HALI!
>El tudnam en is
>kerulni a csuszast, szinte mindig szandekosan idezem elo. De szerintem en
>jobban fogom tudni kezelni a varatlan megcsuszasokat, mint az az autos, aki
>eddig nem csuszott meg meg.
Van benne valami...
>>DE! nehogy mar masnak
>>csusszon valaki ilyen aprosagok miatt! Nagyon duhito!!! Feletek
>>is sok ilyen barom szaguldozik?
>Na ez biztosan megkulonboztet toluk. Csak olyan helyen es idoben csinalom,
>ahol sem gyalogos, sem auto, sem allat nem szenvedhet kart tole.
>Szumma szummarum csak arra akartam felhivni a figyelmeteket, hogy szerintem
>nem mind barom aki ilyenkor csuszkal is az utakon. A leveledbol nekem
>elsosorban ez jott le.
Ha jol elolvasod amit irtam, szerintem egyertelmu, hogy arrol
irtam, nehogy valaki MASNAK csusszon az illeto, egyaltalan
nem arrol irtam, hogy ha valaki akkor rodeozik (amit en is szoktam
regebben) amikor nincs senki es semmi a kozelben... Az mas teszta.
Gyakorlat es tapasztalatszerzesbol nagyon hasznos, ha valaki egy
ures parkoloban probalgatja a csuszashatart es a fekezhetoseget,
stb.-t az aktualis utviszonyok kozepette. Pl. esos, havas idoben
indulaskor probabol en is rafekezgetek egy kicsit, hogy mennyire
csuszik a gepegyseg. Ha felreertett valaki, olvassa el ujra mit irtam.
Balesetmentes kozlekedest es "jo csuszakalast"...
(Meg jo olvasgatast...)
Udv! GERI
|
> Az iden ovatosabb voltam, es elore kiprobaltam a Xantiat. Az is az
> elejet fogja!
> (ezt viszont mar kompenzalni tudom azzal, hogy csak elore tettem teli
> gumit :)
Mindkettovel problemam van, de nem ertek hozza: Ha az elso kereket
lenyegesen jobba fekezed, mint a hatsot, akkor nem tor ki a kocsi
hatulja? Sogornomnek epp most ment el a fekszervoja es bizony kezifekkel
allt meg (ceges Opel, nagyon fiatal, nagyon keves kilometerrel), mert
nem egy sulyemelo tipus. Teliguminal meg hiba se kell hozza, csak nagyobb
fekezes. ABS se nyilvanvaloan segit az ugyon...
Szoval szakertok: jo ez igy?
Gyula
|
Sziasztok,
>>Melyik europai oktanszam felel meg az amerikai 87-esnek?
>>Nyilvanvalo, hogy a 95-ost nagyon kedveli az autom, de ha a
>>91-essel is elmenne, akkor azt meg a penztarcam kedvelne...
Ha az alabbiakbol jol olvastam ki akkor a US 87(PON) az kb. EUR 91(RON).
Az USA-ban a ket teszt (MON,RON) atlagat hasznaljak ami a leiras szerint
jobban mutatja a tenyleges minoseget mint a nalunk hasznalt RON.
Bye
Gabor
Motor Octane Test (MON) Research Octane Test (RON)
Inlet air temperature 148.9 C 65.6 C
Engine jacket temp 100 C 100 C
Engine RPM 900 600
RON MON PON
90 83 86.6
92 85 88.5
95 87 91
96 88 92
98 90 94
100 91.5 95.8
105 95 100
110 99 104.5
Forras:
http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/RONMONPON.html
|