Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AGYKONTROLL 1907
Copyright (C) HIX
2003-11-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 nagydolog (mind)  8 sor     (cikkei)
2 olvejz kokakooolaaaa (mind)  29 sor     (cikkei)

+ - nagydolog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Köszönöm mindenkinek a Diával kapcsolatos leveleket (magánba is céloztatok).
Amióta először írtam a listára, azóta kakil a Dia - ebben is segítettetek
ezek szerint, programozással. Köszönjük!
Tudnotok kell, hogy ez régi és komoly probléma volt, és mivel a segítés
működ, egy egyszerű programozás hatására így oldhatta meg a tudata a
pszichés okokat is.

Krisz
+ - olvejz kokakooolaaaa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A himsoviniszta hangnem miatti jogos kifogasokat ne kuldjetek sehova.

A vásárlás irracionális tevékenység
forrás: velvet, az index.hu női oldala
2003. november 7., péntek

Német tudósok szerint a női gondolkozás racionális oldala vásárlás 
közben háttérbe szorul, adta hírül az Ananova. A férfiaké is, bár ők más 
árukra gerjednek.
A Münsteri Egyetem kutatói úgy vélik, a nők vásárlás közben nem képesek 
normálisan gondolkodni. Ezt bizonyítandó megvizsgálták az agy azon 
területének működését, amely a racionális és józan gondolatokért felel.
A Daily Record cikke szerint fokozott aktivitást inkább az érzelmek és a 
kellemes érzetek központja mutat ilyenkor. A férfiak is képesek hasonló 
fejvesztésre, ha elektronikai cikkeket, gyors autókat vagy 
videojátékokat vásárolnak.
A kutatás egyik vezetője, Dr. Michael Deppe szerint a kísérlet talán 
segít megmagyarázni, miért lehet, hogy a nők az egyik pillanatban csak 
kirakatokat nézegetnek, a következő percben pedig - maguk sem értik, 
miért -- már el is fogyott a pénzük.
Mint mondta: "Minél drágább termékről van szó, a vásárlók annál inkább 
elvesztik önuralmukat. És ha igazán drága terméket vásárolnak, a 
racionális gondolkodásért felelős agyterület aktivitása kis híján 
nullára csökken."
Hozzátette: "Az igazi vásárlókat az emócióik vezérlik, nem a józanságuk. 
Az érzelmek agyközpontjának ingerlése megmutatja, hogy a vásárlás 
megszabadít a stressztől. Ilyenkor nem kell gondolkodni, ráadásul az agy 
gyönyörteli érzésekkel jutalmazza az embert. A vásárlás segítségével 
legyőzhetjük a stresszt: csak át kell adni maguknat az örömnek."

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS