Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 732
Copyright (C) HIX
2000-05-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 kis polski (mind)  21 sor     (cikkei)
2 Iridiumgyertya (mind)  36 sor     (cikkei)
3 ASTRA fogyasztas (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Re: Elado: Toyota RAV4 !! (mind)  17 sor     (cikkei)
5 RE: Autot vennek, de milyet? (mind)  44 sor     (cikkei)
6 4x4 (mind)  7 sor     (cikkei)
7 Re: Tilosban parkolas (mind)  7 sor     (cikkei)
8 BMW dizelek (mind)  27 sor     (cikkei)

+ - kis polski (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

a kovetkezo problemam van
a kis polskim ropant nehezen indul 
es ha be is indul csak tovig nyomot gaz pedalnal
ha leveszem a labam a gazrol akkor leal egybol
karburatort szetszedtem kipucoltam 
de valtozatlan
a gyertyak szikraznak, benzin van benne

a karburatorba ha belfulytam akkor egy kicsit jot a levego

a benzin az a punpa utan eleg kis nyomassal jon (nem tudom mekoranak kell lenie
)
a karburatorba az uszo szintig van benzin

ha van valakinek tipje azt meg koszonem



		koszi
+ - Iridiumgyertya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv erdeklodok! kepek MM!

 A Denso februarban, a Honda amerikai es nyugat-europai kinaltu
motorkerekparjain vezett be az Iridium-Power gyertyait. A gyertya
kulonlgesseget a szokatlanul vekony, kozepelektrod kialakitasa es
iridium anyaga adja, amely a gyujtogyertya szamos hasznalati
tulajdonsaganak javulasat teszi lehetove.
  A Denso 1998-ban a japan autopiacon probalta ki iridiumgyertyait, es
az ott szerzett kedvezo fogadtatas utan hatarozott elso beszallitasu
valtozat gyartasarol es bevezeteserol. Az Iridium-Power kozepelektrodaja
szabadalmazott iridiumvegyuletbol keszul.  Az iridium 22,42kg/m3
surusegevel a fold masodik legnagyobb surusegu, igen ritka nehezfeme,
nagy kemenysege es magas olvadaspontja miatt igen nehezen megmunkalhato.
Az ipari gyakorlatban fokepp ho-, korrozio- es kopasallosaga miatt
kedvelt otvozo, fokepp a plaitnanal kedvezobb hasznalati tulajdonsaga
miatt esett ra a Denso valasztasa, miutan megoldottak a lezeres
hegeszteset.
  Az Iridium-Power kis atmeroju kozepelektrodja korul koncentraltabb es
nagyobb energiaju villamos eroter alakul ki a nala tobb, mint 6*
vastagabb 2,5mm atmeroju hagyomanyos elektrodokon. Mindez azzal jar,
hogy az ivkisules letrehozasajoz szuksegse villamos feszultsegigeny
3-5kV-tal, alapjarati jarasegyenetlensege 15%-al, fogyazstasa
1,6-3,3%-al kisebb, gyorsitokepessege 2,1%-al kedvezobb a
hagyomanyosnal.
  Az Iridium-Power testelektrodjan a kozepelektrod fele nyitott U-alaku
hasitekot alakitottak ki. Ez javitja az ivkisulest es a
langmagkepzodest, csokkenti az ivkisules letrehzasahoz szukseges
villamos feszultsegigenyt. Az ivstabilitas javitasa erdekeben a
testelektrod csucsos kialakitasu. Mivel a Denso nem kozolte az uj
gyertyak elettartamat, arra kovetkeztehetunk, hogy az nem kulonbozik
lenyegesen a szokasostol. A Denso 10mm atmeroju, IUH27D jelu gyertyajat
a Honda CBR900RR, 14mm atmeroju IK27C11 jelu gyertyajat pedig a
VTR100SP-1 modelljein rendszeresitette.
--
 Udv:
     Levente
+ - ASTRA fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

5-9 eves Astrak fogyasztasara vagyok kivancsi.
Akinek ilyen koru jarganya van irja meg a fogyasztasat. 
/Varos/varosonkivul/ccm/evjarat/

Koszi
Elek
+ - Re: Elado: Toyota RAV4 !! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mar eladtam 3,2-ert.. :)


> wrote in message news:...
>
> Hello Mindenki!
>  irta:
>
> >Elado egy 1995/09-es, piros Toyota RAV4 4x4, 5 ajtos, 55e km, 1.
> tul., 2x
> >el.ablak, central, riaszto, radio, klima. Ara: 3,25 Mft.
> >Tel: 06-30-9701501
>
> Csak a rablas, mi ? :-) Mi kerul ezen ennyibe?
>
>
>
+ - RE: Autot vennek, de milyet? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia ! ( Sziasztok ! )

Bevallom, nem tudom, hogy a DNew York-i talalkozon ott voltal-e, de
szemelyes tapasztalataim alapjan a listadat kiegeszitheted a Suzuki Wagon
R+-al.


Az auto(m) osszesen 2.425.000,- Ft-ba kerult ( nemi alku utan ) es az alabbi
felszereltsegnek orvend ( ebben nem csak a gyari, de az eddig beepitett
cuccok is benne vannak - termeszetesen a fentgi arban is! ):

- 1.3 GLX 76Le
- a GLX felszereltseg lenyegesebb elemei: fordulatszam mero, negy fejtamla,
szinezett lokharitok, kulso "kapaszkodo" a hatso ajton, tetosin, kozponti
zar, motoros elso ablakok ...
- dupla lufi
- szervo kormany - elektromos
- kodlampa
- sarga fenyezes ( jelenleg szeria, de szerintem nem sokaig lesz ez a szin )
- leszerelheto vonohorog
- Beraton riaszto ( ugrokodos, vezerli a kozponti zarat - ablakokat is es a
tetoablakot is be ill. felhuzza )
- Webasto motoros tetoablak ( Fano Zoltan Webaszto szerelonel lett berakva )
- 10cm-es Sinus Line set ( eleg igenyes hangvaltoval ), 10 cm-es Fenner
hangszoro ( hatul a plafonba - csak hogy valami szoljon ott is )
- hasznalt Kenwood 7060 CD-radio

Ezek voltak a fenti arban.
Szerintem jelenleg ennyire "uj" konstrukcioju jarganyt ilyen
felszereltseggel nem igen lehet venni manapsag.
Illetve a hatranya egyertelmuen, hogy csak 4 szemelyes a forgalmi szerint
( egyebkent oten is siman befernek ).

Plusz meg megvolt: 2x100W vegfok, Bumper melylada, vezetekek

Illetve ne felejsd el az ertekvesztest is belekalkulalni a vetelarba illetve
a garancia sem mellekes ( mely a japcsiknal 3 ev ! ), illetve en azt is
figyelembe vettem a vetelnel, hogy mint koztudott gyari suzi alkatreszeket
lehet barati aron szerezni ( de ezt nyilvan nem kell ecsetelni - vegtere is
magyar gyarban keszul... )

Hali,

Andras
+ - 4x4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha valakit erdekel nehany nagyon saros joszag (teherauto is), van itt
nehany kep a hetvegi tokodaltaroi off-roadrol:
http://www.siofok.com/rangers/album/toka0004/altaro.htm

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Re: Tilosban parkolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az inflagranti szabalya az, hogy tagadj a vegsokig. Szerintem te nem is voltal 
ott. A kozteruletfelugyelo nem tud olvasni. A rendorok kertes, hogy allj oda, m
ert mar csak ott van hely,... es igy tovabb (hagyok neked is az elvezetbol)LE A
 KOZTERULETFELUGYELOKKEL ! Aztan ha ez sem jon be fizess, de addigra osszeszedt
ed a penzt.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-165-69.dial.matav.net)
+ - BMW dizelek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!!

Vaddiszno emlitette az uj d jelzesu BMW dizelmotorokat, ezekrol irnek 1-2 
dolgot:
A motort Dr. Anisits Ferenc es mernokcsapata tervezte. 99 kozepen 2 
verzioban volt kaphato:
3 es 4000 ccm kivitelben. 
                               30d                  40d
Teljesitmeny:          184LE               245 LE 
Forg.Nyom.:            390Nm             560Nm
Gyorsulas (0-100):*     8 s                   8,4s 
Atlagfogy.:*             7,7 l/100km       ~9l/100km
Sajat tomeg:*           1575 kg            ~2000 kg
Max.Seb.:*                225 km/h          242 km/h
AR:*                     12.556.000 Ft      24.464.000 Ft
A *-al jelzett adatoknal a 30d motor egy 530-as, a 40d motor egy 740-es 
BMW-t hajtott.

SzVSz, ha jobban nem is mennek mint egy hasonlo meretu benzines, de 
hihetetlen fogyasztast es forgatonyomatekot produkalnak. Kulon erdekes 
lehet a 40d motor egy 5-os Bombiben :-)))

Nem tud valaki egy probalehetoseget a fent emlitett tipusok valamelyikevel? 
:-))))))))

Udv : Peter
        

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS