Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1367
Copyright (C) HIX
2002-02-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 usa alkesz, mb motor, yugo, utmin, xm-m5 (mind)  65 sor     (cikkei)
2 va: re : suzuki tores (mind)  15 sor     (cikkei)
3 Javitas eladas elott? (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Ford ua.szivattyu (mind)  10 sor     (cikkei)
5 RE: DN (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Itt vagyok !!! (mind)  31 sor     (cikkei)
7 Dehogy nincs az az auto :) (mind)  11 sor     (cikkei)
8 Ford Capri (mind)  15 sor     (cikkei)
9 Major Frigyes (mind)  47 sor     (cikkei)

+ - usa alkesz, mb motor, yugo, utmin, xm-m5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

> Felado :  [Hungary]
: made in USA. Tehat eredeti alkatreszt nem igen lehet olcson es gyorsan
: szerezni hozza.
: Az arakrol mar nem is beszelve :(.

Az meg hagyjan, hogy nem olcso, de hogy meg az ara is magas
legyen :)))) Viccet felreteve, nem eppen az amerikai alkatreszek
a legolcsobbak?

> Felado :  [Hungary]
: 10-20 ev tavlatabol nem nehez persze elavultnak kikialtani
: ezt a blokkot. De nekem ilyenkor mindig eszembe jut a Skoda
: 1000MB motorja (+40 eves konstrukcio!!!), ami meg mindig
: dolgozik a Fabiaban, Arosaban, stb. Akkor ez most szar?

Na, hat ez az. Nem a konstruckio kora alapjan kell valamit
megitelni, hanem hogy a gyakorlatban mit produkal. A Fabia
motorjat egyszer mindenkinek ki kene probalnia. Olyan
rezgesmentesen es kimuvelten forog, hogy nemhogy azt
mondana ra az ember, hogy elavult, de inkabb azt, hogy az
osszes kisautoba ezt kellene szerelni... most picit tulzok, de
_majdhogynem_ igaz.

> Felado :  [Yugoslavia]
: Valamikor regen nem voltak ezek olyan vagy ennyire rosszak, de a
haboru
: megtette a magaet. Itt delvideken az a szokas, hogy ha megis eppen 1
kanta
: Yugot kell megvenni akkor legalabb 1991-es evjarat elottit kell nezni.

Biztosan igazad van a minosegromlassal kapcsolatban, de
nekem '91-es volt a Yugo Skalam, es teljesen meg voltam vele
elegedve minden szempontbol.

> Felado :  [Romania]
: Es meg egy: imadom a magyar utakat, a hatartol errefele pihent minden
: eddig fajdalmasan uvolto-recsego resz az autoban. Jo hogy el nem
aludtam
: a volannal :-) Romania ehhez kepest "terep".

Gyere majd fel egyszer Budapestre is :)))

> Felado : Hanko' Bala'zs
: Miert nem lehet azt
: megerteni,  hogy  az  ember  X Ft-ot hajlando/kepes/akar kifizetni egy
: autoert,  mert  erre  van  keret,  es  nem  X+5-t???

Nem huzni akartalak, hanem tenyleg nem ertettem. Igazabol meg most
sem, de mar igymaradok. A felesleges visszakerdezesert bocs.

> Felado :  [Hungary]
: Bocs, hogy angolul megy be, de nincs idom leforditani pontosan. A
lenyeg az,
: hogy az XM gyorsabban volt vezetheto a BMW M5-nel (ugyanaz a sofor!)
: kanyarokban. Egyenesekben, persze az M5-nek van elonye...

Kosz, hogy bemasoltad, ez nagyon erdekes volt!! Komolyan.


udv,
Zoli

 - Relax! Magazin - http://www.relax.hu
+ - va: re : suzuki tores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> (autopalya, nagy tempo, stb.) akkor anniy ralepek (akar bal
> labbal) a fekpedalra, hogy vilagitson a feklampa

Autopalyan, veszhelyzetben, kuplungolashoz szokott bal labbal 
feklampat villogtatni - le a kapappal, az nem semmi. :-)

Az eredeti szituaciora visszaterve, 30-40 km/h-nal, (neta'n 3.-ban)
motorfekkel tud olyat lassulni egy kocsi, ahova mar a feklampa
is illene. Csak hat, az a hulye a fekpadalhoz van kotve.

Marad a tanulsag: Ha a nyakamon lihegnek, akkor nem motorfekkel,
hanem kinyomott kuplung mellett, fekpedallal lassulok, amihez feklampa
is tartozik. Alaklalmasint - par villantassal kezdem.
--
Meszaros Geza
+ - Javitas eladas elott? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Megerett a kocsim eladasra. Sajnos vannak rajta apro serulesek.
Pl.:
Korabban nekikoccantam egy busznak.
Ettol a hutoracs kicsit bemozdult, a motorhazteto nehezen nyilik+
rozsdasodik. :(
Raesett egy uvegtabla tobb helyen 1-2 cm-es serulesek. :(
-Ha így hagyom ronda.
-Ha lefestetem szebb lesz, de nehez meggyozni a vevot, h alig volt serult.

Ki mit tanacsol?

Koszi,
Panni
+ - Ford ua.szivattyu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista!

Orommel tudatom mindenkivel, hogy az atultetes sikerult.
A paciens sokkal jobban erzi magat. Ugy megy mint ha uj lenne.
/ a szivattyu az is :)/
Szoval igaza volt azoknak a hozzaszoloknak, akik azt mondtak
hogy nem kell mindjart draga penzen az eredetit megvenni.
Bye:
            Josi
Ford Escort 1.9 GL /de benzines/
+ - RE: DN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom a reagalasokat; a valaszok tartalmabol es szamabol azt a
kovetkeztetest vontam le, hogy tenyleg mindegy, hogy a lampanal 'D' vagy
'N'.
(A kerdes mogott az rejlett, hogy osszel ujitottak fel az aut.valtot es az
elso 2000 kilometeren kimelnem kell. Kivancsi voltam, hogy mennyire.)

Udv:
pJ
+ - Itt vagyok !!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok!

Frigyes mester altal meg lettem szolitva:

>Egerben lako autostarsamat keresem !!!
>Ugyanis a Skoda lista talalkozot szervez Egerszalokon 
>es egy Egri varosnezes is benne lenne a programban. 

Bocsanat a kesoi reagalasert, de 3 hete nem voltam
sz.gep-kozelben.
Az az igazsag hogy en itthon olvasom a listat, (sajat gep)
es az elmult napokban kikuldetesben voltam. 

>Jo lenne, ha az Egri listatarsam, mint hazigazda mutatna
>meg a varos nevezetessegeit es hiros borpineceit :-)))

Orommel !!  Annal is inkab, mivel nekem is egy  120 L-es
hordozza a valagamat. :-)))
Aprilis meg messze van, de a jelzett napok kozul egy napot
biztosan el tudok tolteni VELETEK.
A munkam miatt eleg gyakran vagyok tavol, neha kulfoldon
is, de valahogy megoldjuk.
Egerben nagyon sok latni valo van, a borospincekrol nem is
beszelve. Igaz ez utobbiakkal eleg hadilabon allok, ui
nem szeretem a bort, de addig kideritem hogy mely
pince(k)ben erdemes az idot, na meg a bort toltogetni.
A reszletekrol itt a listan v. maganba.

Udvozlettel:   Istvan   

Ps.: Nem vagyok a Skoda listan  (de voltam ;-))
+ - Dehogy nincs az az auto :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha Te evi 40ezret mesz, gondolom erossen a munkadhoz kell a
> kocsit. Nagyjabol en is ennyit megyek, vagy egy kicst meg
> tobbet. Nincs az az oreg auto, amit ezt kibirna. Vagy havi egy
> hetet szervizben all es rakoltesz havi 30-40 ezret. Legalabb is
> az en esetemen ennyit volt... Lehet gondolkodni, hogy mi eri meg
> inkabb...

Citroen BX turbo dizel, most lesz 12 eves, van benne 304ezer km.
Par oranal tobbet csak akkor volt szervizben, amikor hatulrol
nekimentek. A 30-40 ezer rakoltes igaz, csak nem egy honap, hanem
egy ev alatt :) Tavaly ebbe mar a vizsgadij is belefert...
+ - Ford Capri (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 Nagy dilemma elott allok: van egy elado Ford Capri, viszonylag
 elfogadhato aron. Van kozottetek valaki aki ismeri ezt a tipust?
 A dilemma az, hogy "sajnos" a havannan lakom, ide szep autot nem
 szivesen veszek, mert a mostani Golfot is megkostoltak mar.
 :( hogy tolne le az osszes autotolvaj keze )
 Tovabbi "hasfajasom", hogy budapesti utviszonyokat nezve sport autot
 tartani eleg kenyelmetlen. Van Capri klub, mi tobb ismerem is az
 elnoket. O mondta, hogy a futomu max 20 ezret bir ki, utana ajanlatos
 felujitani.
 De mindezek ellen mindig is vagytam egy ilyen gepre. Kivancs lennek,
 hogy Ti mit csinalnatok.

Nagykekesi Arpad
+ - Major Frigyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Otto.

>Eloszor is bocsanatot szeretnek kerni mindenkitol, amiert az elozo
>levelemet ek
>ezetesen kuldtem el.

Csak akkor vagyok neked hajlando megbocsatani, ha a HTML - t kikapcsolva
plain TEXT - ben irod a leveleid az autora :-)

>Van egy Fiat Unonk es a kovetkezo hibak megoldasara kernem a
>tanacsaitokat:
>1) Reggeli inditas utan kb 3-4 percig jaratnom kell, ha ezt nem teszem
>akkor az
>onnal leall. Mintha ilyenkor nem kapna eleg benzint. Nem tudom az
>injektoros ti
>pusokban van-e automata szivato, vagy valami hoerzekelo ami ezt >vezerli.

Gondolom, hogy az Uno meg katalizatoros is. Nagyon egyszeru a megoldas. Ket
beepeitett szenzor van a katalizatoros autokban, egy hideg egy meleg
erzekelo. Ezek az erzekelok hivatottak, mind a motor inditasanal, mig
uzemmeleg allapotban fenntartani a megfelelo benzin levego kevereket. Neked
valoszinuleg a hideg oladali szenzor mehetett tonkre. Ugyanis a szenzor nem
erzekelve kevesebb levegot juttat a rendszerbe ezalltal lefullad. Es honnan
tudom, Skodas letemre :-) ? Sogorom Renault Espace - ja ket eve ugyanigy
viselkedett. Mondtam neki a baj okat es a Baumgartner szamitogepe is kdobta
a szenzor halala hibakodot.

>2)A hutoviztartalyba motorolaj szivarog kb 3 honapja, ennek >szerintetek mi
lehe
>t az oka? En hengerfejre, v hengerfejtomitesre gyanakszom.

Leggjobb esteben hengerfejtomites. Ha hengerfely akkor gazos, jo draga :-o.
Veletlenul nem forraltad fel a kocsit, hogy beegett a tomites ? Hallasz e
valami mas hangot a motor felol ?

Udv: Frigyes

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107
        Skoda 120 L

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS