az aligha
lenne gond, mert egy tankon siman elfer 20 l benzin es ez kb egy fel evre
eleg inditozashoz.

MAS:
Visszaterve egy kicsit a VW Lupora.
Kicsit utananeztem, mert nem akartam tok hulyesegeket irni.
Tehat 1.2 TDI, 61 Le, vegsebesseg 165 km/h. Ez meg igy rendben is lenne, de
a fogyi meg mindig nem OK. A valtoztathato geometriaju turbo tenyleg sokat
javit a helyzeten, mert sokkal szelesebb fordulatszamtartomanyban idealis a
feltoltes. Ugyanakkor a kocsi onsulya 800 kg. Ez nem keves foleg ha
beleulok a 85 kilommal. Na jo ok, talan tudja a fent irt ertekeket, de jo
tudni a tobbi erteket is. A gumi 155/65-os spci futasu gumi, ami meg jo is
lenne egy ilyen kis kocsira, de a nyomas banne 2,5/2,3 bar. Na ez a nem
semmi. Hat ez ugy razhat, hogy meg a tomesed is kiesik. A jelentos
fogyokura miatt, minden ma mar alanak szamito extra kimaradt belole, igy
meg egy kispolski is komfortosabb :-))))). Rengeteg alumimium, muanyag es
magnezium otvozetet hasznaltak igy egy esetleges meghibasodasnal vagy
karambolnal az Isten aldja azt akinek fizetnie kell, mert biztos a gatyaja
ramegy. Az uj alakatreszek csillagaszati aron lesznek amit pedig javitani
kell ahhoz meg specialis javitasi technika kell, ami draga, gondolok itt
egy egyszeru hegesztesre. Speci gordulocsapagyakat keszitettek, de ezekhez
a zsir orult draga. A kocsi legellenallasi tenyezojet 0,29-re
csokkentettek, ami a legterelok teljes elhagyasat eredmenyezte. Ennek
kovetkezmenyekent a kocsi uttartasa, leszorito ero hianyaban, nagy
sebessegnel nagyon szar lehet, azonkivul, hogy rondak a 4"-os konnyufem
kerektarcsak, mert ugy nez ki mintha negy virsli lenne a kocsira szerelve.
A poen az, hogy ugyanezt az erteket tudja steptronic valtoval is. Azt azert
nem szabad elfelejteni, hogy a hidraulika altal mukodtetett kuplung es
valto szerkezet komoly energiaigenyu, es igy az is fogyaszt benzint.
De ez meg mind semmi. Bar Magyarorszagon nem kaphato, de ha kaphato lenne,
akkor 4.8millio Ft lenne. Na erre varjal gombot. Egy tok fapados lehetllet
gyenge kicsi kocsiert ennyi penz. Ha megveszek egy barmilyen egyszeru
diezel kisautot jol felszerelve (egyes tipusoknal full extrasan)3
millioert, es az fogyaszt 2-3-4 literrel tobbet meg akkor is s
kulonbozetbol 5 evig eljarok az utakon es meg sporolnom sem kell. 
Na ja kerem a kurva nagy takarekssag mellett el teszettunk felejteni, hogy
nem eleg olcson uzeltetni de megveheto arunak is kell lennie a kocsiank.
Szerintem ennyibol barmelyik autogyar kihozna egy ugyanilyen parameterekkel
rendelkezo kocsit. Ez nem nagy kunszt, kurva draga tanulmanyautonak valot
piacra dobni a legmodernebb technikaval, de megfizethetetlenul dragan. 
Szoval nem mondom, hogy ne lehet megcsinalni, de egyreszt csak meregdraga
technikaval, msareszt meg igy is hihetetlenul laboratoriuminak tunik az
egesz, es egy sor dologrol kell lemondani, ami elmennye teszi az autozast.
Egyebkent beszeltem egy sraccal aki annal az ujsagnal dolgozik, aki a
tesztet csinalta. O mindta, hogy miutan ennek az autonak ez az egyetlen
elonye, hogy tok keveset fogyaszt, ezert nagyon finoman hasznaltak es
vegyes hasznalat mellet es abszolut kimeletes uzemmodban 3,3 l/100km jott
ki. Ez nem rossz ertek, de egyreszt nincs 3 liter alatt msareszt ennel
kimeletesebben nem lehet menni vele csak direkt erre torekedve. Amsik vicc
a muszerfalon levo pillanatnyi fogyasztasmero.5liternel vana pirog es azt
mondta, hogy csak nagyon neha eri el a pirosat. Ez vicc. Egy kocsi egy
normal gyorsitaskor is az atlagfogyasztas 3-8-szorosat eszi meg. Persze ez
pillanatnyi fogyasztas, de hat ezt mutatja a mutato. Ez meg 3 literes
altagnal is min 15 liter lenne, tehat a mutato melodramatikusan es
egyszeruen CSAL!
Na ennyit errol. Nem vagyok egy nagy VW fan, mert az ertekehez kepest draga
kocsikat gyart, de ez az egesz nepbutitas meg  bosszant is.

Bocsi a hosszusagert.  
Udvicsek,

W a l t e r
mailto:
Telefon:+36-30-99-05-837
(Klem Krisztian)
+ - Regata, benzin elfogyott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

a REGATA-rol : tobb mint 3 eve hasznalok egy 87-es 1.9 TD-t. Most jartam eloszo
r
ugy vele, hogy lakhelyemen kivul leallt (Kecskemeten Pecs helyett), gondolkodta
m
is, hogy kidobom es veszek egy uj vagy ujszeru autot. Aztan kikalkulaltam, hogy
egy uj kocsira ramegy az osszes penzem, es meg fizethetek 5 evig havi 40-60
eFt-ot (autoja valogatja, de az olcsobbjat nezegettem) Raadasul ha ezt eladom,
eredetvizsgalat, uj kocsi uzembehelyezes, vonohorog, gyari tetotarto (szep
kocsira nem gagyit teszunk, ugye..) radiomagno,.... ott vagyok a Regina
motorfelujitasanak aranal. Az elso evi CASCO--bol meg megcsinaltatom a
karosszeriat (atlyukadva sehol sincs, legalabbis meg takarja a felpuposodott
gyari festek).
Biztos egy csomoszor el fog meg romlani, de a kisebb bajokkal, kontakthibakkal
elbirok, es remelem, egy tisztesseges motorgeneral utan -beleertve a gumicsovek
csereit is - nagy baj nem lesz vele egy ideig.
Az elmult 3 ev alatt persze egy csomo baj volt vele, de ezzel egyutt tudtam
elni. Arrol nem szolva, ugy erzem semmivel sem volt kevesebb bajom ezzel a
kocsival, mint azon ismeroseimnek a sajat kocsijukkal, akik minden nap
hasznalnak hasonloan oreg, sokat futott autot. Egyszer szamolgattam, havonta
legalabb 150-szer inditom, napi legalabb 2 hideginditas, es egyebkent nem tul
oregurasan vezetek...
Szoval ar-teljesitmeny tekinteteben szerintem megeri - ha korrekt muszaki
allapotban veheto meg. A motort eleg jol lehet ellenorizni a levegoveszteseges
ellenorzessel, a futomu durva hibait szinten jol latni (egyebkent meg bagoert
javithato a futomu).
Vegeredmenykeppen en - ha nem lenne sok penzem - es az igenyeim  is
valtozatlanok - ujra megvennem a Regata-t. Oriasi csomagtarto, nagyon kenyelmes
(no jo, nem egy BX, de a nemet autokhoz kepest tagas), elhuzza a lakokocsit,...
.
es keveset fogyaszt.
De aztan nem szidj, ha ilyet veszel !

Irtam Nektek, Kecskemeten leallt az auto. Azota pontosan kiderult a hiba oka :
az adagolo tengelyenek perselye elkopott, elmozdult sikjabol a fogasszij kereke
,
ettol atugrott a vezerles. Komoly baj nem lett, az adagolo javitasa 25 e, +
vezermuszij, hengerfejtomites, munkadij : osszesen 54e Ft. A francba.
De ez nem az auto olasz voltatol van, az adagolo BOSCH... Azt mondta a
szakszerviz, a nemetek allitasa szerint ott Nemetorszagban ezek az adagolok 3
autot vegigelhetnek....Lehet,hogy megiscsak rendszeresen kellene toltogetni
valami jofele adalekot a gazolajba ?

A benzinfogyasrol :
kb 4 eve volt egy futo kalandom egy Skoda 120-al. Megvettem este, hazavittem
(megettem), masnap indulnek vele. Semmi.... Kiderult, a benzinmero nem ment le
0-ra, a tartalekjelzo lampa meg nem egett. Benzin 0.
Szerencsere jo helyen lakok, a benzinkutig vegig lejt az ut (kb 1-1.5 km....)
legurultam, toltottem. Ez volt az elso nap a Skodaval. Sok ilyen kovette...

Sziasztok : Attila
+ - Olasz, francia, spanyol autopalya fizetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek!
A segitsegeteket szeretnem kerni.
A kozelmultban valaki mar feltette ezt a kerdest es remenykedem, hogy 
talan valaki valaszolni is tud.
Mennyibe kerul az autopalya Franciaorszagban es Spanyolorszagban, 
illetve lehet-e hitelkertyaval fizetni erte (ez vonatkozna 
Olaszorszagra is).
Az informacio surgos lenne.
Elore is koszonom a valaszt.
Jo autozast mindenkinek
Barnabas
-- 

BARNABAS JENES Ph.D. senior scientist	H-2101 Godollo, P.O.Box 411, Hungary
Agricultural Biotechnology Center	Ph: +36-28-430-600, Fax: +36-28+430-482
Monocot Cell Biology Group		E-mail: 
+ - Flame (Palika) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Palika,

>MITOL VOLT DURVA VADDISZNO?
>MERT NEM EGY SKODA FELTENGELYE ALOL NEZETT
> AZ AUTOKRA?
>MERT KOZZETETTE MASKENT GONDOLKODASAT?
>EZ EPPEN ELEG VOLT A KIREKESZTESHEZ, 
>ha innet nezem, akkor bizony nem vagyunk e
>gy fikarcnyival sem jobbak - sot...

1. Ne ordits. Ha kihagyod a CapsLock-oz, akkor is 
elolvaslak.
2. Nem Vaddiszno-ra irtam, hogy "durva", hanem a
feltunese idejen kialakult helyzetre. Mellesleg, ha ismerned
a vele kapcsolatos hozzaszolasaimat nem irnal ilyet,
legalabbis nekem cimezve.


>KOSSZ A JOTANACSOT, BAR NEM KIFEJEZETTEN NEKEM 
>CIMEZTED, MOST MAR EN IS MEGFOGADOM.

Ha Neked akarok irni, akkor odairom, hogy "Palika, 
". Nekem ugy tunik, lebaltazasod ota
szivesen jatszod a martirt, de azert nem kell tulzasba
vinni. 

Piece:

nme1



"Know your enemy"
+ - Great Music For Racers And Drivers! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

The REACTORS have created a CD of Great Music For Racers And Drivers!
Samples can be found at - www.thereactors.com     We are racers and run
VooDoo, a nitromethane fueled dragster.  The songs on the CD bring the
feeling of raw power, and the thrill of the racetrack and the road, along
wherever you go.  Stop by and check us out!  We'll be glad to hear from you.

Burt & Shep

--
+ - Skoda 105s hutorendszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kellene egy par soros ismerteto a Skoda 105s hutorendszererol. 
Erdekelne pl., hogy van-e a hutonel ventillator (ha igen milyen, 
mechanikus v. elektromos, allando vagy hofok kapcsolos, ezesetben 
hol a kapcsolo, gondolom automata...)?
Erdekelne meg, hogy kell-e legteleniteni ha elotte le volt eresztve
vagy eppen elforralta a vizet (ha kell, hogyan)? Tenyleg, hol kell leereszteni?
Van-e benne termosztat? Ha igen. hol? El szokott romlani?
A baratnom skodaja most szamovarnak is elmehetne, kellene valamit csinalnom...
Ezenkivul tapasztaltam eles, szabalytalan kopogast (zorgest) a motorterbol (onn
an 
is mintha a kis huto kiegyenlito tartalybol jott volna a hang, az erositette fe
l... 
En leginkabb a vizszivattyura tippelnek, valami otlet???

Valaszokat maganban is, ha nem kizaro ok.... :-)

Elore is koszi: Zavogyan Janos
+ - RE: *** HIX AUTO *** #771 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Saga írta:

Ennel "aranyosabb" tablahibat is lattam tegnapelott:

Budafoki ut, Okt. 23. u keresztezodes (Schonherz koli mellett). Ha a
6-os felol jovok a Budafokin, van egy lampa es egy balra kanyarodni
tilos tabla a jardaba ultetve. Korabban ket sav volt, az egyikbol
egyenesen, a maskbol egyenesen es jobbra lehetett menni. Valamiert most
egy harmadikat is felfestettek: BUSZ felirat es vastag balra mutato
nyilak az aszfalton, lampa a sav felett szinten balranyillal. Az
emlitett balra kanyarodni tilos tabla meg jol ottmaradt a helyen. A
jardaba ultetettsege azert fontos, mert igy az egesz utra hatalyos, nem
csak egy-ket savra... Akko' most mi van?


KRESZ-ileg nem tudom, hogy egészen korrekt-e a megoldás, de tény, hogy személya
utóval, vagyis inkább busz sávban nem közlekedheto jármuvel továbbra is TILOS b
alra kanyarodni. Az említett sávot azért hozták létre, hogy a 3-as és piros 3-a
s buszok normális útvonalon bírjanak közlekedni. Tehát valóban, neked balra kan
yarodni TILOS! Ha csak nem vagy éppen BKV sofor :)

Különben szerintem a sokan ültünk egy autóban-ra reakcióban olvasott meghalt 18
 éves fiú esete elég szomorú, de én úgy gondolom, hogy az ember 20 éves kora el
ott, sot még azután is számtalan esetben csak a szerencsének köszönheti az élet
ét. Én is. Aki pedig ezt tagadja, az nyilván sokkal higgadtabb, és ésszel élobb
 ember, mind a legtöbben... Vagy csak nem mond igazat :)


Üdv, 

		Áron

FIAT PUNTO 1.2 ELX - a tiszta ero :)
+ - Klima + Octavia fogyasztas + hol vagytok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Hir: A klimatizacionak nem csak a beszerelese, hanem az
uzemeltetese is draga dolog. 27 autogyarto felmeresebol az
derult ki, hogy a klima alaposan felviszi a fogyasztast.
A legjobb eredmenyt a Skoda produkalta (+0,2 liter/100 km),
a legrosszabb a Renault lett (+2 liter / 100 km). A szakemberek
szerint azert lett ilyen nagy kulonbseg, mert mas-mas 
technikat hasznaltak a meresnel.

------------

24 oras tesztelesnek vetettek ala az Octavia Combi 1.9 TDI-t.
A teszt celja az volt, hogy minel kisebb legyen a fogyasztas.
A tavolsag 98,8 km volt, ebbol 16,5 km sztrada, 49,1 km
elso osztalyu ut, 33,1 km faluzas. Ebbol sik terep 13,5 km,
emelkedo 39,1 km, lejto 46,2 km. A kocsikon Matador MP56
teli gumik voltak. A gyoztes 97 perc alatt teljesitette a tavot,
ami 61,175 km/h atlagsebessegnek felel meg. A fogyasztas
pedig 4,0394 liter / 100 km lett....
A legrosszabb eredmeny 6,6884 liter / 100 km, amit 78,324
km/h-s atlaggal sikerult elerni.

-----------

Mi tortent Veletek, mar csak 32 kilo a HIX AUTO, es senki
sem valaszolt a kerdeseimre... Csak nem volt tegnap unnep
MO-n???

Cs.
+ - Gyorsulas: gond?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a napokban megfigyeltem, hogy brutalis gyorsitaskor (kiporgo,
fustolo gumik) a kormanyt alaposan meg kell fogni, mert balra
rant. Meg voltam gyozodve, hogy a futomu vagy a felfuggesztes
nincs rendben, de tegnap megneztem az Automaniat, ahol a
vadiuj Saab 9.3 Viggen kormanya is megindult. Mi ennek az 
oka? Miert nem egyenlo mertekben viszi at az erot a kerekekre?
Vagy mas az ok? Az uttest elmeletileg ugyanolyan, gumik
egyformak...
Koszi:  Csaba (aki vegre megtudta, hogy tegnap Punkosd volt)
+ - gyerekules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

lazybear:
>Ha talalsz valahol normalis_ulesmagasitot, legyszives ird meg.
Sajnos a gyerekules-project egyelore szunetel, autokaban (Tade)
elmult az alapjarat (ugy latszik, ez kezd nepszokassa valni, legyen
junius masodik vasarnapja az Alapjaratelmulas Vilagnapja ;-)))
- ne, inkabb ne legyen...
es mivel van egyeb gyogyitanivalo is rajta (a lista >20 teteles :-( ),
eloszor elmegy szerelohoz.
Addig nemhogy gyereket, de meg felnottet se szallit :-)))

Udv
Gabor
> ----------------------------------------------------------------
The information transmitted is intended only for the person or entity to which
it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.  Any
review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action
in reliance upon, this information by persons or entities other than the
intended recipient is prohibited.   If you received this in error, please
contact the sender and delete the material from any computer.
+ - Gaztartaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autosok!

Peter irja:

>A mi 4utemu gazuzemu wartburgunkban (asszem, nem emlexem pontosan az
adatra) _60
>bar_ tulnyomason tesztelt aceltartaly van. Az 1ertelmu, hogy a tartaly nem
>robban fel, mivel a benne uralkodo tulnyomas miatt a gaz _nem tud
>visszaegni_ !  (ld.: gazos ongyujto)

    A hugom egyszer-ketszer a napon felejtette mar az ongyujtojat
es bizony felrobbant!
    Hasonlokepp az autoban levo gaztartaly is fel tud robbanni, ha
kivulrol melegitik: A nyomas megno, nagyobb lesz, mint amennyit
az aceltartaly elbir es egyszeruen szetviszi azt.
    Tavaly volt itt Franciaorszagban egy nagy botrany ebbol, ugyanis
egy gazuzemu kocsi elektromos hiba miatt kigyulladt, es mikozben
a kierkezo tuzoltok elkezdtek oltani, a gaztartaly nem birta a nyomas-
novekedest, es felrobbant. Ha jol emlekszem 2 tuzolto halt meg a
balesetben. Vagyis a gaztartaly egy idozitett bombaval ert fel
ebben az esetben. A baleset utan tobb laboratorium is tesztelni
kezdte a forgalomban levo gazszetteket (tobbsegeben holland
gyartmanyuak - ha kell a markajukat is elokereshetem): A
gazzal toltott tartaly ala tuzet gyujtottak es figyeltek a reakciot.
Erdemes ezt egy bunkerbol tenni, ugyanis 10 percen belul
mindegyik felrobbant.
    Ebbol a balesetbol okulva, iden januartol kotelezove tettek
a tartalyokon egy biztonsagi szelepet, amelyik egy meghatarozott
nyomason kinyit (meg a robbanas elott) es kiengedi a gazt.
Termeszetesen a kiaramlo gaz meggyullad es eg, mint egy
faklya, de csak eg, es nem robban.

    Nem tudom, vajon az otthoni szettek fel vannak szerelve
ezzel a biztonsagi szeleppel?

                                            Udv:

                                                            Zsolt

*******************************************************************
Zsolt WIMMER  - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects   -    http://www.visionobjects.com
11, rue de la Fontaine Caron, 44300 NANTES, FRANCE
Tél.: (33 2) 51.85.20.80                Fax.: (33 2) 51.85.23.60
mailto:
*******************************************************************
+ - Golf-Suzuki baleset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>> Kevesbe OFF: tegnap hallottam a kiralyi
>> TV-Hiradoban, hogy a ket
>> hettel ezelotti, 7 halalos aldozatot kovetelo
>> baleset azert tortent,
>> mert a VW Golf hasonloannagyonmenocsavo vezetoje
>> a savon atugralva
>> ijesztgette a szembejovoket. Es nem jott be
>> neki.

> Ez igy van, de hozzateszem nem eloszor jatszotta
> ezt. O is szeretett 110-el kozlekedni a lakott
> helyeken. Nem ez volt az elso baleset melyet igy
> okozott Szerencsetlen Suzukis reflexszeruen
> cselekedett. Kerdes Ildihez: ki neveli fel a
> serult gyerekeket? Ja es raadasul, a hirekkel
> ellentetben reszeg is volt!! Kolleganom szomszedja
> volt!!

Ha mindez igaz, akkor kulonosen elgondolkodtato a Fokusz riportja: 
par nappal a baleset utan bemutattak a golfos srac csaladjat: 
erthetoen szomoru gyaszolo fiatal anyuka, nehany honapos kisbabaval. 
A lany elmondta, hogy alig va'rta'k mar haza az apukat, mert a napot 
- a gyereknap apropojan - egyutt keszultek eltolteni, a srac anyukaja 
is sirva kerdezte onmagatol es a vilagtol, hogyan is tortenhetett 
ilyen szornyuseg? Szoval a riport kozben-utan felmerult bennem 
egy-ket kerdes: Kisgyerekes apuka miert tolti az egesz ejszakat a 
haverokkal es nem a csaladjaval, fokepp ha masnap egesznapos csaladi 
programot terveznek? Miert nem szolaltattak meg mast is, akar a Golf 
nehai utasai csaladjaibol, akar a Suzukiban erintettek 
hozzatartozoit? stb. Szoval a riport a tragedia okan torokszorito 
volt, megis ketelyeket ebresztett bennem, hogy valoban egy 
mintaapuka/ferj/sofor es baratai voltak-e reszesei egy veletlen 
balesetnek vagy valami mas tortent? Mert ugye az elso hiradasok 
ugy szoltak, hogy - noha a kivalto okok nem voltak egyertelmuek - a 
Suzukis okozta a balesetet es a Golf artatlan szenvedo alany volt 
csupan. Kesobb mar hallani lehetett azt is, hogy az egyik golfos utas 
zsebeben Speed tablettakat talaltak.
Szoval azt hiszem, szornyu tragedia tortent, 7-nel sokkal tobb 
aldozattal.

Vigyazzatok magatokra es masokra, udv,
RViktor
+ - Re: *** HIX AUTO *** #773 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > Es azt is probald ki, hogy leveszed a pisztolyt, tankolsz, majd
> visszateszed
> > es ujra leveszed, es megprobalsz tankolni. Szoval probald ki es
legyszives
> > utana ne allits ilyen hulyesegeket.
> Nem kell rogton hulyezni, foleg annak tukreben, hogy nincs igazad!!!!

Tapasztalatbol irtam, de most mar en is kivancsi vagyok, ugyis nemsokara
megyek Debrecenbe, minden kutnal tankolo ezresert, es megirom a
tapasztalataimat. A 'hulyezest' (mar ha ez az) arra ertettem, hogy ha a
pisztoly visszakerult a kutoszlopra, abbol mar nem lehet nullazasig
tankoni... ezt is tobbszor tapasztaltam, de most minden kutnal ki fogom
probalni (lesz ott Shell, MOL, OMV, Aral, Avanti, eleg jo minta, nem?)

> >A velemenyeteket szeretnem azzal kapcsolatban kerni, hogy
> >egy  1,9Diesel Regatta '89-es milyen auto lehet, erdemes- e


Par honapot dolgoztam vele. Valamibaja mindig volt de valahogy mindig
ment... Egyszer szetjott a turbocsove, a szerelom megesketett hogy nem
zavarom 120 fole, de amikor egy szakadt lada elkezdett kekeckedni, nem
birtam tovabb, megzavartam... 190 lett a vege (autopalya, lejto), de ezt is
kibirta.

Szerintem ne vegyel ilyen kocsit, csak baj van vele.

Udv, Luxi / Manta
+ - F1-F1-F1 !!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Draga Autos Barataim!

Ket temaban kernelek Benneteket, tisztettel, szurke allomanyotok
aktivizalasara. Hatha mast is erdelkel a tema... ;-)

1. A nyomatek

A minap jott szoba draga asszonykammal ez a fogalom, es meg kell vallanom
oszinten, nem tudtam neki ugy elmagyarazni, hogy meg is ertse...

Meg me'g azt is kerdezte, hogy a Patrolunknak mekkora a nyomateka...
(3.3 TD Hard Top)

Tud am az asszony jokat kerdezni... =:-o
(en meg nagyot hallgatni...)

2. Napfenyteto

Fent emlitett Patrolunkba szeretnenk a kozeljovoben egy jo nagy
napfenytetot beepitetni. Azert irom, hogy "a kozeljovoben", mert mostansag
fejezik be rajta a rancfelvarrast, vagyis a lakatolasi munkalatokat.
Es, ugyebar, jo lenne meg a fenyezes elott a dolgot megejteni...
A jargany hard-top-teteje 15-17 centinkent olyan 5-7 centis bordakbol all.
Akadaly-e ilyen tetore napfenytetot beepiteni?
Mi a pontos menete egy ilyen mutetnek?
Hatha akad egy-ket szaktekintely ebben a temaban is...
;-)
Na igen, es van-e ajanlhato ilyen szakemberetek?
Milyen arkategoriaban kaphatok, no, nem a szakemberek, hanem a kulonbozo
tipusu napfenytetok, es milyen tipusuak vannak?
Gyari/nem gyari, elektromos/kézi stb.

No, ezen hianyossagaimat potlando irtam meg eme helpet kero levelem.
Kerlek Benneteket, hogy a fenti ket temaban vilagositsatok fel engem,
szegeny laikust, A-tol Z-ig, mert szegyenlem magam a tudatlansagom miatt...
:-(


Üdv:
	Penti & Pentine'

U.i: Pls. a valaszokat maganba is kuldjetek el, es persze, a listara is.

2k-06-13-ke-11-30
+ - off (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nem tudom hallottal e rola, hogy idonkent "elromlik a penztargep" es
>veletlenul tobbszor kell lehuzni a kartyat. Ilyenkor elkeszul a kartyad
>masolata. Itt meg tobbet veszithetsz.

A masolas szvsz egy masik ketyerevel tortenik, tehat a penztar-terminalban
tenyleg huzkodhatja parszor. Masik keszulekben viszont nem. Amugy ez az
egesz kartyamasolosdi korunk egyik paranoiaja lett. Amikor az aranyrol
attertek a papirpenzre, mindenki sirt, hogy lehet masolni. A hamis penzzel
fizetes maig is megvan. A bankkartya-alapu szolgaltatasok az egesz vilagban
elterjedtek, annak ellenere, hogy ezeket is ki lehet jatszani. A
debit-kartyak viszont csak addig koltekezhetoek le, amennyi penz a mogottuk
levo szamlan van. Celszeru tehat kinek-kinek azt az osszeget rajta tartani,
amit a fogyasztasi szerkezete megkivan. En jobban erzem magam, ha van a
zsebemben egy kartya 50eFt-tal, mintha 50eFt kp van nalam. Zsebes tobb van,
mint kartyamasolo...
Fogash

+ - futomuvek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Aki ult mar fityoban, az tudja, hogy nem dol be kanyarban, es nagyon jo a
>kanyarsebessege.
Az oldaldoles hianya hamis biztonsagot ad! A futomu tulajdonsagaibol 2-3
alapveto kovetkeztetest von le csaknem mindenki. Ezek:
1. rugozas kemenysege: a lagy, hintazos autokat a kozvelemeny gyenge
uttartasunak hiszi, ez az esetek tobbsegeben igy is van. A kemeny rugozas a
koztudatban a jo uttartas zaloga, pedig soxor csak kenyelmetlenul razos
utazast eredmenyez.
2. csillapitas kemenysege: az erosebben csillapitott karosszerialengesek
stabilabb autora utalnak. A tul kemeny csillapitas viszont a legkisebb
uthibakat is beviszi az utasterbe, ami erosen kenyelmetlen, es elpattogos
utazast eredmenyez, vagyis csak tukorsima aszfaltra alkalmas
3. oldaldoles: az oldaldoles hianya biztonsagerzetet ad. Legtobbszor
biztonsagos is, de hiba azt mondani, hogy ez a nagy kanyarsebesseg zaloga.
A kispolaknal pl. az alig 1 meteres nyomtav miatt a nulla oldaldoles egy
kis "besokallas" eseten is megpordulest, rosszabb esetben borulast
eredmenyez. 
Az ilyen kisautokat jo uttartasunak nevezni kb olyan, mint egy
terepjarorol, vagy emeletes turistabuszrol hasonlot allitani. Kiskocsikhoz
kepest eleg jo, de abszolut ertekben inkabb a "korlatos" jelzovel lehetne
jellemezni.
Fogash

+ - gyerekules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lattam egy haromajtos (!) Saab 99-et (asszem az volt, esetleg oreg 900-as).
A hatso ulesen ketoldalt 2 db gyerekules, kozottuk egy 6-7 eves forma
lurko, valszeg magasiton. Ha ebbe az osoreg (15+) haromajtosba befer, akkor
masba miert nem?
Fogash

+ - Regata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

3 evig volt a csaladi jargany egy Regata 85S (1.5 benzines, karburatoros,
85LE).
Ami tetszett:
gazdag felszereltseg: kp zar, motoros ablakok elol, all. mag. kormany,
szines uvegek, fordszammero, felautomata futes, gyari vonohorog.
nagy hely: utasterben tagas, csomagtartoban oriasi.

Volt a C-oszlopon egy kb 10 cm hosszu "meghuzas" (ugy vettuk), de a
metalfeny miatt nem akartuk javittatni. A 3 ev alatt nem rozsdasodott, nem
holyagosodott meg (Svajcbol jott). 90eKm-ig szervizkonyve is volt, mi
115tel vettuk, es 160valahannyal adtuk tovabb. Ez ido alatt volt
motorolaj-csere, vezermuszij-csere, a kozepso kipufogodob tartofulenek
visszahegesztese. Asszem mas nem. Jellemzo hibaja nem volt, a
futes-vezerlest kellett egyszer szetszedni, mert kontakthibas volt.
Cserbenhagyast nem kovetett el, igazibol nem nagyon tudok mit felhozni
ellene.

A dieselek kozul szvsz az 1.9-cel erdemes foglalkozni, az 1.7 nem tul jo.
Nekem (nagy dieseles beallitottsagom ellenere) nem tetszenek a diesel
Ritmok/Regatak, a 85S, a 85S i.e., a 90S i.e. es a 100S i.e. mind jobb
vetel ezeknel.
Fogash

+ - kispolszki a bakonyban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vasarnap leugrottunk a Balcsira (HOG rallye volt, akinek mond ez valamit).
Gyorbol, tehat keresztul a Bakonyon, ami egy jo kis technikas szakasz, nem
olyan huje unalmas, mint az autopalya. Na itt (hogy pontos legyek a
cseszneki vartol kb 10 km-en at) szivatta a feher kispolak az osszes utana
torteto BMW-st, es egyeb markak kepviseloit, koztuk minket is. O is a
kanyarsebessegre jatszott, megpedig ugy, hogy fol-le 50-nel nyomult. De azt
nagyon stabilan!!! :)
Fogash

+ - Re Shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nekem is tortent most pozitiv tapasztalatom a Shellnel.

Hibas kutnal tankolsz. A Shellhez csak bunko embereket vesznek fel. Valaki
biztos hibazott a felvetelinel. Csakis igy keveredhet kozejuk nehany
normalis. Azert a dunafoldvari tartja a szintet. :(

Mit lattam tegnap (hetfon)? A dunafoldvari MOL kutnal (ami regebben talan
TEXACO volt, szoval a Pecs feloli oldalon a 6-os mellett) 238 Ft/L a 95-os.
Mindenhol mashol 239.90-be kerult.

udv: yerico Pécsről
(Pápai Tamás)

Motto: Nekem nem is fagy a vindozom. Sajnaljuk, onnek hibas peldany jutott,
de ne feljen, ingyen kicsereljuk.
+ - Citrom nyilik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Furcsa dolog tortent velem. A fehervari Tesco parkolojaban hagytam
>a kocsit, es bementem matatni. Amikor ujra kint voltam, meglepodve
>tapasztaltam, hogy nyitva van. 100%, hogy bezartam!
>Az auto
>Citroen BX, kozponti zar, de nincsen se riaszto, se taviranyitos
>ajtonyitas. Erre kossetek csomot...

Tipikus kozpontizar hiba. (foleg utolag beepitett)
A nagy melegben megnyulik valamelyik rud es a
rosszul beallitott kapcsolonak ez eleg a nyitashoz.
Ellenorzes: kezzel (kulccsal) nyissad-zarjad a zarat.
feluton kell kapcsolnia (feluttol erzed, hogy meghuznak
a motorok). A Te autodban valoszinuleg valamelyik
ajtonal szinte enyhe erintesre is nyilik a kozpontizar

Ja es ha megjavitottad se hagyd a telefont a tartojaban,
mert attol is kinyilik :)) (kinyittatik)


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Hello HIX, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Condrix Joe:
>"Furcsa dolog tortent velem. A fehervari Tesco parkolojaban hagytam
>a kocsit, es bementem matatni. Amikor ujra kint voltam,meglepodve
>tapasztaltam, hogy nyitva van. 100%, hogy bezartam! Nezem, a telefon
>eltunt a tartojarol. Aztan megtalaltam az elso ulesen a taskam alatt."
>
>Joe, Te miket nem csinalsz! Kint hagyod a telefont ES egy taskat a parkolo aut
o
>ban? Vigyazz, ez nem Afrika ;-) De tenyleg, szerintem ez tul nagy kockazat...

Igen, emlegettek pesti ismerosok, hogy haborus viszonyok meg minden, de hat
faluro' odamegy az ember osztan csak nez mint a vett malac...
Penteken megyek Egyiptomba, ott aztan nem csesztetik az autoinkat a
homokban :-)

-- 
Best regards,
 Condrix                          mailto:
+ - Feltores.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

>  Furcsa dolog tortent velem. A fehervari Tesco parkolojaban hagytam
>  a kocsit, es bementem matatni. Amikor ujra kint voltam, meglepodve
>  tapasztaltam, hogy nyitva van. 100%, hogy bezartam! Nezem, a telefon
>  eltunt a tartojarol. Aztan megtalaltam az elso ulesen a taskam alatt...
>  ...Az auto Citroen BX, kozponti zar, de nincsen se riaszto, se 
>  taviranyitos ajtonyitas. 
A taskabol nem tunt el semmi...?
Igazabol semmit sem erdemes az utasterben hagyni, se telefont a 
tartoban, se taskat az ulesen, me'g egy kabatot se, plane, ha meg riaszto 
sincsen.
Szerintem egy langlelku Robin Hood-dal talalkoztal, aki igy akarta 
megmutatni neked a fenti mondat ervenyesseget, valamint azt, mennyire 
konnyu a hozzaerto tolvajnak egy autot kinyitni...    ;-)))))
Komolyra forditva: ha tolvaj volt, szerencsed volt, se a telefon, se a taskad
nem erdekelte, valszeg csak a me'g konnyebben ertekesitheto 
dolgokra utazott...

En me'g a csomagtartoba is inkabb indulaskor, vagy utkozben megallva 
pakolok, mintsem megallaskor, a kocsi elhagyasa elott...   
Eccer a Duna Plazmanal akartak feltorni a csomagtartomat, mert lattak, 
hogy beteszek egy taskat, aztan otthagyom a kocsit...
Szerencsere a hulyenek csak egy csavarhuzoja volt, azt akarta a zarba
belenyomni, de nem sikerult neki kinyitni... :-)
Viszont szetcseszte a zarcilinder kulso reszet, egyoras furas/faragas utan
sikerult kiszedni... :-((     Szerencsere volt otthon cseredarab...  ;-)))

Udvozlettel

Andras
Audi 90 - '86
+ - Opel Kadett ELADO! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tipusvaltas miatt szeretnek megvalni az automtol.

Opel Kadett 1.3S 1982-es evjarat, 1 eve a kaszni restauralva, motorgeneral 
utan, uj fekekkel, kuplunggal, tetokarpittal, gumikkal, alu felnivel, 
riasztoval, kozponti zarral, szep allapotban elado!
Ara:380.000 Ft
Nezd meg! www.extra.hu/sakos

Erdeklodni a  cimen, vagy a 06-209-166-484-es szamon 
lehet.


Ez a level HIXEditor 1.13-al keszult.
+ - Bonzsur, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


>>> Stevie irta:
Mostanaban ket olyan autot lattam Szofia utcain, amit otthon sosem:
1) Renault Clio negyajtos valtozatban (vadiuj). Ilyen van otthon? (Tiszy?)



Torokorszagban gyartjak kizarolag. Fapad (RL), 60 LE. Allitolag nagyon
keresett kint.

Szerintetek mekkora sikere lenne itthon? (ara 2,2-2,3 korul lenne).
Szerintem (tekintve a Polo Classicot es Cordobat)
menne rendesen. Fokent mert azok 2,6 MFt korul vannak.
Hozzank 2001 januar-marcius korul erkezik.

Egyetlen esztetikai furcsasaga: eleg szeles C  oszlop.


udv, deejaytiszy

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS