Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2023
Copyright (C) HIX
2003-12-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Hengerfej (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Re: Re: Hokengyel (mind)  5 sor     (cikkei)
3 Rover 620 ti (mind)  15 sor     (cikkei)
4 re: vegyes -teligumi angliaban (mind)  3 sor     (cikkei)
5 Dizel eroforrasok (mind)  20 sor     (cikkei)
6 Panda regen (mind)  30 sor     (cikkei)
7 Uj autok dizajnja es egyeb (mind)  27 sor     (cikkei)
8 Francia vs. Nemet (mind)  35 sor     (cikkei)
9 re: Flexibilis cso (mind)  9 sor     (cikkei)
10 re: vegyes (mind)  23 sor     (cikkei)
11 Re: Megane ablaktorlo fokozatkapcsolo (mind)  9 sor     (cikkei)
12 Mar megint teli gumi (mind)  8 sor     (cikkei)
13 Re: Szelvedo javitas (mind)  11 sor     (cikkei)
14 lufi + volvo (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - Hengerfej (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hengerfej!

Tudna segiteni nekem vakali abban, hogy skoda 120-ban ki lesz 
cserelve a motorbeles 130-asra. Ezutan a muvelet utan hengerfejet 
kell e cserélnem, vagy megegyezik a 130-aseval.

Koszi!
+ - Re: Re: Hokengyel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mától www.hokengyel.com  !!!!

6 helyen Bp en,karácsonyig és a készlet erejéig akció!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e44ad81.adsl.enternet.hu)
+ - Rover 620 ti (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdvözlök minden kedves usert!
Megköszönném ha tudna valaki segiteni abban,hogy  (elsősorban gondolok Bp-
re és környékére)hol találok Rover bontót??
Esetleg ha van valakinek a 600-as szériából olyan autója amit bontásra itélne v
agy eladna alkatrészt az dobjon már rám egy ) v
agy írjon nekem ide a fórumba.
Mert a Wallis-nál meg a többi márka kereskedésnél HORROR árak vannak.
De gondolom ezt már sokan tapasztalták.
Főkképp olyanok mint én aki meg vett egy ilyen "beteg ágyat".
Én személy szerint nem találtam sehol Rover 620 Ti-hez alkatrészt vagy bontót!
Előre is köszi szépen!!!

Üdv Yupa

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.16.87.53)
+ - re: vegyes -teligumi angliaban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A +7 fok egy marketingfogás! néhány éve még  0fok volt, aztán +4 most +7

Tamás
+ - Dizel eroforrasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Szia Csaba!

Az altalad leirt osszehasonlitasbol szamomra az derult ki, hogy a
sportos autokkal osszehasonlitva kb. azonos fordulatszamtartomanyban,
vagyis megkozelitoben jobb az autod.
Ebbol szamomra kovetkezik az is, es vissza, hogy azok a sportosabb
autok azert igenyelik a fordulatszamot.
Persze mindez csak dicseret ily modon az Alfa, de foleg a dizel
technika szamara.

Manapsag egyre jobban kiabrandulok a benzinesekbol.

Azt veszem eszre nap mint nap, munka kozben is, hogy a hasonlo
kategorias benzines es dizel motorok kozott nincs kulonbseg.
Tobbsegeben viszont az erotartalek, mint a dizel javara irhato
kulonbseg eszlelheto.

Lealdozik a torkos benzinmotorok ideje?

Teeby
+ - Panda regen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Ocsi, nezz korul, mielott szolsz. A regi Panda lenyege, hogy
>egyszeru, mint a faek. Nincs rajta, mi elromoljon.

Volt azert benne egy nem egyszeru dolog.
Kormanykapcsolo. Vagyis az a kapcsolo komplexum, amit heroikus
kuzdelemmel lehetett csak lebombazni. Na az viszont nem ritkan ment
tonkre.

De mas marka hasonlo tipusu autoiban sem volt ami elromoljon. Hiszen
ezeknek pont az volt az egyik fo ismerve, hogy semmi sem volt bennuk.
Egyszeruen egy csupasz primitiv motor. Egy hirtelenseggel megalmodott
karosszeria. Belul szinte minden kezeloszerv mechanikus. De azok is
csak a leg funkcionalisabbak.

Ezt szerintem egy szoban egy mara fogalomma valt volt automarkaval
lehet leirni: Trabant.
Az osszes akkori es addigi ilyen jellegu auto nalam a Trabant, mint
fogalom korebe tartozik.
Persze az ilyen kisautos tapasztalatokkal es hagyomanyokkal
tenylegesen az olaszok rendelkeznek.
Ehhez kepest a Citroen C2 pl. szamomra viszont egy giccs. Egy kisauto
monstrum.

A Fiatnak viszont az elmult idoben sem nott szememben a renomeja. A
regiekkel nem voltam kibekulve, az ujakkal meg mar nem nagyon
foglalkoztam. Foleg a regiekbol fakado tapasztalatok miatt.

Teeby
+ - Uj autok dizajnja es egyeb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Egyebkent az elejen nekem is furcsa volt a messze
>kozepen elhelyezkedo muszeregyseg, de mar megszoktam,
>es az a furcsa, ha az "orrom elott" van. Mellesleg
>kozepre egy kicsit lepillantani nem is annyira
>figyelemelvono, mint "magad ele" nezni.

Senki ne ertsen felre.
Nem a kozepre integralt muszeregyseg ami zavar.
Ezt kitunoen megoldottak a Nissannal. Viszont ott vagy egy
csodalatosan funkcionalis kezelofelulet is, amit egy nagyon laza
karnyujtassal elerhetunk. Ugymond kezratetellel mindent vezerelhetsz,
egy tenyerhez csatlakozo ujjaiddal, amit a muszerfalrol lehet.

Nekem mostanaban egy valami boki a csorom.
Ha egy autogyarto beepit egy manualisan magassagallithato ulest, akkor
miert nem dob hozza ertelemszeruen egy allithato magassagu
kormanyoszlopot is?
Szerintem a ketto egyutt a legjobb. Es ma mar tartunk ott, hogy a
kettot egyutt opcioban is lehetne adni.
Ennek ellenere nagyon sokszor latom, hogy megsem.
Ha tenyleg tokeletes ralatast akarok az utra, sokszor mar zavaro be es
kiszallaskor a combomat buzeralo kormany.
Miert nem jar ez ertelemszeruen egyutt?

Teeby
+ - Francia vs. Nemet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Zsolt!

>Igaz, van vaza :-) Igazad van, 1:0 a
>németeknek.

Minden felreertes elkerulese vegett, nincs kedvenc autogyarto naciom
(ha lenne talan a japan lenne). Aztan meg nem is a Nemet vs.
Olasz-Francia a heppem. A nemet autok legtobbike semmivel nem kulonb
barmelyik masiknal. Csak van pofajuk tobbet elkerni erte. Mondjuk most
mar a franciak sem szivbajosak...
Viszont a franciknak fura szokasaik vannak, mint a csigakkal
kapcsolatos dolgaik. Es mindez erzeodik pl. az autogyartasukban is.
Foleg a visszatero betegsegek, amiket a Szent Tervezo sem tud
gyogyitani. De meg pontosan diagnosztizalni sem.
A nemet autot beviszi az ember a szervizbe, tobbsegeben megallapithato
a hiba forrasa es gyogymodja is. Es gyogyithato, gyogyitjak is.
A franciaknal sokszor ugy tunik, hogy megnezik, szettarjak a kezuket
es azt mondjak jojjon vissza kesobb, mikor mar elhatalmasodott
annyira, hogy bizton kimondhato legyen a diagnozis. Aztan mikor
tenyleg meg tudjak mondani a hibat, hatalmas onfeledt unneples. Mikor
megnyugodtak a kedelyek ismet szettarjak a kezuket, vakarjak a
fejuket, most hogy is kellene ezt megjavitani?!

Persze ezek erzetek es benyomasok. Foleg azon alapulnak, amiket az
elmult majd 2 evben lattam, hallottam tapasztaltam, es
hosszasbeszelgetesek soran sikerult kideritenem. Mialatt tobb
kulonbozo marka hivatalos szervizebn megfordultam. Valamint ott
beszelgettem vezeto szerelokkel, muszaki vezetokkel es
munkafelvevokkel.
(ezt kisbetuvel irom: leginkabb a Citroen ahol ilyet tapasztaltam,
Renault-nal egyre ritkabban, Peueot-nal sem ritka, fura modon az olasz
markaknal kulonosebb fejtores nelkul ment a termeles, mint a
nemeteknel)

Teeby
+ - re: Flexibilis cso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Letezik vmilyen szalag vagy vmi, amivel a flexibilis kipufogo csovet
>  korbe lehet tekerni, hogy ne fujjon ki?
>Hermit
----------
Persze! Azt a valamit cserenek hivjak! :-P

Udv,  Triznyak
+ - re: vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> > En Erdrol megyek Budafokra,
>  Triznyaaaaak!!! Ez gyakorlatilag annyit jelent, hogy mesz egy kicsit
>  az M0-n. Ennyi erovel lehet peldanak hozni a torokbalinti lakosokat
>  is, akik Budaorsre jarnak dolgozni. Fogash
-------
Ez igy igaz. ( Az M0-t messzirol elkerulom! A "kertek alatt" jarok) De 
B.Jani azt mondta mondjak egy --barmilyen-- videk-Bp viszonylatot. ( es 
kiindulopontkent megjelolte, tobbek kozott, Erdet is) Magaslabda volt!
---

>  A kispolak a szeriabol nagyon kilogo termek (maga a 126 is), hiszen
>  ez az egyeduli leghuteses darab,
-------
No-no! Az 500-as is leghuteses!! A 126-os nem egyeb mint egy uj ruhaba 
bujtatott 500-as. Bizonyara az 500-as oriasi sikeret ( otthoni) akartak 
meglovagolni a "modernizalassal", de az igenyek addigra tulleptek ezen. 
Kimaradt a sorbol a127-es, ami szinten nagy siker volt a maga koraban. 
Az elso modern kisauto volt, europaban, ami atvette a Mini epitesi 
modjat, tullepve annak gyermekbetegsegein.

Udv,   Triznyak
+ - Re: Megane ablaktorlo fokozatkapcsolo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Josi...Régebben irtam neked a Fordoddal kapcsolatban
de vissza jött a leveled,hogy nem fogadod a cimemet...
Sikerult a CO/t ellenoriztetni?
 Az ablak törlő kérdéseddel kapcsolatban... a gyárilag 
késleltető rendszerrel ellátott ablaktörlő kapcsolon sajnos nem lehet
 változtatni,mivel az elektronikusan van beépitve a systémába.
  Joska

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: cache-mtc-am07.proxy.aol.com)
+ - Mar megint teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Angliaban altalaban nincs ho es jeg telen, az eszaki, dombosabb
> >reszek kivetelevel, ezert nem kell teli gumi.
> Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
> kellene a a teli gumi. :(

Termeszetesen :) Itthon az utobbi napokban - hetekben meg ejjel
sem ment +7 fok ala, ugyhogy remelem, mindenki panikszeruen
visszarakta a nyari gumikat!
+ - Re: Szelvedo javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Uram ,  elnezest kerek hogy zavarom de volna egy kerdesem onhoz, en Ne
w Yorkbol irok ,itt elek 4 eve es vitaba kerultem az itteni okos munkatarsakkal
 (angolok)esok azt alitottak hogy a mar megrepedt szelvedot nem lehet javitani 
en meg emlekszem hogy ezelott 4-5 evel mar javitottak hasonlo dolgot Magyarorsz
agon de nem tudt5am hogy milyen modszerrel es mivel konkretan nem tudtam nekik 
elmondani( hogy az a kis orszag otletesebb emberekbol all mind sok itteni okost
ojas )a ragasztast azt mondtak  nem is letezik ilyesmi.Az lenne a keresem hogy 
irjon valaszt hogy hogy is mukodik ez a ragasztas tulajdonkeppen.  megerteset e
lore is koszonom   Tisztelettel Attila  imail cim: haromszek@ hotmail.com

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: dsc06-nyi-ny-205-184-169-69.rasserver.net)
+ - lufi + volvo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Legzsak: Mikor nyilik a legzsak ?
A jomultkor telibe kaptam egy seatot, amelyik ugrott egy fel metert,
sem a legzsak, sem az ovfeszito nem durrant el szerencsere. Mekkora
utkozes kell ahoz hogy ezek elsuljenek ?

Volvo: Valaki kerdezett a volvo S (V) 40-rol.
Ocsemnek egy V40-e volt egy darabig, es az egyik kollegat (S40) is
kifaggattam.
Egy hibajarol tudunk, a kipufogocsovet a kocsi kozepen tarto ket
gumigyuru szokott elszakadni, amitol a gy felrehuzodik, es
kiderithetetlen helyrol fog kopogas jonni, esetleg mas gyanus zaj.
Nekem a 460-on ez kb masfel evente jon elo, ha nem tudom mitol van
hulye hangja, akkor ezt nezem meg eloszor :-), es a V/S40-ben sem
javitottak ki ezt a konstrukcios hibat.
A masik problema, hogy nem lehet hozzaerto szervizt talalni :-( (en
talatam egyet tolunk 25 merfoldnyire :-p).
Nekem mondjuk kevesbe tetszik mint a 4xx szeria, de ez csak
maganvelemeny :-)

A'kos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS