Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1204
Copyright (C) HIX
2001-06-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Freepascal es vbCrLf (mind)  18 sor     (cikkei)
2 Re: Direct3D matrix transzformaciok (mind)  28 sor     (cikkei)
3 Re: 64bit, alpha, teljesitmenyproblema (mind)  11 sor     (cikkei)
4 parallel port windowsban (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Freepascal es vbCrLf (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell CODERek!

Ket keresem/kerdesem van:

1. Aki ert a Freepascalhoz, es mukodik is nala minden rendesen, irjon
   nekem legyszi egy e-mailt!

2. Miert nem mukodik nalam Visual Basicben a vbCrLf? Ha ezt egy
   stringhez masolom, majd azt beleteszem egy text-be, akkor nem
   soremeles-kocsivissza tortenik benne, hanem csak megjelenik ket
   "fuggoleges vonal". De miert van ez? Hogy kene hasznalni?

Elore is koszi mindent!

-- 
/---\
| Cumi  |  mailto:      |
\---/
+ - Re: Direct3D matrix transzformaciok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

En is most kezdtem beleasni magam a D3D-be, ugyhogy amit irok azt nem kell
feltetlenul szentirasnak venni :)

1. Nekem egybol nem voltak szimpatikusak ezek a transzformacios matrixok,
mivel hosszu evekig a jol bevalt (GYORS?!) rutinjaimat hasznaltam,
forgatasra, vagasr a es vetitesre. Mivel a DirectX mindenre univerzalis
megoldast ad, nem mondhato a le ggyorsabnak ezert, ha nincs HW tamogatas
(TnLHAL), akkor erdemes megirni sajatkezuleg. Erre pont jo a D3DTLVERTEX
ebbe kapasbol kepernyo koordinatakat lehet rakni, vi szont a 3D-s
vagasokat es fenyezeseket neked kell megirni. Ha jo rutinjaid vannak
erdemes ezt hasznalni, mert nagy poly/vertex szamnal nagyon lelassulhat,
pl: 10-15000 face-bol allo objektumnal mar eszreveheto sebessegnovekedest
produkal a sajatkezuleg irt transzformalo rutin. Raadasul, ha kikapcsolod
a CLI PPING-et, akkor meg megduplazhatod a teljesitmenyet.

2. Ha mindenkeppen a WORLDMATRIX-al kell megcsinalni, akkor egy otlet
lehet: Ha a BeginScene() es EndScene() kozott allithatoak a matrixok (meg
nem probalta m, de szerintem meg lehet csinalni), akkor objektumonkent
allisd at a WORLDMATRIXOT. Az SDK-ban mintha olyasmit olva stam volna,
hogy a matrix allitasoknal valami belso szamitasokat csinal, ami eleg
idoigenyes, ug yhogy csinyan kell vele banni.

remelem tudtam segiteni..

udv:
-marci
+ - Re: 64bit, alpha, teljesitmenyproblema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mivel forditotok alpha-n? gcc-vel vagy a Digital C++ forditojaval?
> Esetleg ki lehetne probalni a masikat, bar meglepodnek, ha a gcc jobb
> lenne, mint a Digital C++ forditoja.

A digital féle fordítót használjuk, de már kaptunk javaslatot, hogy
próbáljuk meg a gcc-vel, mert úgy biztosan jobb lesz :)

==============
Rado Andras


+ - parallel port windowsban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali mindenkinek.
Wondows alatt kellene párhuzamos portot kezelnem.Tud valaki doksit ajánlani, es
etleg küldeni?thnx
bye spers

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-125-209.dial.matav.net)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS